En ole saanut mitään suurta aikaan elämässäni
Koulutus amk, koti velkainen ja nuhjuinen, matala älykkyys, työ huono ja siinä matalin mahdollinen palkkaus, kasvot ja vartalo rumat, ei ole mitään erityisiä taitoja, ei motivaatiota muuttaa asioita tai pyrkiä eteenpäin millään elämän osa-alueella, ei innostusta järjestää juhlia ja olla vieraanvarainen. Ikääkin on jo. Kun seuraan muita ihmisiä, heillä on upeat kodit, huvilat, sijoitukset, älykkyyttä ja aktiivisuutta tehdä monia erilaisia asioita. Menestyneitä ihmisiä, joilla on mahdollisuus tarjota lapsilleen ja lapsenlapsilleen ja muille läheisille hyvä elämä.
Kommentit (32)
Eihän noi perussuomalaiset ole mitään luusereita. On talot, maata, asemaa ja rahaa.
Tämähän on vaan tilastollinen todennäköisyys. Jos lähes kaikki saisivat aikaan jotain suurta, sitä ei enää pidettäisi suurena vaan tavallisena. Suurtekoihin pystyy siis vain harva. Don't worry.
Mitä suurta täytyisi saada aikaiseksi? Olen elänyt omaa pientä elämääni aika mukavasti. Olen oikein tyytyväinen aikaansaanoksiini!
En mäkään. Miksi mun pitäisi saada aikaan jotain suurta? Äitini suri tuota samaa kuolinvuoteellaan ja ihmettelen edelleenkin, mitä vttua hän oikein ajatteli.
Mä mietin silloin ja nytkin psalmia 103:
Ihmisen elinpäivät ovat niinkuin ruohon,
Kuin kedon kukka hän kukoistaa
ja kun tuuli käy yli, ei häntä enää ole
eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
Onko tuo suuruuksien saavuttamisen haikaileminen jonkinlaista kuolemanpelkoa vai mitä?
Vai onko teillä, jotka ryvette omassa mitättömyydessänne, kenties ihan valtava pelko elämää kohtaan? Jätätte elämänne elämättä, koska pelkäätte epäonnistumista? Epäonnistuminen, yrittäminen ja erehtyminen kuuluvat elämään ja niistä on tarkoitus oppia elämään paremmin. Kenestäkään meistä ei jää kuin nopeasti hiipuva muisto ja kuolema tulee vastaan liiankin pian.
Tsempatkaa, katsokaa ne hyvät asiat elämässänne ja keskittykää niihin.
No lopeta se some ja elä omaa elämääsi. Taitoja voi harjoitella!
minäkin haluan huvilan uima-altaalla!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vertaat itseäsi muihin? Pinnan alla voi kyteä vaikka minkälaisia ongelmia heillä, joilla puitteet näennäisesti on kunnossa. Lopeta vertailu.
Sitäpaitsi mistä AP tietää muiden mahtavasta elämästä?
Somesta?
Siellä rakennellaan kulisseja.
Elä omaa elämääsi ja tee niitä asioita, jotka koet tärkeäksi?
Onko sinulla perhe? Jos on, sinulla on kaikki tärkeimmät asiat, työ, koti, perhe.
Kehitä itseäsi. Älä näyttääksesi muille, vaan itsesi takia, aivan välittämättä siitä, mitä muut ajattelevat.
Mielenterveys parani kun lopetin tiktokin seuraamisen
Olet Arvokas ihminen, rakenna itsetuntosi niiden varaan missä olet hyvä. Itse olen iso, ruma ja tyhmä. Ja kaikesta huolimatta olen onnellinen, niistä pienistä asioista jotka kohdallani ovat hyvin.
Miten niin somesta nähdään kulisseja? Kyllä kai ihmiset näkee ja tietää, millaista elämää ihan todellisuudessa tuttavat, sukulaiset, työpaikalla työ"kaverit" elää. On urat, talot, veneet, autot, mökit, matkat, harrastukset ja tapahtumat. Mitä kulissia se on? Toisilla on varaa tehdä, nähdä ja kokea mitä mieli tekee ja iloita elämästä.
Ei sinne hautaan kukaan mitään mukaan saa. Jokainen elää tavallaan.
Oletteko te kolme puupäättä puolivenäläisiä vai mikä teillä on vikana?
Tämä maa on hyvä, ei siinä mitään vikaa ole paitsi että Venäjä on vieressä. Tällä hetkellä surkein hallitus ikinä, mutta mehän vaihdamme sen viimeistään ensi vaaleissa.
Itsetunto rakennetaan itse ja onni tulee ihmisen sisältä, ei ulkopuolelta. Lottovoitto, kaunis nainen/komea mies, tiilitalo Espoossa merenrannalla ei tee teistä perusluusereista onnellisia, koska te olette sisältä tyhjiä narsisteja, joiden tyhjyys ei täyty koskaan.
Käsittääkseni narsistikin voi eheytyä jos tajuaa sisäisen tyhjyytensä ja haluaa aidosti kasvaa ehjäksi.