Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSSISSIEN viikkoa 15 (ti-su)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan aurinkoisesta Espoosta!

Typykälle onnittelut hienoista uutisista. Myöskin kaikille rakenneultrassa jo käyneille onnittelut!

Minzy: Meillä oli Brio Twinetet, kun lapsilla ikäeroa tasan 2 v. Ilmakumipyörät kulkivat hyvin sohjossa ja kaupan ovestakin pääsi sisään. Alkuun meillä oli muuten sellaiset peräkkäinistuttavat lenkkanat, mutta niihin kypsyin nopeasti. Noita Twinettejä saa käytettyinä n. 200 eurolla (tai vähän yli) ja ne saa myös myytyä hyvin, eli katselepa käytettyinä. Ovat monella vain lyhyen aikaa käytössä eli hyväkuntoiset.

Mulla on kulunut tasan kaksi viikkoa lapsivesipunktiosta, enkä tiedä miten päin olisin. Vastaus tulee siis joskus parin seuraavan viikon aikana. Olo on välillä ihan hyvä ja luottavainen, kun nyt on np- ja rakenneultra näyttänyt hyvää, mutta välillä epätoivo valtaa. Että päivä kerrallaan... Onneksi lasten kanssa ei ehdi koko aikaa ajatella asiaa.

Mammavirtahepo, joko olet saanut uutisia? Miten muuten jakselet?

Kaikille oikein hyvää viikonloppua! Nautitaan lämmöstä!

Gallup: Joko jollakin on tullut linea negra (tumma viiva navan alle/päälle) ja onko se napaan asti vai yli? Mulla on nimittäin tyttövauvoista ollut erilainen viiva kuin pojasta, mutta en nyt tyhmä muista miten päin se meni... Kohta se varmaan ilmestyy taas. Nyt ei siis vielä ole.

apinaemo 18+5

Vierailija
22/42 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä/viikko takana.. Ihanaa!

Joku kyseli, kerrotaanko ultrassa sukupuolta..

Olishan tuo ultraaja lekuri vissiin kertonut, kumpi meille on tulossa, kun niin jännästi loppuun sanoi että onko meillä vielä jotain, mitä halutaan tietää.. Ei sitten haluttu! =) Mietin kyllä sitä, että kysyn, mutta mulle on aivan sama, kumpi tulee.. Jääköön ylläriksi!

Sain sitten tehtyä päätöksen, mihin sairaalaan menne synnyttämään.. Oli kaksi vaihtoehtoa, joista valita.. Molempia olen kyllä kokeillut.. =)

Linea negra on ilmestynyt mulle joka raskauden aikana, vahvana.. Siis kolme kertaa ja kolme tyttö talossa! =)(Ja tietysti miehen lapset ed. liitosta.. Mutta ne nyt ei olekaan biologisesti mun masusta =) ).

Mutta vielä ei ole sitä viivaa näkynyt tämän raskauden aikana.. Muistaisin kyllä, että se ilmestyi mulle aiemminkin myöhäisemmillä viikoilla..

Ihme huippausta ollut tänään ja eilen.. Mittasin jo verenpaineita duunissa, mutta ne oli ok.. Täytyy seurailla asiaa..

Onneksi täällä jotkut muutkin jo edes harkitsevat vaunujen ostoa.. Minä kun kävin ne ostamassa jo pari viikkoa sitten.. =)

Joo.. Nyt mentävä..

Piiu ja 007 rv 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihan ok, rv:t 17+1

- Paino noussut reilut 3kg, mikä terkan mielestä ihan hyvällä mallilla

(-> kun oli tosta neuvolan suhtautumisesta puhetta..)

- Pissa ok

- Hb 105 -> rautaa jatketaan normaalisti 1/pv

- Paineet 100/62 -> alhaiset niin kuin aina

- Syke hyvä 145-150, liikkeet myös hyvät

Täälläkin vauveli liikuskeli niin hirveesti että sykettä sai hakea kymmenisen minuuttia! Ite kyl tunsin ne liikkumisetkin koko ajan, niin ties et kaikki hyvin silti :)

Synnytystapa-arviosta äippäpolilla kyselin, kun oli ekalla käynnillä puhetta että se olis hyvä tehdä (edellisen imukuppi synnytyksen takia) Mutta nyt sano vaan että mainitsee siitä sitten lääkärineuvolassa lääkärille. Ja synnytysvalmennuksia järjestetään vain ensisynnyttäjille, tuskin päästään me osallistumaan, miehelle kun tämä olis eka ja mulle toinen (kyselin vähän et mikä on käytäntö tälläsessä tilanteessa)

Typykälle piti onnittelut hienoista uutisista toivottaa! Olipa hieno juttu :)

Pää jotenkin vähän tyhjä, ajatus katkoilee ;) Paras kai mennä tekemään jotain hyödyllistä.

24/42 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyistä: Mulla ei ole vielä linea negra näkyvissä. Esikoisesta tuli, mut tais olla silloin jo joku rv 25. Rattaista ei ole mulla kokemusta kuin Emmaljungista, jotka sain siskolta, hyvät ovat olleet. Käytettynä ostin Emmaljungan kaksostenrattaat, ei ole niitä vielä testattu. Oiskohan ollut vuosimallia 2002? Maksoin niistä 200¿. Hyväkuntoiset ovat ja päälle tuli sadesuojaa, makuupussia, hoitolaukkua ym. Käytettynä kannattaa ostaa. Mä ostin Kaks Plussan sivuilta, mut onhan noita täällä Vauva-lehden sivuilla, huuto.netissä, keltaisessa pörssissä... Hinta on uutena törkeä!

Mä näin unta vauvasta! Eka olin ultrassa ja mukana oli jostain syystä mun äitikin. No, kysäisin sukupuolta ja kätilö sanoi, ettei kerro. Mun äiti sai sen kätilön paperit käsiinsä ja sanoi, et ihan selvä poika on! Myöhemmin lähdin siinä unessa synnyttämään. Mua tultiin hakemaan ambulanssilla, kun mä aloin jo kotona ponnistamaan. No, siellä mua sitten sairaalasssa kiidätettiin sairaalasängyssä ympäri taloa. Vauva tuli saman tien kun pääsin synnytyssaliin ja vauva vietiin multa pois tutkittavaksi enkä saanut nähdä sitä. Mä yritin kysyä kaikilta kumpi se on ja saanko nähdä sen. Kukaan ei tiennyt ja kaikki vaan säntäili edestakaisin. Joltakin kysyin että onko se tyttö ja se hymyilli mulle ja sanoi, että eikun poika ja antoi mulle pojan syliin. Ja mä olin tosi onnellinen! =)

Liikkeitä tuntui vähän eilen illalla ja tänä aamuna. Aamulla tuntui niinkuin ois ollu pylly pystyssä vasten mun kättä.

Edea+Pikkis 19+3

Vierailija
25/42 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tämä mamma väsynyt. Vielä pitäisi pinnistellä kaksi työpäivää ja sitten pääsen vapaille. Tyttö on siis edelleen kipeä ja nukkuu huonosti. Niinpä minäkin olen nukkunut liian vähän. Huomenna ja ylihuomenna on aika rankat työpäivät luvassa joten saa pitää peukkuja etten kopsahda...

Kivasti on kuulunut hyviä ultrauutisia ja veriseulauutisia. Hyvä niin. Kadehtien kuuntelen, koska meidän ultraan on vielä aikaa melkein kuukausi.

Sitten kommentoitavat. Älä colatoffee panikoi!! Kyllä painon nousee raskauden aikana se on selvää. Kenellä enemmän kenellä vähemmän. Kyllä paino sitten aikaan putoaakin kun vauva imee ja pääsee kevätaurinkoon vaunuajelulle. Siihen saa varautua, että ihan uudet lukemat vaaka näyttää pikapuoliin. Mulla meni 80 kg rikki kun odotin esikoista. Olin pyörtyä kun näin lukemat, mutta kaikki ne kilot katosi korkojen kanssa.

Minzy (?)kö kyseli tuplarattaista. Me ostettiin tytöille (ikäero 1 v ja 5 kk) uutena Emmaljungan tupalat ja oli tosi hyvät. En jaksanut raskauden, vuodenvanhan ja rakennusprojektin keskellä etsiä käytettyjä. Niitä työnsin ihan lenkkeilymielessä mielellään. Samoin olivat hyvät kun uhmakas sai raivarin jossain matkojen päässä. Sai köytettyä kiinni valjailla ja taas jatkui matka. Ja huuto raikui! Ilmakumipyörät on tosi hyvät talvella. Ainut hankaluus on mahtua ovista. Kerran ei meinattu Hesan reissulla päästä parkkihallista ulos, kun ovet oli liian kapea. Sitten mies rupesi riehumaan ja rikkoi sen oven lasin! Koko reissun odotin valko- tai sinitakkisia hakemaan miestäni.

Nyt menen nukkumaan!

Hyvää yötä kaikille!

terv peikkoäet ja turkulainen 15+5

Vierailija
26/42 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille, jo lammenneesta valimeren seutuvilta!

Viikot ne senkun poksuu taallakin, kaikista vaivoista huolimatta, ja mieli nousee paremmaksi odotukselle joka viikon tayttyessa! Pian jo puolvali taallakin!

Masu on mukavan kokoinen tasainen pallukka, kun omasta takaa olis se pizzamasukin, mutta nyt taa asukki on tasoittanut tien heh hee.

Edelleen hematooma jyllaa, ja valuttaa enemman jos oon liikaa askeleita ottanu paivanmittaan, mutta alan pikkuhiljaa pysya ajantasalla miten paljon voin liikkua!

Paa-asia etta vauveli voi hyvin, edellispaivan tarkastuksessa jo hiukan nakyikin kumpi meille olis tulollaan, ja ihan onnellisia ollaan!! Tarkistellaan kuitenkin viela ens kuussa.

Joten kaikille mukavaa viikonloppua, ja voikaa hyvin

-levinia ja Hope rv 18 -

Vierailija
27/42 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuveikan kanssa oltiin shoppailemassa kummityttöselle ristiäislahjoja. Olemme siis molemmat siskon tytölle kummeina.. Kalliiksi tuli reissu, vaikka piti lähinnä katsella mitä voisi ostaa ;) Veikka osti vauvasormuksen ja minä enkeli kaulakorun. Ja Pentikiltä lisäksi valokuvakehyksen+käsipyyhkeen. Vauvan isoveljellä on pian 3v synttärit ja ostin sit samalla hänellekkin samallaisen paketin, vaaleansinisenä.

Piristävää oli kyllä käydä vähän kauppoja kiertelemässä, tuntuu nykyään olevan aika ja energia niin kortilla tälläisten juttujen suhteen.

Täytys ruveta ruuanlaitto puuhiin. Sisko tulee lasten kanssa jossain vaiheessa käymään :)

Hei, tulipa mieleen kun kaverin luona eilen piipahdin, niistä MODI rattaista. Hän oli ne tilannut ja oikein hyviltä rattailta vaikutti :D Tukevat ainakin oli, hyvät renkaat ja kapeatkin! Tiedoksi vaan niille jotka niitä pohdiskeli hankkivansa.

Aurinkoista viikonloppua kaikille! Dumle rv 17+

Vierailija
28/42 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!!

Tänne kuuluu hyvää...Mies ryöstettiin polttareihin aamulla ja me pojan kanssa vietämme aikaa!!Herkutellaan hieman:)

Masuun kuuluu ihan hyvää....ei kummemmin tunnu liikkeitä, mutta pojastakin tunsin vasta 20. viikon tienoilla!!

callup-kyselyjä oli jotain..

Asutaan pienessä rintamamiestalossa Kotkan seudulla!

Tilaa noin 64 neliötä+yläkerrassa makuutila..Lisäksi saunarakennus pihalla, jossa iso huone ja varastotilaa..Tilat on rempattu ja hyvin viihdytään:)

Tosin miehen työnperässä etsitään asuntoa kouvolan seudulta.

Yöt nukutaan kun pienet possut!! Käydään nukkumaan ajoissa viimeistään kymmeneltä..

ja herätään 7:n jälkeen.

Vaunuista! Meinataan ostaa käytettynä emaljungan kaksosyhdistelmät, kun poika on vasta 2,2-vuotias pikku2:n synnyttyä...

No, mutta eipä tänne sen kummempaa....

Hyvää vikonloppua kaikille!!

Emmaliina 17+2

Vierailija
29/42 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei kaikille! Rakenneultrassa laskettyaika siirtyi elokuulle joten siirryn nyt elokuisten listoille. Mukavaa odotusta kaikille!

Vierailija
30/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paasiainen sitten vietettyna, aloitetaan uutta pinoa ja -viikkoa!

Harmittelen kans hurjasti kun tama mun kone ei edes kuvia suostu lahettelemaan, niin ei saa mitaan naytille...

Mutta jatketaan vaan muitten kuvien ' vertailuja' heh.

Miehen unisuudesta; mullakin ukko-kulta parjaa vahilla unilla; nukkuu kylla mua ennen mutta nousee ' tarkastamaan' tytot ainakin kerran yossa. Unilahjat on kaikki annettu meikalaisille, heh, mutta nain pullukkana kylla parjataan vahemmillakin unilla, kun paivalla ehtii pikkupaikkarit ottamaan.

Mies nousee myos aamuisin ihan itse ekana, tosi harvoin on jaany mun jalkeen sangylle ja silloinkin kylla tv:ta katselee...

Oma (.): kaikki kuin ennenkin, valuttelee enemman ja vahemman. Viela 5 pv uuteen tarkastukseen; harmittelen eniten talla hetkella noita potkuja kun eivat selvasti tunnu?! Ja istukkakin on normaalisti takana. Vauvan asento kylla oli viimeksi jo niin jymahtanyt istumaan, etta sitakin tassa katsellaan ens kerralla. Mutta kasvanut oli mukavasti ja painoakin oli 200g.

Mutta kirjoitelkaahan ja voikaa hyvin

- levinia ja hope rv 17+3-

Vierailija
31/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin taas pääsiäsinen meni. Sain heti nyt aamusta siivottua asunnonkin. Jotenkin mun täytyy aina heti aamusta tehä ja touhuta niin saan eniten aikaseks. Asunnoista ollut puhetta ja meillä on oma osake kerrostalossa. 64 neliöinen kaksio saunalla. Ekassa kerroksessakin ollaan. Aiotaan tässä asua jatkossakin, koska vauveli kuiteskin nukkuu meidän huoneessa. Asunnossa on kaks tilavaa vaatehuonettakin joten säilytystilaakin on. Ajateltiin sit myöhemmässä vaiheessa myydä tämä ja ostaa isompi.

Miesten nukkumisestakin tais olla puhetta. Meillä molemmat könytään jo aika aikusten nukkuun. Viikonloppusinkaan harvemmin jaksetaan valvoa yli yhteentoista. Aamusinkin heräillään samoihin aikoihin. katotaan miten sitten käy kun vaua tulee. Silloinhan olen kuitenkin jonkin verran yksin, kun mies lähtee merille töihin. Mutta onpasit pitempiä aikoja kerralla kotona. Saan minä silloin aina huilia vähäsen.

Nyt en muista kuka oli laittanut masukuvn, mut oli aivan ihana! Itellä melkein samanlainen, paitsi et en ole niin hoikka joten mulla on sekä ylävatsa ja alavatsa....

Pääsisäinen meni mukavasti maalla ystäviä tavatessa. Yhtenä päivänä kokoonnuttiinkin porukalla illanviettoon. Mukavaa olikin vaikka miehet vähän alkoholia ottivatkin. Mulla ainakin oli ratkiriemukasta seurata oman kullan toheltelua. Koko ajan kuiteninn huolehti musta ja mahasta. Ihanan huomata miehestä kaikkia uusia piirteitä raskauden myötä.

Mä én edelleenkään ole varma tunnenko liikkeitä vai en. Niin harvaksltaan niitä tulee. Omasta mielestä ne tuntuvat heikoilta potkuilta, mut tiedä sit siitä. Onneks ens viikolla on rakenneultra. Sitä on ootettukin jo niin. Ja jännä nähä näkyykö sukupuoli. Nyt vaan kun päivät kuluis nopsaan siihen mennessä. Oon järjestely itellle kyllä paljon tekemistä tuleville päiville. Torstaina pitäs mennä mm. intialaiseen päähierontaan. Saan vihdoin käytettyä lahjakortin. Mutta nyt täytyy välillämennä syömään. Siivous vei taas sen verran energiaa. :)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Uma81 17+4

Vierailija
32/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin pääsiäinen reissussa, ensin mökillä ja sitten mummolassa minun vanhempien luona. Kivaa oli ja syötyä tuli. :) Oli oikein lomaa, mun äiti on semmonen yhen sortin keittiöihme ja välillä tuntu ku ois jossain ravintolassa syöny. Tosin unet oli esikoisen kanssa huonoja taas vieraassa paikassa mutta heti helpotti ku viime yö nukuttiin kotona. Nyt se raukka on kuumeessa, en ymmärrä mistä se sen nappas.

Miehen unenlahjoista: Näin raskaana kun olen, tartten ite selkeästi enemmän unta (varsinkin alussa) kuin mies. Muuten me kai pärjätään samalla unimäärällä. Meistä kumpikaan ei oo hyvä nukkumaan vaan milloin valvotaan mistäkin syystä tai ei saada unta. Toisaalta mies on sekä ilta- että aamuvirkku, ja minä en kumpaakaan.

Asunnosta, siitä oli juttua joskus ihan alkuvuodestakin vissiin: Me asutaan vuokrakolmiossa 75 neliötä. Mies maalasi viime viikolla seinät joten ihan viihtyisää on. Aiotaan mahtua kahden lapsen kanssa.

Oma vointi on aika hyvä. Välillä harvakseltaan tuppaa tulemaan pahoinvointia, mutta onneksi vain silloin tällöin. Kävelylenkeillä hengästyn helpommin ku ennen, ja tuntuu että ylämäessä joutuu jalat tekemään paljon enemmän työtä ku aiemmin. Vauvelin liikkeet tuntuu päivän mittaan aika selkeesti. Kivaa. :)

Nyt odotan että ilmat lämpenis taas!

Vierailija
33/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen meni taas kerran ihan hirveän nopeasti ja tuntuu kun ei olis lomalla ollutkaan.. Mun on taas ihan hirveän vaikea kerätä motivaatiota ja tämä päivä onkin ollut oikeastaan yhtä tyhjän kanssa..

Pääsiäinen oli ihanan rentouttava ja tuli käytyä sekä kotona että mökillä sekä miehen vanhempien luona.

Omaan napaan ei kuulu juurikaan mitään (paitsi lihavuutta). Satunnaisia joitakin, jotka ehkä ovat liikkeitä, ehkä eivät. En mä osaa oikein sanoa mikä on mitäkin kun en ole aiemmin tätä kokenut. Kunnon potkuja odotellaan =D

Kivaa päivänjatkoa kaikille

Colis ja Joululahja K-P 16+5 tai jotain sinne päin..

Vierailija
34/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä.. Plääh!

Onneksi lupaili ihanaa ilmaa viikonlopuksi.. =)

Pääsiäinen meni nopsasti.. Rentoa oleskelua ja hyvää ruokaa..

Huomenna olisi rakenneultra.. Toivottavasti kaikki niinkuin pitää..

Näin muuten unta vauvan ristiäisistä yksi yö.. Ne olivat siinä hirveä katastrofi! Juhlan alkuun oli puoli tuntia aikaa, enkä ollut laittanut tikkua ristiin.. Mukavia painajaisia.. Kunhan nyt selviisi tämän raskaus ajan eka kunnialla. =)

Mukavaa viikon alkua kaikille!

Piiu ja 007 rv 20+4

Vierailija
35/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tulee kyllä tosi harvoin kirjoiteltua tänne, luen kuitenkin melkein päivittäin, jotenkin tuntuu ettei ole sellaista hetkeä, ettei kerkee purkaa ajatuksiaan.

Omaan napaan kuuluu, mahan kasvua, tosin erilaista kuin esikoisesta, koska silloin kasvoi vain alamaha, mut nyt on molemmat, niin kuin joku sanoi. olo tuntuu välillä enemmän raskaalta ja toisinaan ei tunnu missään. välillä vois vaikka hölkkäillä ja välillä tuntuu että kävely pitää suorittaa elefantin elkein. Joten ihan jees. Potkuja olen tuntenut selvästi välillä, ja sitten ei moneen päivään, mikä onkin taas tosi turhauttavaa, mutta levollisin mielin odottelen. Muistaako muut milloin liikkeet rupesi tuntumaan päivittäin, nimittäin muistan esikoisestakin, ettei alussa joka päivä tuntunut.

Itse asumme 126 neliöisessä omakotitalossa, joka rakennettiin kun esikoinen oli vauva iässä, joten odotan innolla äitiyslomaa, kun ei tarvitse lasta raahata raksan ja rautakaupan välillä.

Nyt täytyy mennä töihin, hyviä vointeja kaikille ja palataan.

t.thelma 16+5

Vierailija
36/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään neuvola, ja kaikki oli kunnossa, sykkeet siinä vähän alle 150 ja painoa tullut mulle ihan kivasti. :)

Mä oon muuten huomannut, että mun tunteet on tosi pinnassa koko ajan. Alan pillittää pienestäkin asiasta, joka liittyy lapsiin tai vanhempiin tai perheeseen. Tää on ihan käsittämätöntä ja välillä melko huvittavaakin. :) Ei mulla esikoisen aikaan ollut tällasta ollenkaan, ihan loppuraskaudessa ehkä ihan todella vähän oli itku herkemmässä kun normaalisti, mutta nyt tää on jotain ihan järkyttävää, monta kertaa päivässä nyyhkytän millon mistäkin syystä. Mites teillä muilla, tihrustetaanko itkua muuallakin? :)

Aurinkoista päivää kaikille, ja tsempit teille, jotka jouduitte palaamaan töihin pitkän viikonlopun jälkeen.

Minzy ja masu 17+1

Vierailija
37/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus kopioida Piiun otsikkoa, tuli näköjään vahingossa melkein sama... :)

Vierailija
38/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki alkoi täälläkin pitkän loman jälkeen. Vapailla tulikin notkuttua puolitoista viikkoa. Mukavaa oli kyllä tulla taas töihinkin, tyttökin kyseli koko loppuviikon jo että jokos tänään menisi hoitoon :) Taisi olla äidin kanssa välillä vähän tylsää. Monta rästissä ollutta asiaa tuli hoidettua, monta jäi kyllä hoitamattakin. Mutta tuleehan se kesälomakin sieltä loppujen lopuksi aika pian.

Pääsiäispyhät oltiin mummoloissa ja tulihan sitä syötyä ja ulkoiltua vaikka tuuli olikin melkein joka päivä ihan hirveä. Päätä ei särkenyt tiistain jälkeen eli se viittaisi kyllä siihen että lepo auttaa ja särky olisi hyvinkin työperäistä. Nyt kun saisi aikaiseksi vielä soitella itselleen silmälääkäri-ajan niin voisi sulkea senkin pois särkylähteistä.

Vatsa on kasvanut mukavasti ja sokeakin tämän jo " huomaa" . Ja samaa ylä ja alavatsa mallia löytyy, joten liityn siihen kerhoon. Vauva kasvaa alapuolella ja työntää jotenkin noita tytöstä jääneitä mahamakkaroita sitten edellään ylös. Mies on vakuuttunut että vauva painaa nyt jo nelisen kiloa, hih! Joten syntyessään on sitten syksyllä varmaan about 10 kg, jos tämä vauhti jatkuu...

Nyt on sähköposteja niin paljon lukematta että pitänee keskittyä taas töihin, kunhan nyt välillä tulin moikkaamaan ja pikaisesti selaamaan muiden kuulumisia.

Veriseulan tulokset tulevat varmaan tällä viikolla, sen näytteen jättämisestä kun on jo yli viikko. Miten lie sitten pääsiäisen pyhät sotkeneet sitä tutkintaa :(

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

t: typykkä ja hermis jotain almost 17 vkoa

Vierailija
39/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja rakenneultrasta!

Siellähän se pikkuvesseli pyöriskeli. Aluksi oli niin kerällä, että

ei meinannut mittaus onnistua, mutta lopuksi venytteli oikein

kunnolla, ja saatiin hienot kuvat. Mitään huolestuttavaa ei löytynyt

eli kaikki oli niin kuin pitikin. Pituutta n. 20 cm ja painoa n. 300

g oli kaverilla. Ja kuulemma komea nenä.:)

Ensimmäistä kertaa kätilö kysyi, haluammeko, että sukupuolta

tiiraillaan ja minä halusin, joten mies poistui lopuksi huoneesta.

Ja kyllähän se selvisi.:)

Oli ihanaa nähdä, että vaikka liikkeitä ei ihan hirveästi tunnu,

niin kovasti siellä pyöritään ja potkiskellaan.

Terkkuja, sparven 18+5

Vierailija
40/42 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies koko pääsiäisen töissä, joten pikku neidin kanssa puistossa oleilua ja muuta mukavaa. Miehen unenlahjoista, nukkuu milloin vaan, mihin vaan, ei kitinöihin edes herää....välillä saa tuuppia ja ravistaa urakalla jos tarttee saada hereille, et meillä minä joudun hoitamaan kaikki heräämiset.

rakenneultra ensi viikolla ja toukokuun alussa vihdoin toinen neuvola käynti, tosin on niin tympeä täti ettei pahemmin oo haitannu vaikka ei oo käyntejä ollutkaan... jahas, ruoan laittoon täytyy rientää....hauskaa viikonlopun odotusta, on aika lämpöstä luvannut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maitohamsteri ja kirppu 18+6