Tuusulan halvin autokorjaamo?! Ehkä jopa koko pääkaupunkiseudun?!
Onko HST-Autofix Tuusulassa seudun edullisin autokorjaamo, ehkä jopa koko Suomen halvin? Huomasin heidän Facebook-sivuiltaan, että syyskuun ajan öljyn ja suodattimen vaihto omilla tarvikkeilla maksaa vain 10 euroa.
Kävin itse paikan päällä ja hinta piti paikkansa. Lisäksi heidän tuntiveloitus muille töille oli vain 60 euroa tunnilta, mikä on todella kohtuullinen hinta verrattuna moniin muihin PK-seudun korjaamoihin.
Jos tiedätte jostain vielä halvempia paikkoja, niin kertokaa. Itse olin tosi tyytyväinen ja oli mahtavaa päästä taas ajelemaan. Kymppi plus palvelu ja savolainen omistaja. Avoinna arkisin 9:00-17:00
Kommentit (10)
Asiakaspula taitaa vaivata, kun pitää jopa vauva-palstalla mainostaa...
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspula taitaa vaivata, kun pitää jopa vauva-palstalla mainostaa...
Uusilla yrittäjillä on aina vaikeaa startata, niin autan saamaa vähän näkyvyyttä. Myönnä pois, kovat on hinnat.
Täällä halvin korjaamo 70€/h mutta monesti tulee toinen halvemmaksi jolla on 105€/h.
Kun taas kaveri käytti merkkikorjaamolla 120€/h. Lasku oli 3050€ eikä todellinen vika korjaantunut, kasan vaihtoivat antureita. Nyt käsittelyssä kuluttaja asiamiehellä.
Ahmetin vai Mehmetin patja täällä markkinoi? Paljonko "lisäpalvelu" maksaa? Onko sänky siisti?
Nikn, ei se tuntihinta aina kaikkea kerro...
Vierailija kirjoitti:
Täällä halvin korjaamo 70€/h mutta monesti tulee toinen halvemmaksi jolla on 105€/h.
Kun taas kaveri käytti merkkikorjaamolla 120€/h. Lasku oli 3050€ eikä todellinen vika korjaantunut, kasan vaihtoivat antureita. Nyt käsittelyssä kuluttaja asiamiehellä.
Heh, jossain toisessa ketjussa tätä pidettiin hyväksyttävänä toimintamallina. Vaihdetaan osia niin pitkään että vika löytyy ja maksu kuuluu asiakkaalle. No ok - nyt ei tullut kuntoon.
Ihan suomalainen korjaamo, ei ole mitää karvakättä töissä! Ihan suosittu puskaradiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, jossain toisessa ketjussa tätä pidettiin hyväksyttävänä toimintamallina. Vaihdetaan osia niin pitkään että vika löytyy ja maksu kuuluu asiakkaalle. No ok - nyt ei tullut kuntoon.
Missä tämmöinen on? Huijaukselta kuulostaa.
Autokorjaamot kalliita koska tuntiveloitus 80-100€. Itse osat ei yleensä kauheasti maksa mutta jos työaikaa menee 5 tuntia niin se on tonnin juttu.
Linkki facebook sivuilleen: https://www.facebook.com/profile.php?id=61579099013716