Kertokaa millaista on olla psykiatrisessa osastohoidossa đ
Miten alistetussa asemassa siellÀ on? Millaisia hoitajat on ja miten ne kohtelee potilaita jne.
Kommentit (672)
Vierailija kirjoitti:
Traumatisoivaa
KyllÀ ovat ihan kuin petoja joiden hampaissa sitten on
Oma totuutesi painetaan alas "psykoosina" ja sinua hallitaan valheilla
Rukoilen Jumalaa rankaisemaan minuun kajoamisen. Kuulun Jumalalle, en esim. valtiolle tai muille ihmisille ihan miten vaan tuhottavaksi ja lÀÀkittÀvÀksi.
Sanomisesi tulkitaan ja vÀÀnnetÀÀn sinua vastaan
Onko siellÀ erilliset vessat henkilökunnalle?
Vierailija kirjoitti:
On.
Miksi?
Vierailija kirjoitti: Onko siellÀ erilliset vessat henkilökunnalle?
Riippuu paikasta mut joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Miksi?
Turvallisuus
NÀin kristittynÀ sanoisin ettÀ useimpien hoitajien ja pÀÀsÀÀntöisesti kaikkien lÀÀkÀrien puhe oli kuin sielunvihollisen suusta.
Vierailija kirjoitti:
NÀin kristittynÀ sanoisin ettÀ useimpien hoitajien ja pÀÀsÀÀntöisesti kaikkien lÀÀkÀrien puhe oli kuin sielunvihollisen suusta.
Jo se miten mieleltÀÀn jÀrkkyneisiin ihmisiin suhtaudutaan ei todellakaan ole kuten Jeesus tekisi. Ja eihÀn sellaiseen ole taitoakaan kun todellisuudessa ei ymmÀrretÀ syitÀ eikÀ aiheuttajia, eikÀ halutakaan. Vaan hallita ja alistaa, pÀÀasia ettei "hullu" hÀiritse muita, ihmisoikeuksia saa polkea tÀmÀn varjolla tÀysin rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀin kristittynÀ sanoisin ettÀ useimpien hoitajien ja pÀÀsÀÀntöisesti kaikkien lÀÀkÀrien puhe oli kuin sielunvihollisen suusta.
Jo se miten mieleltÀÀn jÀrkkyneisiin ihmisiin suhtaudutaan ei todellakaan ole kuten Jeesus tekisi. Ja eihÀn sellaiseen ole taitoakaan kun todellisuudessa ei ymmÀrretÀ syitÀ eikÀ aiheuttajia, eikÀ halutakaan. Vaan hallita ja alistaa, pÀÀasia ettei "hullu" hÀiritse muita, ihmisoikeuksia saa polkea tÀmÀn varjolla tÀysin rauhassa.
Osastolla uskonnosta ei kannata sanoa mitÀÀn
Vierailija kirjoitti: Miksei karkkia muka saa olla?
Karkki (kuten myös vÀrilliset lasit ja haisevat tusshit sekÀ pyyhekumit) toimivat porttina itsensÀ pÀihdyttÀmiseen.
Puhelin, internet, atk ja tv taas altistavat amerikkalaiselle imperialistiselle aivopesulle. Siksi ruutuaika.
MillÀ tavalla yhteiset vessat heikentÀÀ kenenkÀÀn turvallisuutta?
Sinunhan se pitÀisi tietÀÀ, idiootti.
Narsisti lÀheinen kiusaa ja sairastuttaa hoitoon sanoen ettÀ olet hullu ja psykiatria komppaa.
En tiedÀ nykyÀÀn. SisÀÀn mennessÀ vaatteet pois ja suihkuun ettÀ voivat tutkia vaatteet ja tavarat (sai oikein mukavat sairaala vaatteet pÀÀlle kunnes omat oli puhtaat.) Vyö tai naru ei ollut vaatteissa. lapsille pillereitÀ naamaan. Ulos kerran pari viikon aikana tunniksi. ErittÀin tiukat sÀÀnnöt. Video valvonta oli jopa yhdellÀ osastolla kÀytÀvillÀ. Lepositeet myös löytyi tarvittaessa. Pari kertaa nÀin jonkun sinne vietÀvÀn. Noin 3-4 hoitajaa paikalla (tarvittaessa saivat vartijan esim hÀtÀ napilla avuksi) ja noin 10 nuorta/lasta. Joskus potilaat aiheutti vÀkivaltaa, nÀki harhoja, viiltelyÀ, itse murha yrityksiÀ, erinlaisten aineitten vÀÀrinlÀyttöÀ esim imppaus, mieliala lÀÀkkeitten vÀÀrinkÀyttö, huumausaine kÀyttö jos saivat salakuljetettua sisÀlle. Karkailua nuorilla oli monesti jos mahdollista. Erinlaisia mielentrtveys hÀiriöitÀ nuorilla psykoosia, vakavaa masennusta, traumoja, skitsofreniaa. (Suljetuista laitoksista kyse, ei mistÀÀn leikkikouluista).
Jotenkin erikoista ettÀ ensimmÀisenÀ halutaan tietÀÀ mahdollinen alisteisuus. Se on sairaala eikÀ valtapeli
En ole ikinÀ ollut sellaisessa.
Sen sijaan olen nÀhnyt omin silmin aivan sairaan ja hullun joukkopsykoosin olevan mahdollista mm. Gang stalking toiminnassa. Ihmiset on oikeasti hulluja ja typeriÀ ja ihmeen moni koulutettukin valmis tekemÀÀn törkeitÀ rikolsa. Tuo on ollut jÀrkyttÀvÀ huomata.
Ei se koulutuskaan ole tae yhtÀÀn mistÀÀn. Osa heistÀ huijattu rikoksiin ja moraalittomuuksiin. Liian tyhmiÀ tajuamasn niitÀ. KylllÀ se hymy hyötyisi monilla kun tajuaisivat, ettÀ törkeitÀ terveyteen ja henkeen liittyviÀ rikoksia tehty.
Ei sentÀÀn kaikkien mielestÀ ok pelleillÀ tuolla tasolla.
Osa tietenkin sitÀ ihmispaskaa siinÀ mielessÀ, ettÀ ihan tietoisesti mukana, kuten erÀÀt vastenmieliset tyypit mm. Kalasataman terveysasemalla.
Traumatisoivaa