Enää muutama kilo niin vaaka näyttää kaksinumeroista lukua! Vitsi olen innoissani. Paljon te olette onnistuneet pudottamaan?
Te, joilla ylipainoa, kertokaa oletteko onnistuneet pudottamaan painoa?
Muutin elämäntapani totaalisesti. Tupakoinnin lopettamisestakin huolimatta kiloja onneksi tippui. Liikun säännöllisesti nykyään ja syön terveellisesti.
Vuoden alussa paino oli 117 kg, ihan pian menee alle sadan ja sitten olen niin onnellinen! Homma jatkuu mutta varmaan itken kun näen luvun 99..
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ap muista punnita itsesi säännlliesti, helposti alkaa hiipiä takaisin jos ei ole tarkkana, monta vuotta itse asiassa saa ison painonpudotuksen jälkeen ainakin hieman katsoa , mitä syö.
Painon palaamisella aina pelotellaan, mutta joka-aamuinen punnitus laihdutuksen jälkeen auttaa oikeasti tosi paljon. 👍
Vierailija kirjoitti:
150kg-65kg. Elämäni isoin asia. Ylipaino oli valtava taakka, myös henkisesti. Surullista huomata miten ihmisten asenne muuttui painonpudotuksen myötä.
Tsemppiä sinulle!
Miten muuttui? Ja tiputitko painon 150 kilosta 65 kiloon vai 65 kiloa?
Olen iloinen puolestasi. Itse olen onnistunut pudottamaan vain särkyviä esineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap muista punnita itsesi säännlliesti, helposti alkaa hiipiä takaisin jos ei ole tarkkana, monta vuotta itse asiassa saa ison painonpudotuksen jälkeen ainakin hieman katsoa , mitä syö.
Painon palaamisella aina pelotellaan, mutta joka-aamuinen punnitus laihdutuksen jälkeen auttaa oikeasti tosi paljon. 👍
Lisäys: ja mukavahan niitä hyviä lukemia onkin joka aamu ihailla. :)
Nuorena, jos laihtuu, ei näy naamasta, mutta vanhana lisii ikään 20 vuotta.
Mahtavaa! Onneksi olkoon, ilon kyyneleet on ihan parhaita! Mun paino on tippunut melkein 8.5kg. Hirveän hitaasti ja jouduin tekemään todella paljon töitä kun aineenvaihdunta on niin hidas ja selkävamma rampautti pitkäksi ajaksi. Olen MELKEIN normipainoinen nyt.
Tavoite olisi, että jouluun mennessä olisi vähintään 10 kg pois. Tuntuu, että niin tulee käymään. Kroppa on alkanut toimimaan ihan eri tavalla kun liikkuu joka viikko useampana päivänä ja kun tämä ruokavalio on niin ihanan helppo ja simppeli! Ap
Onneksi olkoon! Minäkin lopetin n. 5 v. sitten tupakoinnin ja saman aikaisesti, kun aloitin painon pudotuksen tekemällä pysyviä muutoksia ruokailutottumuksiin (ravintosuositusten mukainen syöminen) ja lisäksi aloin harrastamaan säännöllistä liikuntaa aluksi vain kävelylenkkejä tehden ja myöhemmin mukaan tuli vielä 2 kertaa viikossa kuntosalilla käynnit. Saavutin tavoitepainoni -20 kg n. vuodessa ja paino on pysynyt vaivattomasti samoissa lukemissa jo 4 v. En usko, että minulle tuleekaan enää paino-ongelmia koska tekemäni muutokset ruokavaliossa ja liikunnassa ovat pysyviä.
Jos toinen jalka on toista paksumpi, satavarmasti kyseessä on vakava sairaus. Ei ole kyse lihavasta ihmisestä.