Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Mari Karppinen dissasi uutisissa vain uhri Charlie Kirkiä eikä kertonut mitään ampujan äärivasemmistoyhteyksistä?

Vierailija
12.09.2025 |

Vaikka MTV itse sivuillaan kertoo näin:

FBI löysi myös metsästä aseen, jota epäillään käytetyn ampumisessa. Aseesta löytyi ammuksia, joihin oli kaiverrettu transsukupuolisuuteen ja antifasistiseen ideologiaan liittyviä viestejä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oikeistoaktivisti-charlie-kirkia-am…

Oli vähän sellainen ihan oikein sille-tyylinen raportti taas. Kaunaisen vaikutelman saa. Miksi hän ei kertonut väitettyä linkkiä äärivasemmistoon? 

Mietin vaan kun "äärioikeisto" on mediassa niin herkästi esillä. Southportissakin vaikkei viranomaisten tutkimus lopulta löytänyt äärioikeistoistoyhteyttä. Olivat vain tuohtuneita paikallisia. Mitään korjauksiahan niihin ei jälkeenpäin tule. Ihan vaan yksittäinen esimerkki. 

https://yle.fi/a/74-20102397

Ninety per cent' of 43,000 extremists on MI5 watchlist are Islamist terror suspects after experts warned police are 'obsessed' with catching far-right extremists

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8450211/MI5s-terror-watchlist-…

Aivan kuin kyseessä olisi kiero juoni ja uutisten polarisoituminen sekä valheellistuminen. Äärioikeistoa pidetään keinotekoisesti esillä ja äärivasemmiston uhkaa vähätellään. Usein koska ne reportterit on niitä joita ne on ja MTV ja Yle muutenkin vasemmalle vinossa.  

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppisen puolueellisuus näkyy uutisklipissä. Melkein iloitsee tapahtuneesta. Laittakaa viestiä maikkarille. Vaihtoon tuollaiset toimittelijat

Laita ihan itse vaan. Älä kuitenkaan pahasti pety, jos sinun ulinoilallasi ei ole mitään vaikutusta. 

Vierailija
122/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan siksi että ampujan henkilöllisyys ei ole tiedossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lukiessa ei jää epäselväks, että persut haluaa Venäläisen median, jossa todisteita ei tarvita, ja äärioikeiston propagandaa pitää tuutata 24/7.

Ja samaan aikaan persut esittää olevansa niin kovin isänmaallisia, vaikka ovat kaikkein kauimpana siitä. Haluaisivat suomesta samanlaisen autoritäärisen sontavaltion kuin naapuristamme tai kohta myös Amerikasta.

Vierailija
124/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppisen puolueellisuus näkyy uutisklipissä. Melkein iloitsee tapahtuneesta. Laittakaa viestiä maikkarille. Vaihtoon tuollaiset toimittelijat

Miten se näkyy konkreettisesti? Se, että sinun mielestäsi melkein iloitsee, ei ole vielä mikään todiste mihinkään suuntaan. Paitsi siihen, että sinun mielipiteesi vaikuttaa siihen, mitä näet. 

Vierailija
125/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tuo "ammukseen on kaiverrettu trans...." juttu oli oikeuden levittämää propagandavaletta ja se on jo todistetu olleen valeuutinen.

https://www.msn.com/en-us/news/crime/charlie-kirk-s-assassin-carved-mys…

The ammunition found inside the rifle authorities suspect was used to kill Charlie Kirk was "engraved with transgender and antifascist ideology," according to reports.

Levität nyt itse väärää tietoa.

Tuo on jo todettu vääräksi tiedoksi.

Vierailija
126/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota. Pitäisi varmaan ensin selvittää kuka ampuja oli. On aika vaikea ottaa kantaa suuntaan tai toiseen ennen kuin tiedetään edes tuo perusasia.

Öyhöt eivät välitä noin mitättömästä asiasta kuin faktojen selvittäminen. Helpompi vain lietsoa vastakkainasettelua öyhöttämällä. 

Jep. Itse päälahkojohtaja eli krasnov on jo päättänyt, että asialla oli "radical left" ja että loogisena seurauksena tulee olemaan entistäkin suurempi krasnovin poliittiseen vastapuoleen kohdistuva ajojahti demokraattienemmistöisten kaupunkien sotilasmiehityksineen. Jostain syystä ei kuitenkaan aio miehittää Utahia, jossa salamurha keskellä kirkasta päivää pääsi tapahtumaan.

Vierailija
127/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Anal Loomer.

Vierailija
128/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällänen PerusVenäläisten misinformaatio ketju pysyy täällä näin kauan?

Mode, herää! 

Vierailija
129/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se näkyy konkreettisesti? Se, että sinun mielestäsi melkein iloitsee, ei ole vielä mikään todiste mihinkään suuntaan. Paitsi siihen, että sinun mielipiteesi vaikuttaa siihen, mitä näet. 

Tämä om valitus. Se aka melkeim ilotsi. 

t: vaavapalsta troli

Vierailija
130/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota. Pitäisi varmaan ensin selvittää kuka ampuja oli. On aika vaikea ottaa kantaa suuntaan tai toiseen ennen kuin tiedetään edes tuo perusasia.

Ampuja pidätettiin ja häntä kuulusteltiin, mutta laskettiin sitten vapaaksi.

Hölynpölyä. Ampuja on vapaalla jalalla, ja kaiketi mies josta julkaistiin 2 kuvaa.

En kyllä ole mitään uutisia seurannut, kun ri niin hirveesti kiinnosta tämä eikä muutkaan kaukaiset asiat. Harvemmin uutisissa puhutaan siitä mikä suomalaisten elämää koskettais. Mut jopa minä tiedän että ei sitä ole kiinni saatu. 

Vierailija
131/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tapaa jopa koomista, että mies joka on sanonut, että muutama siviiliuhri on välttämätön paha aseenkanto-oikeuden puolesta, kuolee itse nimenomaan ammuttuna. 

Vierailija
132/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nauratti kun ton henk koht instassa oli kuva trumpia pilkkaavasta seinämaalauksesta

semmonen "puolueeton" toimittelija

Myös toimittajilla on oikeus henkilökohtaisiin mielipiteisiin.

Niin ja silloin hän ei välttis anna katsojille tasapuolista kuvaa.

Ilmeisesti osalle perussuomalaisista ammattietiikka ja työmoraali ovat täysin tuntemattomia termejä.

Monelle heistä myös etiikka ja moraali ovat valitettavan vieraita.

Vierailija
133/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu-parlamentissa pyydetty hiljainen hetki oli monesta liikaa, uhrin tausta huomioiden. 

Mutta tiesittekö, että siellä oltiin hiljaa mm. George Floydin vuoksi aikoinaan? 

Vierailija
134/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lukiessa ei jää epäselväks, että persut haluaa Venäläisen median, jossa todisteita ei tarvita, ja äärioikeiston propagandaa pitää tuutata 24/7.

TÄ-MÄ! 

Vierailija
135/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eu-parlamentissa pyydetty hiljainen hetki oli monesta liikaa, uhrin tausta huomioiden. 

Mutta tiesittekö, että siellä oltiin hiljaa mm. George Floydin vuoksi aikoinaan? 

Tiesimme. Emme elä uutispimennossa sen enempää kuin sinäkään. 

Vierailija
136/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppinen vihaa Trumppia, karppinen on puolueellisin ulkomaantoimittaja mitä koskaan olen uutisissa nähnyt. 

Vaihdan aina kanavaa kun tuo nainen honottaa nenäänsä epätotuuksia ja omia olettamuksia.

Lesbo räyhäämässä eetterissä, mikä voisi mennä pieleen... 

Vierailija
137/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain tapaa jopa koomista, että mies joka on sanonut, että muutama siviiliuhri on välttämätön paha aseenkanto-oikeuden puolesta, kuolee itse nimenomaan ammuttuna. 

Kannatti myös julkisia teloituksia, ja lapsien olis kuulemma pitänyt nähdä niitä kans. Nythän Kirkin kaikki toiveet toteutu!

Kolme Kirkin omaa pointtia yhdellä luodilla! Hehee! 😂

Vierailija
138/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karppinen vihaa Trumppia, karppinen on puolueellisin ulkomaantoimittaja mitä koskaan olen uutisissa nähnyt. 

Vaihdan aina kanavaa kun tuo nainen honottaa nenäänsä epätotuuksia ja omia olettamuksia.

Lesbo räyhäämässä eetterissä, mikä voisi mennä pieleen... 

Sinun syntymäsi jälkeen meni ilmeisesti monikin asia pahasti pieleen.

Vierailija
139/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiseksi sanakseen jäi "violence".

Vierailija
140/200 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tuo "ammukseen on kaiverrettu trans...." juttu oli oikeuden levittämää propagandavaletta ja se on jo todistetu olleen valeuutinen.

https://www.msn.com/en-us/news/crime/charlie-kirk-s-assassin-carved-mys…

The ammunition found inside the rifle authorities suspect was used to kill Charlie Kirk was "engraved with transgender and antifascist ideology," according to reports.

Levität nyt itse väärää tietoa.

Tuo on jo todettu vääräksi tiedoksi.

Oikeisto"medioissa" tuota tietoa ei tulla korjaamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi