Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten testaan, varastaako poikapuoli rahaa...

10.04.2007 |

Mieheni poika, 15 v, asuu luonamme ja on sovittu, että viikkorahat laitan aina " jemmaan" yhteen pussiin (raha polttaa pojan käsissä niin kamalasti) ja saa sieltä sitten pyytäessään. Mielestämme pojan EI PITÄISI tietää, missä tämä pussi on, mutta nyt olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kun olen kahtena kertana lisännyt rahaa pussiin, niin sieltä on hävinnyt rahaa, enkä mielestäni ole sitä hänelle antanut.

Mitenkähän sitä testaisin... laitanko pussiin taas esim. 10 euroa ja katson vaikkapa viikon päästä, onko rahaa hävinnyt? Vai onko " nopeampaa" ideaa.

Kommentit (2)

1/2 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pyydä, niin annetaan" ...

Ja jemmaat ne sitten jonnekin ihan muualle, vaikka sänkysi patjan alle. Mua ainakin nolottaisi huomata, ettei jujuttaminen onnistukaan.

Vierailija
2/2 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis annatte pojalle viikkorahaa, laittamalla sen johonkin pussiin etukäteen ja sitten parin päivän päästä hän saa ne rahat...

Miksi ette anna rahoja maanantaina suoraan käteen ? Ja seuraavana maanantaina sama juttu.

Haluatko siis vain testata varastaako hän vai mitä? Miksi viikkoraha laitetaan kiduttamaan poikaa johonkin odottamaan ...mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän