Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdysvalloissa murhattu Charlie Kirk oli tunnustava kristitty, joka piti elämänsä antamista Jeesukselle tärkeimpänä päätöksenään

Vierailija
11.09.2025 |

Jeesus kutsui Charlien palaveriin, pääsekö haastattelua pidemmäs??

Kommentit (38)

Meslier
21/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katsoi varmaan, että "Jeesuksen tähden" voi valehdella mielin määrin. "Finland is very Russian".

KAIKKIEN VALHETTELIJAIN OSA ON OLEVA SIINÄ JÄRVESSÄ, JOKA TULTA JA TULIKIVEÄ PALAA (Ilm. 21)

Vierailija
22/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnekas kun päässyt taivaaseen, minä menen sinne toiseen paikkaan , ei pitäisi äimistellä että jumalattomat (ei kaikki) haluaa tappaa Jeesukseen Kristukseen uskovat. 

No ei se muiden tappaminen varmaan sua pelasta helvettiin joutumisesta. 

Kristinuskossa uskova pääsee aina taivaaseen. Synnit annetaan anteeksi, myös tappaminen. Eikö Jeesus niin sanonut vierellään roikkuvalle pahantekijälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuskin kuoli mielipiteidensä takia joten Kirkille kävi samoin. Ei kannata olla mikään jeesuksen kannattaja.

Luulen, että tämä luihun näköinen ampuja saa itse kuolemantuomion. Joten ei se pahan tekeminen aina niin järkevää ole oman itsensä kannalta. Pahat teot kostautuvat eli Karman laki toimii.

Karman laki se iski tähän uhriinkin. Kaatui omaan miekkaansa - kannatti aseita ja aseeseen kuoli. Naureskeli ja kehui toisen murhayritystä yrittänyttä ihmistä. 

Ihmisten tappaminen on silti väärin.

Meslier
24/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuskin kuoli mielipiteidensä takia joten Kirkille kävi samoin. Ei kannata olla mikään jeesuksen kannattaja.

Luulen, että tämä luihun näköinen ampuja saa itse kuolemantuomion. Joten ei se pahan tekeminen aina niin järkevää ole oman itsensä kannalta. Pahat teot kostautuvat eli Karman laki toimii.

Kirk kannatti myös julkisia teloituksia, ja niiden näyttämistä telkkarissa. Olisipa hyvä aikuistumisriitti kakaroille.

https://www.goodreads.com/quotes/14079417-death-penalties-should-be-pub…

Varmaan moni mukula kypsyi kertaheitolla aikuiseksi nähdessään veren virtaavan Charlie-ressun kaulasta.

Vierailija
25/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on amerikkalaisessa kulttuurissa sotaisampi versio kuin meillä. Yhdysvaltain sisällissodassa sekä pohjoinen että etelä olivat Jeesuksen asialla.

Vierailija
26/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii joo mielummin viettää ikuisuuden kivussa ja säryssä helvetin tulessa kun kannattaisi Jeesusta ja pääsisi paratiisiin

Kivut ja säryt loppuu siihen ku henki lähtee. Toisaalta niin kyllä kaikki muukin.

Vierailija
27/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirk kannatti myös julkisia teloituksia, ja niiden näyttämistä telkkarissa. Olisipa hyvä aikuistumisriitti kakaroille.

Varmaan moni mukula kypsyi kertaheitolla aikuiseksi nähdessään veren virtaavan Charlie-ressun kaulasta.

Ja samana päivänä oli siellä taas yksi kouluampuminen. Miltä ne uhrit - ja ne kaikki muut lukuisat lapset ja nuoret - näyttävät ampumisen uhriksi joutuessaan? Charlie Kirk sanoi että on tärkeämpää saada kantaa aseita, se nyt on voi voi jos tulee vähän aseväkivallan uhreja joka vuosi. Nekin VIATTOMAT LAPSET näyttävät tuolta ja sata kertaa pahemmilta kun he kuolevat hullun luoteihin. Mutta ei, aseet on tärkeämpiä.

Vierailija
28/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on amerikkalaisessa kulttuurissa sotaisampi versio kuin meillä. Yhdysvaltain sisällissodassa sekä pohjoinen että etelä olivat Jeesuksen asialla.

Jeesus vs Jeesus

Vierailija
29/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Valhalla?

Sellainen rento viikinkipaikka, missä päivät taistellaan ja yöt ryypätään. Taistelussa kaatuneet heräävät sitten seuraavaksi päiväksi uudelleen henkiin.

Vierailija
30/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Valhalla?

Viikinkimytologian Odin-jumalan juhlasali jonne soturit pääsevät kuollessaan. Eli aika outo paikka konservaattikristitylle.

31/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samana päivänä oli siellä taas yksi kouluampuminen. Miltä ne uhrit - ja ne kaikki muut lukuisat l

Mitäpä tuohon voisi lisätä?

Vierailija
32/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sanoo olevansa ei sitä ihmisestä tee..kirk oli väärä profeetta, saatavana asialla

Vierailija
33/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis psykoosipotilas. Näin siinä sitten käy kun ei syö lääkkeitään.

Vierailija
34/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Pietari avata porttia tälle vihapuhujalle.

Vierailija
35/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirk sanoi että ihmisten delaaminen ammuskeluissa on ihan ok uhri siitä että ihmiset saa vapaasti kantaa aseita. Kuoli ainakin uskomuksensa mukaisesti. 🤷

Vierailija
36/38 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän varmasti tiesi tehdessään että tulee tapetuksi.  Hän jätti kansalle viestin ,uhraten henkensä.  

Vierailija
37/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti toimi paholaisen lukuun. Oliko antikristus?

Puheet eivät olleet kristillistä rakkautta vaan persuilua pahimmillaan. 

Kirk ilmoitti yleisölleen, miten Suomi on valmiiksi hyvin venäläinen maa, joka oli toisessa maailmansodassa puolueeton, ja jota ei olisi ikinä tarvinnut ottaa puolustusliiton jäseneksi. Hän sanoi myös Volodymyr Zelenskyiä miljoonan ihmisen surmaajaksi ja syylliseksi Ukraina-sotaan.)

Vierailija
38/38 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,mutta siihen täytyy liittyä katumus sekä jeesuksen tunnustaminen,eikös tämä rikollinen sanonut jeesukselle että "sinä todellakin olet jumalan poika",ja näin hän tunnusti jeesuksen sekä katui tekojaan,johon jeesus vastasi "että tänään sinä olet minun vierelläni taivaassa",en ole mikään uskovainen uskis,mutta en silti tappaisi ketään eriävien mielipiteiden takia,mutta vasemmistohan saa tehdä mitä haluaa,Suomessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän