Resident Evil 7 vai Resident evil 0?
Kumpaa suosittelette näin viikonloppu-pelailuksi työviikon pååteeksi?
Sana on vapaa. Saa myös laittaa muita ehdotuksia, nuo 2 on vaan ne, mitä meinasin jompaakumpaa pelata.
Kommentit (3)
Itse tykkäsin ainakin RE7:sta, kun pelasin sen läpi joskus vuonna 2018 syksyllä.
RE0:aa en ole pelannut. Varmasti hyvä peli sekin.
Resident Evil 7 on tarinaltaan pienempi ja ns. henkilökohtaisempi, mutta tarjoaa intensiivisen kauhukokemuksen, joka lopussa kytketään ihan kohtalaisesti sarjan muuhun universumin tarina-kaanoniin.
Resident Evil 0 on tarinaltaan mielenkiintoinen ja kertoo sarjan pääpiru Umbrella-yhtiiö taustatarinasta ihan mielenkiintoisesti. Kauhutunnelmaltaan ihan pelottava (varsinkin illalla pimeällä pelatessa), mutta ei yhtä pelottava kuin 7.'
Eli riippuu haluaako pienemmän tarinan ja intensiivisen kauhukokemuksen, vain isomman sarjaan liittyvän lore-tarinan, mutta lievemmän kauhukokemuksen. Kumpikin ihan hyvä valinta loppujen lopuksi.
Pitää itse laittaa tulevana viikoloppuna alkuepräinen Resident Evil pelailuun pitkästä aikaa.
Itse sanoisin pelisarjan fanina, että kumpikin käy. Riippuu toki mitä hakee niiltä peleiltä. Resident Evil 7 on intensiivinnen kauhukokemus, jossa tarina on pienempi, mutta sitoutuu lopussa pelisarjan universumiin. Resident Evil 0 taas on kevyempi kauhukokemus (silti toki ihan pelottava peli), mutta vahvemmin sidoksissa Resident Evil-universumiin.
Eli summasummarun, Kumman ikinä valitset, niin hyvää peliä pelaaat joka tapauksessa.