Kova jyrinä Helsingissä, mistä tuli?
Ei pitäisi olla ilotulituksia. Kesti ainakin pari minuuttia.
Kommentit (63)
Se olin minä, anteeksi. Lounaalla hernekeittoa ja illalla kaalikääryleitä, oli liikaa vatsalleni.
Minäkin kuulin sen tähän Vallilaan. Kuulosti tulevan jostain lännestä päin. Jyrinä-sanaa minäkin käyttäisin mutta ei kuulostanut ukkoselta vaan oli sellaista tasaisempaa ja kesti pidempään.
Kuulin saman. Kuulosti isolle ilotulitukselle. Mutta niitä ei pitäisi olla tänään.
Viime yönä Tampereella lännessä Hyhky-Haapalinna suunnalla kuului kova laukaus tai pamaus. Mikä sekin oli. Sisälle ei edes kuule kaikkia ääniä yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Hävittäjät jyrisee
Jos on punainen tähti siivessä, niin on syytä soittaa Antille.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuulin sen tähän Vallilaan. Kuulosti tulevan jostain lännestä päin. Jyrinä-sanaa minäkin käyttäisin mutta ei kuulostanut ukkoselta vaan oli sellaista tasaisempaa ja kesti pidempään.
Jep, ei ollut ukkonen. Kesti varmaan pari minuuttia.
Ydinräjähdys. Ahvenanmaata ei ole enää.
Kumeita pamauksia oli 15-20 kappaletta. Yhtä jytinää.
Kalasatamaankin kuului tosi hyvin tuo pauke. Liekö tullut Santahaminan suunnalta.
Meren suunnalta tuli, mielestäni idästä/etelästä. Ei kai vaan ole nyt lennellyt tänne mitään jonka ampuivat alas?
Olin armeijassa ilmatorjunnassa. Kuulosti oikeasti ihan samalta.
No ehkä ei sentään.
Ryssssien talous ratkeilee liitoksistaan
Vierailija kirjoitti:
Kalasatamaankin kuului tosi hyvin tuo pauke. Liekö tullut Santahaminan suunnalta.
Perjantai-iltana klo 21.35? Epäilen.
Vähän kyllä meni kylmät väreet ja lapsikin pelästyi että nytkö se sota alkaa. Rauhoittelin ja sanoin et Santiksessa varmaan armeija vaan harjoittelee.
Töölössä myös. Vastaava kuin ukkonen tai ilotulitukset tai joskus kova tuuli, kestoltaan kuin ilotulitus. En katsonut ikkunasta ulos.
Itä-Helsinkiin ei kuulunut yhtään mitään
Dronet iski nyt sitten tänne? Torjuntatulta?