Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole hankkinut sähköautoa?

Vierailija
11.09.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hanki Jenkki Skeidaa

Oletko joku vammainen vai miksi et ole kuullut että sähköautoja on kaiken merkkisiä, ei vain tesloja?

Vierailija
42/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mulla on tuo vanha Volvo. Kalareissulle ei pystyisi menemään huonoja teitä jollain sähkörimpulalla.

Ihan yhtä hyvin se sähkörimpula sen huonon tien kulkee kuin kartanovolvo ;)

No ei. Kokemusta on. Tarvittiin traktori vetämään se talvella sohjokelillä ihan vaan ajourista pois. Sen jälkeen mietittiin, että mihin laitetaan töpseli.

No myt herää kysymys että mikä tämä sähkörimpula oli?

Itselläni ole ikinä ollut ongelmaa, ihan sama mikä keli, kinttupolku tai muu polttomoottorilla ongelmaksi katsottu kohde.

Itsekin otin sähköauton ja mökkitiet on aikamoisia. Ei mitään ongelmia. Neliveto ja riittävä maavara. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En usko pätkääkään koska tolpissa on aina vähintään 8A sulake."

8A sulakkeet ja esimerkiksi 100 lämmitystolppaa, joissa jokaisessa yhtäaikaisesti moottori-ja sisätilalämmitin toiminnassa, niin hyvin helposti joku sulake palaa/laukeaa. Jos vähän huonot liitännät autossa, niin kostealla kelillä saattaa laueta pelkästä yhdestä moottori- ja sisätilalämppäristä 16A sulake. Jopa mökki ois palanut, jos ei olisi pääsulake lauennut samalla...

Vierailija
44/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sähköyliherkkä. Lisäksi minulla on homeitiöaltistus.

Vierailija
45/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mitään Jenkki paskaa meille

Vierailija
46/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään ajaa hybridillä. Työmatkat sähköllä, mökkimatkat bensalla. Ei tarvitse kesken matkan pysähtyä tankkaamaan/lataamaan autoa.

Vierailija
47/47 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua pelleillä latausjohtojen kanssa eikä rivarin autokatoksessa ole latauspaikkaa. Ajan itselataavalla hybridiautolla 👍

Rivarin autokatoksessa ei ole sähköjä? Enpä usko.

Kaikki autokatoksien tai parkkipaikkojen auton moottorilämmitintä varten olevat pistorasiat eivät sovellu auton ajoakun lataamiseen. Meilläkin tällä hetkellä n. puolet autopaikoista on vielä niin vanhoilla johdotuksilla, ettei taloyhtiö ole antanut lupaa ladata niistä.

Mä niin uskon ettei siellä kellään pakkasaamuina soi lohkolämppärin lisäksi 1800W sisätilalämmitin.

Millainen on soiva lohko- ja/tai sisätilalämmitin. Saako siihen ladata,itse mielimusiikkia vai onko kappaleet ladattu siihen valmiiksi? Vai onko cd-soitin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän