Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää muutama kilo niin vaaka näyttää kaksinumeroista lukua! Vitsi olen innoissani. Paljon te olette onnistuneet pudottamaan?

Vierailija
12.09.2025 |

Te, joilla ylipainoa, kertokaa oletteko onnistuneet pudottamaan painoa?

Muutin elämäntapani totaalisesti. Tupakoinnin lopettamisestakin huolimatta kiloja onneksi tippui. Liikun säännöllisesti nykyään ja syön terveellisesti.

Vuoden alussa paino oli 117 kg, ihan pian menee alle sadan ja sitten olen niin onnellinen! Homma jatkuu mutta varmaan itken kun näen luvun 99..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea 😊

Mikä metodi?

Vierailija
2/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, onnea! Itse olen normaalipainoinen mutta kesän aikana on pudonnut 2-3kiloa kun liikun enemmän enkä lohtusyö kestääkseni pimeyttä. :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun juttu ny oikee tähä kuulu, mutta mulla ei jääny synnäril kilon kiloa.

Eli painoin 68kg ja aattelin jo, et ei tuu mitään.

Mutta nyt 3 kk synnytyksen jälkeen paino 54kg.

Mikä helpotus ja tsemppii vaan kaikille eri tilanteis laihduttaville!

Vierailija
4/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin huhtikuussa 2024 jotain 92 kg. Nyt paino on asettunut 56 - 58 kiloon.

Vierailija
5/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea 😊

Mikä metodi?

Kiitti!

Olen pikkuhiljaa lisännyt liikuntaa. Ihan kävelylenkkejä. Sitten pidempiä lenkkejä. Nykyään lisäksi aerobista. Ruokavalio vhh koska kroppani ei siedä sokeria, turpoan heti ja siihen addiktoituneena en pysy kohtuudessa. Niin sokeri ja nopeat hiilarit pois oli tärkein painon kannalta. Ap

Vierailija
6/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onneksi olkoon, ihan mahtavaa että kaksinumeroinen luku edessä! Se on hieno etappi!

Vierailija
7/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee teille muillekin! Niin kiva kun tulee tuloksia :) Ap

Vierailija
8/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä. Vaikka tosi hitaasti on sun paino pudonnut.

Järkyttää tollaset läskit, siksi onkin hienoa että olet ymmärtänyt laihduttaa. Tänään näin Prismassa niin läskin naisen, että kävelykin oli tosi hankalaa. Jalat olivat niin täynnä läskiä, että vasta nilkan kohdalla erkaantuivat toisistaan just ja just. 1 jalka paksumpi kuin 100-vuotias puu! Ja joo, turha tulla länkyttämään että "voi johtua sairaudesta". Se sairaus on olla läski. Hyi että oksettaa läskit ihmiset. 

Vierailija
9/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon niin, että kun LIHOT muutaman kg, pääset kaksinumeroisiin lukuihin.

Vierailija
10/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, siitä on mahtava jatkaa! 

Vierailija
11/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

150kg-65kg. Elämäni isoin asia. Ylipaino oli valtava taakka, myös henkisesti. Surullista huomata miten ihmisten asenne muuttui painonpudotuksen myötä. 

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
12/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat lukemat.

Mun metodi: syön 2 melko pientä, mutta muuten normaalin kaloripitoista ateriaa päivässä. Niiden välillä juon kahvia. 

Illalla 2 sämpylää ilman päällisiä vielä. 

Vierailija
13/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samat lukemat.

Mun metodi: syön 2 melko pientä, mutta muuten normaalin kaloripitoista ateriaa päivässä. Niiden välillä juon kahvia. 

Illalla 2 sämpylää ilman päällisiä vielä. 

Tsemppii!

Itse syön niin, että nälkä lähtee ja on hyvä olo. Paljon kasviksia, proteiinia ja rasvaa. Kaloreita lasken suurinpiirtein. Noin 1500 kcal tulee syötyä päivittäin ja se riittää hyvin. Tää on niin ihanaa kun voi syödä kunnolla ja paino lähtee! Tämä on just se miten voin syödä silloin kun olen saanut kilotkin pois, eli pysyvä muutos. Ap 

Vierailija
14/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150kg-65kg. Elämäni isoin asia. Ylipaino oli valtava taakka, myös henkisesti. Surullista huomata miten ihmisten asenne muuttui painonpudotuksen myötä. 

Tsemppiä sinulle!

Upeeta! Kiitos. :) Ap

Vierailija
15/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muista punnita itsesi säännlliesti, helposti alkaa hiipiä takaisin jos ei ole tarkkana, monta vuotta itse asiassa saa ison painonpudotuksen jälkeen ainakin hieman katsoa , mitä syö. Toki jo vaatteist huomaa yleensä jos paino alkaa hiipiä. 

Pudotin aikanaan 30 kiloa ja kerran alkoi takki kiristää. Sain onneksi kiinni hyvästä ja terveellisestä ja riittävän pienistä annoksista ja nyt on pysynyt paino kurissa jo kauan. Hyvät rutiinit auttavat. Itse syön vain aamupalan, yhden pääaterian eli lounaan jossa on paljon kasviksia ja välipaloina voileipiä, joissa päällyksenä enimmäkseen margariinia , hedelmäsuikaleitt ja  kevytjuustoa oaru sivua päivässä. Kulutan vähän koska olen pieni, enkä juurikaan liiku jalkavamman takia.

Vierailija
16/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sinulle!

Onnea! Miten paino lähti? Kauan kesti?

Vierailija
17/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea aloittajalle ja menestystä kaikille pudottajille!

Itse pudotin 139 kg -> 115 kg viisi vuotta sitten, mutta valitettavasti viittä kiloa lukuun ottamatta ovat kaikki tuleet takaisin. Oli varmaankin liian nopea pudotus, tein tuon n. puolessa vuodessa ankaralla liikunnalla ja todella tiukalla ruokavaliolla.

Nyt käynnissä uusi, rauhallisempi yritys. Tällä hetkellä paino 132.

Vierailija
18/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea aloittajalle ja menestystä kaikille pudottajille!

Itse pudotin 139 kg -> 115 kg viisi vuotta sitten, mutta valitettavasti viittä kiloa lukuun ottamatta ovat kaikki tuleet takaisin. Oli varmaankin liian nopea pudotus, tein tuon n. puolessa vuodessa ankaralla liikunnalla ja todella tiukalla ruokavaliolla.

Nyt käynnissä uusi, rauhallisempi yritys. Tällä hetkellä paino 132

Suosittelen lämpimästi tutustumaan insuliiniresistenssiin. 

Vierailija
19/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseksi vieläkin aikamoinen lotko

Vierailija
20/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea 😊 Älä välitä typeristä kommenteista. Porukalla tuntuu olevan asenne, että nainen ei saa olla lihava, mutta mies saa 😄 

Itse olen ollut tyytyväinen Hypoxiin 👍 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan