Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** LOKALUTUSET TI-KE-TO*****

10.04.2007 |

Uus pino. Laitan kolme päivää, niin päästään sitten " vanhaan rytmiin" alk. perjantai.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää viikko menee nopeasti! Ihanaa! Odotan viikonloppua jo kuin kuuta nousevaa, sillä väsymys on palannut ja esikoinen on aloittanut ihan tajuttoman " annaANNAanna" -raivarikierteen... Aika rankalta tuntuu, eikä tämän pitäisi vielä edes olla mitään uhmaikää... :/

HANKINTOJA ei meilläkään vielä ole tehty. Esikoisen kaikki kamat on vielä tallella, joten ei varmaan tarvitse ostaa kuin ne kaksostenrattaat. Ehkä sitä sitten loppuraskaudesta jotain haluaakin ostella, mutta toisaalta ainakin nyt tuo kauppoihin pääsy on niin hankalaa kun esikko ei viihdy ja iltaisin ei jaksa...

Vielä tuota SUKUPUOLIteemaa jatkaakseni - voin myös kokemuksesta kertoa että kyllä sitä osaa lastaan rakastaa vaikkei " saakaan sitä mitä toivoo" . Eli minä kyllä kuvittelin esikon pojaksi, ja olin sitten aika äimänä synnytyssalissa että " tää on nyt kyllä väärää merkkiä" . Eipä se silti harmittanut, vaikka olin vähän varautunut kovaankin harmitukseen. Kaikki pienet vaatteet meillä kyllä oli vaaleansinisiä, mutta eipä se haitannut - ja nopeasti sukulaiset sitten toi prinsessavaatteita vaikken itse moisista niin välitäkään.

Miehellä oli joku aika sitten kova huoli, että entäs jos emme rakasta tätä uutta yhtä paljon kuin ensimmäistä. Sanoin sille sitten että pannaan Monni myyntiin jos ei miellytä. Valkoisesta, korkeastikoulutettujen lapsesta varmasti maksetaan hyvin... Hirtehistä huumoria, mutta ei minua kyllä yhtään pelota ettenkö lastani rakastaisi.

Nyt tuo esikko tuolla karjuu sängyssään, ei päikkärit taida tänään onnistua. :( Pitänee mennä vähän lohduttelemaan.

Suhni & Monni (13+2 jos muistan oikein)

Vierailija
22/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Hankinnoista[/b] voisin mieki pari riviä kirjottaa.

En oo mitää uskaltanu vielä ostaa. Mitään suurempaa ei onneks edes tarvita, mutta sitterin ja kantoliinan ajattelin kyllä hankkia. Hoitopöydästäkin haaveilen (esikoisella hoitopöytänä toimi hoitoalusta pesukoneen päällä), mutta voi olla, että kun taas alkaa niitä kattelemaa, niin totean, että liian kalliita mun lompakolle.

Suurin hankinta, mikä meidän olis pakko toteuttaa on isompi asunto. Nyt asutaa kaksiossa, hissittömän kt:n 2. kerroksessa, vaunut säilytetään alakerran varastossa, mihin siis myös mennään yhdet portaat, joten ajatus vauvan, taaperon ja vaunujen roudaamisesta edestakaisin noita portaita hirvittää. Lisäksi neliöitä on aivan liian vähän. Nyt jo tuntuu, ettei kaikki tavarat mahdu mihinkää vaan meillä on kodikas kaaos ihan koko ajan. Kun löytyisi vaikka rivitalon pätkä. Maantasalla olis niin helppo asua.

[b]Maha[/b] ei näy vielä mitenkää. Ite huomaan vaatteissa, että vain harvat housut mahtuu enää päälle, mutta äitiysvaatteita ei silti tarvitse vielä harkita ainakaan kuukauteen. Voi kun tää maha pullahtais äkkiä kunnolla ulos. :)

Äsken tuntu taas pientä eloa tuolla mahassa, ihanaa! :) Mun uusin herkkulöytöni on kaurapuuro ja siihen voisilmä päälle. Ah, kun pääsis kotiin syömään!

sapa ja " emmi" 13+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tämä kolmen päivän ketju venyy, huomenna saadaankin jo taas onneksi puhdasta pinkkaa. Mukavaa kyllä, että löpinää riittää.

ULTRA No minä nyt olin aamulla siellä ultrassa (11+6). Minähän olen se melkein täysin oireeton ja mahaton tapaus. Mutta- siellä se kaveri oli kuin olikin masun uumenissa! Pyöri ja hyöri ihan vimmatusti ja piteli kätösillään napanuorasta kiinni. Niskapoimu oli normaali, joten en sitten mene mihinkään muuhun diagnostiikkaan. Paitsi ehkä ensi kerralla kuuden viikon päästä voi tehdä sen jonkun verijutun, jolla voi katsoa jotain neurologisia juttuja, mitä lie. Täytyy miettiä, teenkö sen vai en.

Sitten kun mulla on se RH Neg, niin saan jo raskauden aikana jonkun piikin, Suomessa kai saa vasta synnytyksen jälkeen.

On siis helpottunut olo!

Terveyttä kaikille muillekin.

AJL

Vierailija
24/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on vierähtänyt aikaa siitä kun viimeksi kirjoittelin. Pääsiäislomat on pidetty välissä ja sen jälkeen painettukin sitten taas töitä vähän tavallista enemmän.

Tällä viikolla käytiin np-ultrassa katsomassa pikkuista ja olihan se ihana nähdä kuinka siellä näkyi liikettä ja ihan oikea pieni ihmisen alku, eikä enää mikään toukka. Mittaa oli reilut 5 senttiä joka vastasi viikkoja 11+6, vaikka aikaisempien ja omien laskujen mukaan olisi tuolloin ollut 11+2. Eihän noin pienellä erolla mitään merkitystä ole, mutta luotan edelleen tuohon pienempään lukuun.

Mitä sukupuoleen tulee niin itselläni on erittäin vahva poikaolo. Esikoista odottaessa oli sama juttu ja poikahan sieltä tulikin. Ehkä johtuu siitä että kaikki on mennyt nyt niin samallalailla kuin eka raskaudessa. Itse olen myös miettinyt sitä että osaisinko olla tytölle äiti kun olen itse veljien parissa kasvanut ja tämä meidän esikoinenkin on poika. Varmasti kaikkeen sopeutuu ja molemmat ovat toki yhtä tervetulleita. Ensimmäisellä kerralla toivoinkin poikaa, mutta nyt tuntuu että kummassakin olisi ehdottomasti puolensa, kunhan vaan olisi terve. Pojalle leikkikaveri tai tyttö tasapainottamaan sukupuolijakoa ja tuomaan lisää naisnäkökulmaa taloon. Rakenneultrassa varmasti otetaan selville jos vain saadaan.

Hankintoja en ole tehnyt muuta kuin yhdet äitiysfarkut. Vanhatkin vielä menisi, mutta oman mukavuuden vuoksi ajattelin ostaa jo yhdet tässä vaiheessa. Esikoisen kanssa en tarvinnut äitiysvaatteita ennen viikkoa 25, mutta tällä kertaa tuntuu maha kasvavan nopeampaa. Vielä kun niitä liikkeitä alkaisi pian tuntea, niin sitten tämä koko odotus jotenkin konkretisoituisi!

Vierailija
25/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista, ym vauvatarvikkeiden ostosta; mies ja äiti ovat hyvin taikauskoisia ja kieltävät jyrkästi että en saisi ostaa vauvalle mitään, ennen kuin se on syntynyt..en saa edes katsoa, kun kaupassa mennään vauvaosaston ohi, ennen sentään sain rauhassa niitä katsella.. Olen kyllä ottanut vastaan kummityttöni vaunuyhdistelmän, joka tällä hetkellä lepää autoni takakontissa kasassa, jotta mies ei saa hepulia..mua vähä epäilyttää et ku vauva syntyy, ni saadaan kaikilta niiltä kuluneita ja kulahtaneita vauvanvaatteita 90-luvulta..joita en haluaisi, mutta en kehtaa eikään sanoa..saas nähä miten varastot täyttyy sit niistä.Jotku aattelee et oon joku nirppanokka ja hieno ku mulle ei kelpaa vanhat vauvan vaatteet, mutta mua jotenki vierastaa ajatus että laitan herkkäihoisen vauvan päälle jotain nukkaista kymmeniä kertoja puklailtuja yms vaatteita..en itsekään haluaisi sellaisia päälleni laittaa niin miksi siis vauva joutuisi..

Kun oli puhetta sukupuolista, niin ei oo kyllä hajuakaan, mutta missä vaiheessa sen näkee ultrassa? menen sitten yksityiselle kun on sen aika,kun vaa tietäs millo..?

Ajattelin laittaa kyselyn omasta mielenkiinnosta, kun sanotaan,että nainen on kauneimmillaan kun se on raskaana, niin onko teistä tuntunut siltä, tai onko joku kehuskellut???

Itsestäni tuntuu että olen hurjimmillani nyt; joka puolelta pöhöttynyt, 5kg lihonut ja paha akne vallanut koko selän ja naaman..Ainut mitä minulle on sanottu, että säteilen jotenkin erilailla onnellisuutta..enpä tiedä siitä sitten..

mutta joo aurinkoiset päivän jatkot!

jasminmaria 11+4

Vierailija
26/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli np-ultra takana ja tyypeillä np-mitat normaalit. hirveä meno oli kummallakin päällä, mutta satiin silti kaikki mitat hyvin otettua. LA ei muuttunut.

mies näki tänään ensimmäistä kertaa vauvat, oli se kyllä aika herkistyneen oloinen :) 2 ultran mulle tekee lääkäri, niinkuin aina kaksosraskauksissa. se aika meni toukokuun loppuun.. toivottavasti silloin sais tietoa sukupuolista ;) toivon tietenkin tyttö-poika paria, mut kaikki käy...

hankinnoista: ei olla ostettu vauvoille vielä mitään. jos äitiysvatteita ei lasketa.. esikoisen yhdistelmävaunut pitäisi jossain vaiheesssa myydä että saadaan sit kaksosrattaan ostettua (ihan sika kalliit!!)

lehdistä: en ole tilannut. saan miehen töiden kautta kummatkin vauva-aiheiset lehdet...

eipä tässä muuta.. nyt partsille hetkeks aurinkoon istumaan..

mamma76 ja touko&pouko rv12+5

Vierailija
27/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitetaas vastaamalla noihin kyselyihin..

HANKINNOISTA: turvaistuimeen on ostettu semmoinen lämpöpussukka, niiinkun taisin tuossa taannoin mainitakkin.. muuta ei olla vielä hankittu, esikoisen (2v) jäljiltä on kiesit, istuimet, rintareppu, hoitoalusta, pinnis, vaatteita ja kaikki tarpeellinen.. koitan nyt pitää järjen päässä hankintojen suhteen.. matkarattaat vois hankkia jossa menis selkänoja makuuasentoon, nyt kun on kuomulliset höppärit jossa selkänoja ei ole säädettävä ja avorattaat, niillä ei vauvan kanssa voi kulkea, vaunut taas on liian isot kokoaika kuljettaa autossa mukana. esikoiselle tuli hankittua paljon kaikkea turhaa, vaatteitakin haaliin " kaikkea ihanaa pakko saada" esikolle ja niistä jäi paljon käyttämättä kun en sitten tykännytkään yhtään käyttää koko potkupukuja, puolipotkareita enkä gollegepukuja.. tosin jos tulokas sattuu olemaan tyttö niin sitten pitää hankkia tyttövaatteita, mutta se selvinnee sitten synnärillä kun sen aika on..

siitä päästäänkin SUKUPUOLEEN: esikosta oli 99% varma fiilis että poika tulee alusta asti, mutta nyt ei oikeen oo mitään tuntemuksia.. jotenki tuntuu että meille ei tule kun poikia, mutta muuten ei ole kyllä mitään hajua tälläkertaa että kumpi siellä voisi olla, eikä aiota ottaa etukäteen selvää tälläkään kertaa..

LEHDISTÄ: vauvalehden tilasin kun aloin esikoista odottamaan, lopetin sen tilauksen kun esikko tuli vuoden ikään, kaksplussasta tuli muutama näytenumero mutta se ei jotenki ollut hyvä.. tällähetkellä tuntuu siltä etten vauvalehteä tilaa, mutta mieli voi muuttua..

) . ( maha ei ole vielä kasvanut juurikaan, omat vaatteet menee vielä päälle, enkä mammavaatteita toivottavasti joudu ostamaan tässäkään raskaudessa, kukaan ei tästä raskaudesta tiedä vielä... mies on meinannut muutamaan otteeseen lipsauttaa.. pahoinvointi on väistynyt, pientä etomista havaittavissa välillä, sinällänsä erillainen raskaus kun esikoisesta että vaikka molemmissa oli kamala pahoinvointi 24/7 niin tässä raskaudessa en ole oksentanut kertaakaan ja pahoinvointi väistyi aiemmin pois (toivottavasti ei enää tule takaisin)! väsymystä on edelleen ja hermot on normaalia herkemmällä.. nyt kun en enää syö säännöllisesti vähintään 2 tunnin välein niin tulee sit herkemmin naposteltua herkkuja, siitä pitäisi päästä.. ja vettäkään en enää litki niinkun aiemmin, se tapa olisi saanut jäädä, nyt siis luulen että paino lähtee kiitonousuun.. viimeneuvolassa oli laskenut paino 400g ja olin takasin lähtöpainossa.. seuraava neuvola ties milloin.. ultra toukokuun alkupuolella ja neuvola pitää varata sit sen jälkeen!

oho, tämähän venyy pitkäksi stooriksi.. päästän teidät pälkähästä enkä jatka pitempää

piiipii & masukki 14+5

Vierailija
28/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko ottaa kantaa sukupuoli keskusteluun.

Meillä siis on kaksi poikaa, ihania kumpikin, mutta mutta...

Silti niin kovasti toivoisin tän kolmannen=viimeisen lapsen olevan tyttö.

Rakkautta yms. kyllä riittäis kolmannelle pojallekin, mutta minkäs sitä ajatuksilleen voi:)

Jasminmarieko kyseli omasta ulkonäöstä ja onko olo hehkeä?????

Nooh...pakko kyllä sanoa että tulleet lisäkilot eivät sovi tähän kroppaan ollenkaan ja tukkakin voi ihan mielettömän huonosti. Finnit sentään on jättänyt mut rauhaan, mut muuten olo kaukana hehkeästä:(

Olkaa te onnellisia joita raskaus pukee! Muo se ei pue eikä sillekään mitään voi!

Onnea muuten kaikille, jotka olette menossa huomiseen pe 13.päivän ultraan! Jännää!!

Omaan napaan sen verran, että mieli on kuin vuoristorata. Itkettää välillä ihan mielettömästi ja sitten taas hetken kuluttua kaikki on tooosiii hyvin:)

Ens maanantaina neuvola! Toivottavasti sydänäänet kuuluu:)

poikienäiti74 (15+5)

Vierailija
29/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli Np-ultra. Lääkäri vai kätilö? no anyway oli tosi tyly. Ei edes esitellyt itseään eikä puhunut mitään ja tiuski hoitajalleen joka oli kyllä mukavan oloinen ihminen. En saanut edes yhtä kuvaa vaikka tulosti niitä kymmenkunta?

Vauva liikkui kovasti ja kuulemma erityisen hyvin näkyi kaikki elimet ja kylkiluut yms. Niskaturvotus oli 1,5.

Seuraava ultra sairaalassa on rv20 käyn vähän useammin nääs näiden juttujen vuoksi.

Vauvan liikkeet tuntuu jo hentoina mutta erotan kuitenkin.

Sorruin tekemään alkuviikolla muutaman hankinnan vaikka olin luvannut pysyä aisoissa kesään asti. Onneksi ei montaa asiaa puutu kun esikoiselta on kaikki tallella. Ostin hoitolaukun ja pinnasängyn patjansuoja sekä uuden hoitoalustan kun entinen on ihan ruma.

Eipä sitten muuta

Pepsi rv 12+6

Vierailija
30/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä kans lääkäri ja ultra kuulumisia.Eli tänään kävin ylimääräisellä lääkäri käynnillä jossa ultrattiin myös. Kävin siellä veristen vuotojen takia. Kaikki ok vauvalla,vastasi tarkalleen viikkoja ja niskaturvotus 1.1mm eli hyvä. Vuodot johtuvat polyypista kohdunsuulta, kun mitään muutakaan ei löydetty.Ei onneksi ole tulehtunut vuoteluiden takia ,ainut paha on se et se vuotaa. maanantaina pääsee äitipolille katselemaan vauvaa taas:))

Sukupuoli on ihan sama ja luultavasti ei haluta tietää sitä ennen syntymää. Esikoinen on poika ja kuopus on tyttö. Joten ihan sama kumpaa sukupuolta tuleva vaavi on.

Masu on täällä jo niin iso ,että äippähousut ollut jo käytössä viimoiset pariviikkoa.Liikkeet tuntuu jo myöskin hentoisina mutta niin ihanina.

Onnea myöskin kaikille muille hyvistä ultra ja neuvola kuulumisista.

Tari rv 11+6

Vierailija
31/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille!! Huomisen kuulumisia odotellaan myös innolla.

HANKINNOISTA. Esikkoa odotellessa tuntuu, että hankintoja pitää tehdä IHAN ÄLYTTÖMÄSTI. Huii, vähän niihin tulee uppoamaan rahaa. Ja kummallakaan ei ole lähipiirissä sellaisia vauvaperheitä, joilta voisi vaatteita saada. No, lohduttaudun sillä,että kun nyt ekalle hommaa, niin jos lisää lapsia suodaan, niin heille ei sitten tarvitse kaikkea hankkia. Ja onhan se ihana ostella vaavinvaatteita! :) Mä oon jo jotain ostanut - ennen raskautta. Ehkä täältä ostetaan matkamuistoks jotain vaatteita ja sitten kesällä Suomessa keskityn kirppareiden löytöihin sekä alennusmyynteihin. Sitten hamstrataan :) Äitiysvaatteita en ole vielä hankkinut, mutta ensi viikolla olen suunnitellut jotain ekoja ostavani. Ja pari kesämekkoa olen ostanut sillä silmällä, että niissä näyttää maha kivalta :)

HEHKEYDESTÄ. Mulla myös finniongelma päällä. Selästä löytyy sekä kasvoista. Ei mitenkään ylihehkeä olo. Mitään kommenttia en ole saanut, kun ei täältä juur ketään tunneta :)

Mukavia mahankasvatteluja jokaiselle!

Fudgis 13+4

Vierailija
32/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin iho-ongelmiin kans ajattelin vastailla. Mä luin jostain, et ihon pitäis pian muuttua hehkeäksi. No nyt se on ollu niinku teininä akneiho ja silti tosi kuiva. Hiukset on alkanu nyt näyttää vähä paremmilta, toivottavasti tästä se hehkeä olo lähtee...

Keno100 rv 11+5

Vierailija
33/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkee ei ainakaan tämä mamma ole. Finnejä ei ole sen enempää kuin muulloinkaan (ei siis juur ollenkaan), mutta on kyllä niin kulhatanut ja väsähtäneen näkönen muikkeli peilis et hui.

Se siitä hehkeydestä.

Ja minä oon kyllä ollu joka raskaudessa kunnon raivotar. Mikään ei ole koskaan hyvin ja aina pitää jostain valittaa.

Ja mitä pitemmälle raskaudessa mennään niin sen raivoisammaksi tulen. =)

Tsirppana rv 14+5

Vierailija
34/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pino oli niin pitkä etten mitenkään jaksanut alkaa kaikkea lukemaan.

Hankintoja olen tehnyt tosi vähän, lelun + vähän vaatteita jotka menee kummallekin oli sitten tyttö tai poika.

Mulla on kyllä sellainen aavistus et tyttö se on niinkuin esikoinenkin, olisi kyllä hyvä, ei tarvisi sitten koko vaatevarastoa uusia. Yritän päästä mahdollisimman pienillä hankinnoilla ja onneksi kaikkea tuntuu olevankin kun ikäeroa tulee niin vähän. Mutta pitää jotakin pientä uutta olla kuitenkin lapselle.

Pääsiäinen meni töissä... Ja sen jälkeiset kaikki ruhtinaallista 2 vapaatakin aivan liian nopeasti kului. Mulla on viimeiset pari päivää ollut hirveä päänsärky + huimausta, verenpaineetkin noussut ihan kiitettävästi (normaalisti noin 110/65) ja tänään töissä 123/92. En tiedä onko stressiä vai mistä ihmeestä johtuu tämä. Migreeniä mulla on mutta tää päänsärky ei ole kyllä migreenipäänsärkyä nyt mikä on. Ja outo on olo muutenkin.

Paino on lähteny nousuun vaikka niin päätin yrittää saada nyt tasapainoiltua painon kanssa hyvin hyvin pitkälle ettei painoa tulisi yhtään, kun mulle olis tosiaan hyvä ettei painoa tulis nyt ollenkaan tai maksimissaan 5 kg, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Hyvin on omanapaista tämä kirjoittelu, yritän jaksaa nyt useammin käydä koneella ja kirjoitella, mutta jotenkin vaan päivät menee ja käyn niin aikaisin nukkumaan yleensä ettei iltaisinkaan jaksa koneelle tulla, kun aikaa olis sen jälkeen kun on tytön saanut nukkumaan.

Maanantaina olis neuvola, mutta pitää nyt katsoa jos päänsärky tässä vielä jatkuu huomennakin niin taidan kuitenkin sinne soittaa kun olis sitten jo kolmas päivä päänsärkyä peräkkäin. Taas alkaa epävarmuus hiipiä heti kun tulee jotakin fyysistä niin alkaa miettiä onko kaikki kunnossa sittenkään vaikka viikkoja kuitenkin kasassa jo oikein hyvin ja np-ultrassa kaikki näytti olevan ok.

Kaikille hyviä vointeja

Katuska ja 15+6

Vierailija
35/53 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään neuvolalääkärissä ja kyllä osas olla tyly lääkäri, oli kyllä tiedossa ku sama tyyppi oli jälkitarkastuksessa. Ei kyllä ollenkaan sovi neuvola ympäristöön.

Sydänäänet kuulu reilu 160, paineet ok 108/68, painoo tullu viime kerrasta reilu kilo. Ja tää lääkäri oli sitä mieltä ettei liikkeitä voi millään tuntea ennen 15. viikkoa :o kyllä meinasin sille lykätä kirjan käteen... kyllähän sitä nyt ite tietää mitä tuntee :p tais vaan kuvitella potkuja tuo lääkäri.

HANKINNOISTA: yks mikä tulee mieleen turvakaukaloon haluun sellasen lämpöpussin, esikoiselle en sitä löytäny vaikka halusin. Muuten kaikki on kyllä jo hankittu esikoisen aikaan, tosin jos tämä paljastuu tytöksi (mikä aiotaan etukäteen selvittää) niin vaatteita pitää vähän ostaa ettei ihan pojaks tartte pukea.

HEHKEYS: kyllä on hehkeys kaukana ku silmäpussit vaan kasvaa ja iho ja hiukset rasvottuu ihan hirveetä vauhtia, tosin tässä vaiheessa taisin esikoisenkin kanssa taistella saman asian kanssa ja jo muutaman viikon kuluttua tilanne oli toinen... toivossa on hyvä elää. Esikoisen kanssa ainaki hiukset paksuni aivan tajuttomasti :)

SUKUPUOLESTA: ei mitään tuntemuksia kumpi tämä on, on kyllä ollu todella erilainen raskaus verrattuna esikoiseen, joten jos siitä voi jotain päätellä... Esikoisesta " tiesin" ihan heti alusta että on poika, ja meinasin kyllä saada jonkun asteen slaagin ku synnärillä sano kätilö tytön hiuksilta näyttää... no poika sieltä kuitenkin synty

Ens tiistaina ultra, sitä odotellessa...

B-E ja panda rv 12+2

Vierailija
36/53 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään kummempaa raportoitavaa, keräilen vaan paniikkia ennen torstain ultraa ;) ;), mutta niin muutkin ovat näyttäneet tehneen, joten en kai ole poikkeus.

Mukavaa kevään jatkoa,

AJL 11+4

Vierailija
37/53 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen pääsiäisenvietto takana, paljon tuli syötyä kyllä ja ihanalta tuntuu kun maistuu! Lepoon ei paljoa ollu aikaa kun oli ruokavieraita useampanakin päivänä mutta silloin kun ehti televisiota katsomaan tuntui masussa mukavaa pyörintää :) vasta pääsin sanomasta etten liikkeitä vielä havittele mutta taisi sieltä joku tervehtiä! Vielähän pikkuinen pääsee masun uumeniin piiloon mutta jospa tästä vähitellen alkaisi voimistua.

Ensi viikolla on neuvola mutta sen jälkeen vielä toista kuukautta aikaa ennen rakenneultraa. Pystyin aloittamaan rask.vitamiinit uudelleen joten toiveissa on hemoglobiinin nousukin sitten. Koskaan ei ole niin alhainen ollu kun ekassa neuvolassa 119, pikemminkin aina päälle 140:n olin raskaana tai en.

Oikein leppoisaa viikkoa ja siirtymää keskiraskauden iloisemmalle puolelle :) terveisin Ä sekä nelonen rv 15+1

Vierailija
38/53 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitetääs edelliset: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10002375&p=2&tmode=1&smod…

Pääsiäinen oli ja meni, hyvin tuli syötyä täälläkin. Kiva lukea, että monilla alkaa olla pahoinvoinnit jo takanapäin. Toivottavasti päästään kohta kaikki nauttimaan tästä raskauden ihanuudesta. Mulla on ainaki nyt ollu pari viikkoa niin normaali olo, että on kyllä ihanaa vaan kasvatella masua. Toki väsyttää ja eto-olo tulee vielä, jos a) päästän mahan ihan tyhjäksi tai b) syön itteni liian täyteen.

Ja liikkeitäki tuntuu jo useammilla, se mukavaa se! :) Hyvin huomaa, että oli pari extra-lomapäivää töistä, kun olo on jotenki iha yli-positiivinen. :D No, kunhan tästä avaan ensimmäisen mapin, ni eiköhän tää hymy hyydy..hehheh.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille, nyt on alettava töihin!

sapa rv 13+4

Vierailija
39/53 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosiaa lapset mummolas pääsiäisen sai ite siivottuu ja lepäiltyy iha rauhas nii et kukaa ei mölise vieres.Paitsi kauheeeeee ikävä kyllä iski.Vaikka nuo oli vaa 4 päivää poissa.Mulle kuaheen pitkä aika kyl..

Oma massu:Vaavi liikkuu iha tosi paljo hih,närästystäki on joskus,tosin riippuu mitä syö.Aamupahoinvointi on enää vaa yx oksennus,ihanaa ei tarvii halii tuntii pönttöö eikä kävellä pitäen seinist kii.Heikotus menny tipotiehen ihanaa...Oli kyl jo aikakin.Tai sit tää päivä on joku erikoistapaus.Toivottavasti ei enää palaa nuo heikot ja iha kauheet olotilat:(

Tuo kuopus on tainnu ikävöidä äitiänsä.Tänää ammulla heräsin ku poika kuiskaa korvaa mäki menen kouluun.Isommat lapset meni kouluu ja eskarii.Ja sitte ku nousin ja annoin aamupalan ni hän tokas mulle laula mulle.No aloin laulaa sielut iskee tulta biisiä ni poika siihe joo älä enää heh heh ja nauro sellaset kakkaset naurut päälle..No aamupalan jälkee hän sitte ilmoitti et kakka tulee,ota se nyt pois ja ku menin pesee ni sitte sano ei sieltä vaa täältä..Että on se poika äitiä kaivannu ku ohjeitaki jakelee mulle:DD:DDDDD

ei kai tässä muuta höpinää ole!!!

mewe ja viuhtis rv 15 hui näin paljon jo ohhoh<33333

Vierailija
40/53 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

italian matka ohi. paljon kävelyä ja huomasin kuinka huono kunto minulla onkaan :( ja voi sitä herkuttelun määrää!! nyt pitää skarpata. viime raskaudessa kiloja kertyi 20, saa nähdä mitä nyt kun vauvojakin on kaksi...

AJL, minulla on kanssa torstaina ensimmäinen ultra. tai siis np-ultra. ultrassa olen käynyt useamman kerran katsomassa et tyypeillä on kaikki ok ( työsuhde-etu ;) )

vointi ollut muuten hyvä mutta jos päikkärit jää väliin niin illalla pitää mennä tosi aikaisin nukkumaan..

tämä viikko vielä lomaa, jos vaikka siivoais.. taas :/

mamma76 + touko ja pouko 12+2