Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain naisten ulkonäköä kommentoidaan?

Vierailija
11.09.2025 |

Esimerkiksi jos joku nainen kuolee/tapetaan, niin heti monet kommentoivat että: Voi ei hän oli niin kaunis! Miksi naisten ulkonäköä kommentoidaan joka asiassa? Teki nainen mitä tahansa tai naiselle kävi jotain. Mutta miksi ikinä ei kommentoida miesten ulkonäköä jos vaikka mies kuolee/tapetaan tai mies tekee jotain?

Tämän osoittaa vain sen että naisia huomioidaan vain ulkonäön kautta. Heitä ei muuten noteerata. Eikö olekin hullua? Miksi ihmiset ovat tällaisia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole ikinä edes ajatellut noin. Nykyään lehdissä lukee et joku kuoli. Itte oon vaan kuka toi oli? Nevö hööd.

Vierailija
2/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska missikisat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maailma on aika masentava paikka. Niin ulkonäkökeskeinen.

Vierailija
4/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan ole ikinä edes ajatellut noin. Nykyään lehdissä lukee et joku kuoli. Itte oon vaan kuka toi oli? Nevö hööd.

No somessa varsinkin on tällaisia kommentteja. 

Vierailija
5/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miesten ulkonäön suhteen ollaan paljon kriittisempiä. Lähes kuka tahansa puolivillainen akka on "kaunis", mutta komeakin mies on ulkonäöltään yhtä arvostettava kuin suht ruma nainen. Heidän ulkonäkään ei kommentoida.

Vierailija
6/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten ulkonäön suhteen ollaan paljon kriittisempiä. Lähes kuka tahansa puolivillainen akka on "kaunis", mutta komeakin mies on ulkonäöltään yhtä arvostettava kuin suht ruma nainen. Heidän ulkonäkään ei kommentoida.

Höhö... höhöhöhö..

Vierailija
7/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miesten olemusta arvostella yhtään!

T:Tinttu

Vierailija
8/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset kasvatetaan olemaan kommentoimatta.

Vierailija
9/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat itse tehneet numeron ulkonäöstään ja sen myötä mukaan tulee myös paineet. Ainakin nykyaikana.

Vierailija
10/10 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi Miksi vain miehiä halvekditaan jos ovat keskimittaista lyhyempiä tai kaljuuntuneita?  Että joo. Kyllä miestenkin ulkonäköä pilkataan ja haukutaan ja arvostellaan.

Vaikuttaa monesti myös sille, että vaate ja pukeutumistyyleillä lrikittely ja kokeilut on enempi naisille moraalisesti hyväksyttävämpiä kuin miehille; totta kai, jossain arabi ja muslimi maassa voi olla toisinpäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi