Päätin juuri äänestää vasemmistoa ensi vaaleissa
Luettuani tätä palstaa. Jos kerran naisen avoin puhe seksityöstä tai suunnilleen mistä vaan aiheesta aiheuttaa valtavan viha- ja vaimentamiskampanjan niin olen puoleni valinnut👍
Kommentit (29)
Keskusta taitaa saada jymypotin ääniä...
Minä taas päätin noiden murhaajaa kehuvien vasemmistolaisten takia olla enää äänetämättä vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassareissa on paljon ihmisiä, jotka saavat tukina kaiken millä elävät. Eli tunsiirtoina valtion kassaa kerryttäviltä ihmisiltä. Miksi nämä ihmiset osallistuvat keskusteluun veronmaksajilta ja yrityksiltä kerättyjen varojen jakamiseen?
Koska väitteesi on noloa hevonpaskaa.
Jos katsoo vaikka kuntavaalien ehdokaslistoja niin vassarit on järjestään rehellisen työn tekijöitä.
Totta. Vasemmisto ajaa oikeudenmukaisempaa politiikkaa ja haluaa antaa mahdollisuuden hyvään elämään muillekin kuin 5 prosentin eliitille. Äänestämällä kokoomusta ja persuja voit sanoa rahoillesi ja omaisuudellesi heippa.
Näin työntekijänä ja veronmaksajana vassareiden äänestäminen on varmin tapa varmistaa, ettei itselle jää palkasta mitään käteen.
Jo sinulla on kriteerit valita puolue. Oletko itse seksityöläinen.
Itsekin aion ryhtyä vasemmistolaiseksi. Ensinnäkin saan mielihyvää siitä, että olen silloin hyvien puolella pahiksia vastaan. Vasemmistopiireissä mahdollisuudet irtoseksiin ovat myös suuremmat - ei tarvita huvijahtia ja Bentleytä kuten oikeistopiireissä. Riittää että on näennäisen kiinnostunut ryhmäteatterista ja feministisistä lukupiireistä.
Muitakin hyötyjä on. Voin ottaa vähän rennommin vaatetuksen ja hygienian osalta, rahaa ei mene mm. parturiin yhtä usein.
Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti
https://www.suomenuutiset.fi/mielipide-aarivasemmiston-uhka-on-otettava…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassareissa on paljon ihmisiä, jotka saavat tukina kaiken millä elävät. Eli tunsiirtoina valtion kassaa kerryttäviltä ihmisiltä. Miksi nämä ihmiset osallistuvat keskusteluun veronmaksajilta ja yrityksiltä kerättyjen varojen jakamiseen?
Oikeistohallitus pilasi työmarkkinat ja loi Suomeen Euroopan kolmanneksi pahimman työttömyyden joten pitäähän siihen jonkun puuttua.
Ei hallitus luo työpaikkoja. Työpaikat syntyy, kun on kysynnän luomaa kasvua. Vassareilla ei ole halua moiseen panostaan vaan keskitytään vaan löytämään toisten taskuja, joista rahaa voisi nyhtää tai lainata maksamatta koskaan takaisin.
Kovin se Orpo siitä jauhaa että 100000 uutta työpaikkaa tän hallituskauden aikana. Enää puuttuu 175000
Ei tietenkään peru leikkauksia, vaan kohdistavat ne muualle😉