Vain Halla-aho ja Aaltola luovuttaisivat ylipäällikön hommat ammattilaisille sodan aikana
Tämä on ennennäkemätöntä. Kyösti Kallio ja Risto Ryti luovuttivat ylipäällikön hommat ammattilaiselle.
Kommentit (15)
Kaikki muut haluavat leikkiä jotain pikku-Hitleriä.
Jutta rinnat paljaana johtamassa sotajoukkoja niinkuin Delacroixin maalauksessa. Not.
Nää nyt antais maassa tapahtua sotilasvallankaappauksenkin.
Halla-ahohan pelkää vastuuta siksi ymmärrettävää vastuun siirto.
Ei ole ennennäkemätöntä, vaan yleinen käytäntö länsimaisissa demokratioissa. Käytännön asiat tietenkin hoitaisi tosiasiallisesti puolustusvoimain komentaja.
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Eilinen Iltasanomien tentti.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahohan pelkää vastuuta siksi ymmärrettävää vastuun siirto.
Viime hallituksessa nähtiin mitä tapahtuu kun osaamaton mutta sitäkin ylimielisempi naisbroilerilauma piti vallasta kiinni väkisin ja teki päätöksiä joita ei ymmärtäneet.
Sotatilassa seuraukset tulee olemaan paljon pahemmat kuin vain liki 100 miljardin tappiot mitä tuo viime hallitus aiheutti.
(suora velka + uniper + ennallistaminen + sote + paljo muuta rikkinäistä korjattavaa)
Vierailija kirjoitti:
Jutta rinnat paljaana johtamassa sotajoukkoja niinkuin Delacroixin maalauksessa. Not.
Ja yllään ne kuuluisat verkkosukkahousut.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne verkkosukat,vaviskaa vihulaiset.
No kyllä mulla ainakin olisi turvallisempi olo, jos kriisitilanteessa hommia hoitaisi puolustusvoimat. Vaikka äänestäisin ketä nykyisistä ehdokkaista.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mulla ainakin olisi turvallisempi olo, jos kriisitilanteessa hommia hoitaisi puolustusvoimat. Vaikka äänestäisin ketä nykyisistä ehdokkaista.
Ei ole pelkoa että suurin osa noista punabroilereista olisi edes maassa enää siinä kohtaa kun tankit lähtee vyörymään idästä rajan yli. Nuohan on klassisia ahneita omaan napaansa tuijottajia jotka ei jää paikalle seuraamaan kun heidän päätöstensä aiheuttama tuho alkaa realisoitua. Ja ulkomailta nuo heittelee selityksiä tyyliin "kukaan ei olisi voinut arvata" ja "ton ja ton vika, eikä minun joka istuin päättävällä pallilla"
Stuuub. Sori siitä.