Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritätkö viestittää vaatteillasi varakkuutta?

Vierailija
11.09.2025 |

Sellaisia ihmisiä on nimittäin oikeasti olemassa.

Itse ostan halpoja vaatteita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyhän ei kannata ostaa halpaa vaan laadukasta ja kestävää....

Vierailija
2/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän viestittää persoonaani ja tyylikkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että YRITÄN. Leveiden jalkojeni takia minulle käy ainoastaan nahkakengät. Aidot tietenkin. Niillä on hintaa, ja hinta näkyy ulkonäössä. Kyllä minun kengistäni näkee (jos on mitään tajua vaatteista ja kengistä ylipäätään), että niillä on ollut hintaa.

Yritän pukeutua mahdollisimman laadukkaisiin matskuihin, koska se tuo itselleni hyvän fiiliksen ja mukavan olon, kun vaatteet eivät hiosta. Kyllä se on kivaa, jos vaatteen laatu näkyy myös muille.

Laukuissa suosin simppelin tyylikästä. Aitoa nahkaa niissäkin. Laukuistanikin näkee, etteivät ne ole mitään halpiksia Prisman alelaarista.

Vierailija
4/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyhän ei kannata ostaa halpaa vaan laadukasta ja kestävää....

Älä viitsi. Jos ostat täyteen hintaan, olet äveriäs. Ap

Vierailija
5/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah 😂

Melkein mun kaikki vaatteet on kirpparilta tai roskiksesta/muuten ilmaisia. Ostan vaan sukat, alusvaatteet ja kengät uutena ja nekin yleensä alennuksesta.

Tosin mulla ois minkkiturkki tuolla, senkin noukin roskiksesta (oon ollut kierrätyskeskuksessa hommissa).

Vierailija
6/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritän ökyillä vaatteilla. 7 euron teepaita päällä ja casion kello ranteessa . Rikkinäiset sukat . Koen olevani muiden yläpuolella kun lenkkeilen pitkin westendin rantatietä.

Vierailija
7/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaatteita vaan, koska on pakko ja ettei tule kylmä

Vierailija
8/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä.

Vierailija
9/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.  Kulahtanut Beretta flanelipaita, vanhat Dresmann farkut ja kumiteräsaappaat yleensä kauppareissuilla.  Tarvittaessa 23v vanha Chevalier Coretex takki.  Kaikki kyllä näkee että massia on.

Vierailija
10/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi että YRITÄN. Leveiden jalkojeni takia minulle käy ainoastaan nahkakengät. Aidot tietenkin. Niillä on hintaa, ja hinta näkyy ulkonäössä. Kyllä minun kengistäni näkee (jos on mitään tajua vaatteista ja kengistä ylipäätään), että niillä on ollut hintaa.

Yritän pukeutua mahdollisimman laadukkaisiin matskuihin, koska se tuo itselleni hyvän fiiliksen ja mukavan olon, kun vaatteet eivät hiosta. Kyllä se on kivaa, jos vaatteen laatu näkyy myös muille.

Laukuissa suosin simppelin tyylikästä. Aitoa nahkaa niissäkin. Laukuistanikin näkee, etteivät ne ole mitään halpiksia Prisman alelaarista.

Minulle on ylpeyden aihe pukeutua tyylikkäästi ja asiallisesti, mahdollisimman laadukkaisiin materiaaleihin. Ehkä tätä haluan näyttää myös muille. Ei ulkomuotoni viestitä millään tavalla köyhyyttä (enkä ole köyhä), joten en koe tarvetta yrittää vaikuttaa siltä, etten ole köyhä. Kyllä se minusta huokuu luonnostaan.

Vierailija
11/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytän ainoastaan mukavia vaatteita. Kuljen enimmäkseen kotoa töihin ja lopun ajan mökillä tai koiran kanssa metsässä. Ei voisi vähempää kiinnostaa, miltä näytän.

Vierailija
12/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä viestiä vaatteillani yhtään mitään. Pidän sellaisia vaatteita, joista pidän. Osa on kalliita, osa halpoja. Suurin osa keskihintaisia, joten en juuri katukuvassa erotu.

Vierailija
13/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin päin, että kuljen t paidassa, risaisissa pieruverkkareissa ja crockseissa. Tämä tuntuu keräävän katseita kun ajan kuitenkin melko uudella sähkö porschella, joka ei ole velaksi ostettu. M42

Vierailija
14/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät hiosta? 100% puuvillateepaidan saa alle kympillä. Ap

Vierailija
15/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.  Kulahtanut Beretta flanelipaita, vanhat Dresmann farkut ja kumiteräsaappaat yleensä kauppareissuilla.  Tarvittaessa 23v vanha Chevalier Coretex takki.  Kaikki kyllä näkee että massia on.

Onks toi coretex takki joku halpisversio aidosta?

Vierailija
16/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin, olen melko varakas, mutta pukeudun todella vaatimattomasti epämuodikkaisiin ja vuosia vanhoihin vaatteisiin. Sama autojen kanssa, nuorempana piti olla hienoja premium autoja, mutta nykyään ajan halvoilla ja arkisilla käyttövehkeillä.

Vierailija
17/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paljon hienoja vaatteita. T. Temuttaja.

Vierailija
18/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Riittää että ranteessa on uusin ja suurin Watch ja kädessä uusin iPhone. Kenenkään ei tarvitse tietää että molemmat ovat piraatteja. 

Vierailija
19/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin, olen melko varakas, mutta pukeudun todella vaatimattomasti epämuodikkaisiin ja vuosia vanhoihin vaatteisiin. Sama autojen kanssa, nuorempana piti olla hienoja premium autoja, mutta nykyään ajan halvoilla ja arkisilla käyttövehkeillä.

Juuri tämä.

Vierailija
20/20 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan sivistystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän