Kuka muistaa -ketju!! Tänne kaikki ilmiöt&ihmiset joita et usko kenenkään enää muistavan :)
Kommentit (1194)
Ja huhhuh, onneksi en ole menskaillut vielä noihin aikoihin, luojalle kiitos alwayseista ym!
joku muisteli sitä taiteltavaa matoa. juu, mullakin oli sellanen. mulla oli vaan musta-valkoinen ja siinä oli kolmioita joita pystyi taittelemaan eri asentoihin. Se piti lopulta saada sellaseen " pallon" muotoon.
ja rubiikin kuutiokin mulla oli
ja purkkarit ja lewikset (501 tietty)
ja se heitto tukassa
ja hajukumit
ja hakaneuloja ja sifonkihuivi ja fritsuliina
ja minä kavensin jopa verkkarinikin kun oli liian leveät. myöhemmin näin kuvasta, kuinka saumat kiersi ja oli ne niin järkyttävät, että mitenhän liikka-ope on pysynyt pokerina?
ja kallen kiipeilypuussa.. on kuvitelmaa vaan niin ihanaa, ei oo toista, aahh!!
tulee ihan haikea olo.
Mullapa oli neonkeltaiset sukatkin :)
joskus 70-luvun alussa oli muotia ruskeasta vakosametista tehdyt tennarit joissa taisi kyllä olla läskipohja
Ne oli jotakin isompia munia...
" on puuta vain nenä nukellain, on puuta suu sekä kaikki muu..."
luokan kaikki tytöt tulivat kouluun krepatussa tukassa :)
Jolly-veneet ...vanilijajätskiä, hilloa ja suklaata ' veneessä'
ja muistatteko Top Cat -jädee? Se oli semmoinen pahvinen pyöreä tötterö mistä jätski työnnettiin ulos sitä mukaan kun sitä söi (joka ei muista, niin ei takuulla tajua tätä mun selitystä)
: )
Ja dödöistä Liliane ...aahhh
Nano nano-mies tuli joltain ulkoavaruuden planeetalta, antoi aina sarjan lopuksi raportin sinne kotiplaneetalle, telepaattisesti tms.
Kuka muistaa myös telkkasarjan I dream of Jeannie? Miespääosassa Larry Hagman eli Dallasin JR vähän nuorempana vain. Siinä oli Jeannie-niminen kaunis pullonhenki joka osasi taikoa räpsäyttämällä silmiään.
Muistatteko Dallasin alkuaikoina kun Suomessakin myytiin Pamelan eli Victoria Principalin kasvoilla koristettua shampoota? Mulla oli pullollinen, sellaista oranssia tosi voimakkaan tuoksuista. Piti saada Pamela-hiukset :)
This is Jack and this is Bill
this is Ann and this is Jill.
This is Spot, Spot is a dog.
This is Silky, silky is a cat.
MUISTAN!
Vierailija:
This is Jack and this is Bill
this is Ann and this is Jill.
This is Spot, Spot is a dog.
This is Silky, silky is a cat.MUISTAN!
Minulla oli häntälakki. valkea.
Minulla oli musta farkkutakki ja sen selkämyksessä Metallica selkälappu! (ja arvatkaapa, menen ko. bändiä nyt katsomaan fanitusta kestänyt jo yli 20 vuotta!)
Ja jos joku muistaa yhtyeen Pudasjärveltä, nimeltä TANNA, saa minulta jakamattoman kunnioituksensa....( Olen Onnensoturi vain....
Voi olla että nää on jo täällä moneen kertaan, mutta tulee nyt mulla mieleen:
Tv-ohjelmista:
puhelintoivekonsertti, jossa Markku Veijalainen vastaili puhelimeen ja sit sai toivoo jotain ihanaa laulua :)
Toivotaan toivotaan sunnutaisin
Lauantaitanssit Heikki Hietamiehen johdolla
Lemmenlaiva (koko perhe yhdessä katottiin)
safiiri ja teräs
tsaarin kuriiri
Vaatteista:
olkatoppaukset, pikeepaidan kaulukset ylös ja huivi sinne kauluksen alle, vyö ison collegen päällä, nahkaliivit, lapikkaat, huopikkaat, paikat ja levennykset farkuissa, paskahousut
karkeista ja herkuista:
pk-purkka, black pete, pirelli-salmiakki, purkkaa tuubista (karseen makeeta), limsat 0,3 litran lasipulloissa, kokispullot 1l ja lasisia
voi, noitahan on vaikka kuinka, niin nostalginen olo tulee...
Taitaa olla nykyään joku tunnettu näyttelijä, Mikko jotain.. Vai sekoitanko johonkin toiseen?
Mun oma lempparini oli kyllä Zero Nine, Kuusamosta. Kävin katsomassa keikoikllakin joskus 80-luvun loppupuolella. Keba oli myös hyvä.
" Tuuli tarttuu kirjeeseen, leikkii sillä lammen yllä..." tai sinnepäin. Ja toinen oli se " Älä sano, että rakastat mua - tiedän sen muutenkin..."
: )
Koskahan se tuli telkkarista? - En koskaan omistanut katalyyttikiharrinta : )
videopätkä jonka löysin googlettamalla (alkup nimi ChapiChapo)
http : //www . letterneversent . com/chapi_page/files/chapichapo . mpg
Vihko jossa joka sivulle oli joku kysymys esim. lempi väri, paras kaveri (ystäväkirjatyyliin). Etusivulle tuli nimi ja nimen jälkeen piti laittaa merkki joka oli sitten joka vastauksen jälkeen. Nämä sitten kierteli ympäri luokkaa. :D
Videot: Jenkkijänis ja Candy Candy <3
Ne jäätelöt joissa oli vitsi tikussa oli jokeja. Olisko niissä ollu kolmea eri makuista mehujäätä...?
Tenavatähtikisat
Videot (siis ne laitteet) sai vuokrattua videovuokraamosta.
Laivalta sai ostaa eri värisiä tupakoita joissa oli kultainen filtteri.
Olin ihan läppääntynyt niihin poikiin... Häntälakitkin tuli, oon vieläkin katkera kun mulla ei ollu lapsena sellasta :) Voi vitsi miten ihania muistoja.