Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen henkilö asuu ennemmin kerrostalossa kuin omakotitalossa?

Vierailija
11.09.2025 |

Eräs tamperelainen tuttu aikoo jatkaa asumista kaupungissa kerrostalossa, vaikka juuri sai perinnöksi valtavan talon Pohjanmaalta. Hullu?? 

Kommentit (200)

Vierailija
41/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkö et tiennyt että kerrostalo asunnon voi myös ostaa ei vain vuokrata? 

Vierailija
42/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen henkilö muuttaisi Pohjanmaalle?

Tai helsinkiin narkkien ja hiekkaneekeriennn  sekaan pieneen kerrostalo koppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa tuntuu turvallisemmalta..

Tämä ja ei tarvii tehdä pihatöitä. Ei maksaa yksin jotain katon korjausta tai muuta vastaavaa. 

mut vuokran maksaminen kivaa?

Et ole omistusasunnoista kuullut?

T. M54, omistan 12 kerrostaloasuntoa.

olen.mut  toivottavasti en enään kerrostalo luukkuun joudu.

Kamalaa tuo sinun kielioppi. Opettajasi häpeää silmät päästään.

Vierailija
44/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasuntojakin on monenlaisia. Meillä noin 120 neliötä, kaksi parveketta, autotallipaikka ja vieressä puisto. Kaupat, elokuvateatteri, kirjasto, kuntosali, uimahalli ym. kävelyetäisyydellä. En haluaisi aina olla lähtemässä julkisilla tai autolla jonnekin, haluan että kaikki on kävelyetäisyydellä. Mökillä voi sitten hakata halkoja ja haravoida lehtiä paikasta toiseen niin paljon kuin sielu sietää, jos siis haluaa. 

Vierailija
45/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastaus, se on ihminen joka haluaa asua kerrostalossa. Hän ei tarvitse siihen kenenkään hyväksyntää. Mutta minkälainen ihminen nimittelee toisia hulluiksi, näiden omien mieltymysten takia.

Vierailija
46/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku, jolla on realiteetit kohdallaan ja käsitys omista jaksamisen ja osaamisen rajoista.

Eli tän palstan logiikalla hullu...

Mut tää palsta onkin ihan p####

Vierailija
47/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkapa minä. Lapset maailmalla, mökki ja tilantarve vähäisempi. Myin omakotitalon ( 30 vuotta siinä asuin). Sijoitin rahat ja maksan niiden tuotolla aso kolmion vuokran ja vähän ylikin. Mökillä oleilen enimmäkseen huhtikuulta marraskuulle siianpyyntikauden loppuun. Oiken sopiva ratkaisu tämän hetken elämäntilanteeseeni.

Jostain huitsin nevadasta peritty suuri talo on pelkkä riesa, ellei paikkkakunnalla ole töitä molemmille. Saattaa vaatia mittavat remontit.

Vierailija
48/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käy töissä, niin silloin on asuttava työn lähellä. Missään pohjanmailla ole mitään työpaikkoja.

Eli siis kaikki melkein 180 000 pohjanmaalaista on työttömiä?

Juuri niin Juri!

Vierailija
49/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras yhtälö on kerrostalo/rivari ja kesämökki.

Vierailija
50/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan asua Helsingin keskustassa. En tekisi mitään jollain talolla Pohjanmaalla. Myyntiin menisi heti. 

Ei saisi myytyä. Siellä on jo liikaakin tyhjiä taloja odottamassa ostajaa

Vierailija
51/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun vantaalla 25 neliön kerrostalossa naapureina narkkeja ja irakilaisia  hakkaavat seiniä ja poliisit käy jokapäivä .mut ihan hiton kivaa uskokaa jooko  uskokaa nyt jookosta!!!

Vierailija
52/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan asua Helsingin keskustassa. En tekisi mitään jollain talolla Pohjanmaalla. Myyntiin menisi heti. 

Hyi saatana helsingin keskustassa kerrostalo luukku. tappaisin itseni jos tollaseen koppiin laitettaisiin.

Ihan on kyllä kerrostaloissakin 100-200 neliön "luukkuja ".

Tietysti harvalla on on Helsingissä keskuatassa näihin varaa. En haluaisi asua yhtään missään muualla kuin täällä Helsingissä.  En nyt kuitenkaan tappaisi itseäni,  jos jostain syystä joutuisin asumaan muualla. 

Vierailija
53/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mukavuudenhaluinen. Asun mielummin kerrostalossa, kuin omakotitalossa. En jaksa raataa pihalla ja puutarhassa, enkä korjata jatkuvasti ränsistyvää omakotitaloa. Omatkotitaloissa on aina jotain pielessä ja joku nurkka vaatii korjaamista. Ne ovat pohjattomia rahasyöppöjä. Mielummin tyytyväisenä kerrostalossa, kuin uupuneena ja stressautuneena omakotitalossa.

Et ole tainnut asua omakotitalossa 

Ei ole ! tuo tyyppi selittää ihme paskaa jatkuvasti ränsistyvää voi saatana mitä lapsellista paskaa.iltoja sinne neukkukuutioon pistähän vuokra tilille niin katselen taas jotain kivaa ostettavaa.

Minä olen asunut omakotitalossa noin kahdeksan vuotta ja olen ihan samaa mieltä ensimmäisen tässä lainauksessa viestin kanssa. Lapsena en tietänkään saanut valita asuinpaikkaa, mutta nyt aikuisena minua ei saisi millään muuttamaan omakotitaloon. Olen sen jo kerran kärsinyt ja se riitti. Sukulaiset kyllä jaksoivat jankuttaa, että mieli muuttuu ja viimeistään puolison myötä omakotitalo tulee. Usein omakotitalot ovat vielä keskellä ei mitään. Minä haluan päästä kauppaan (ja töihin yms.) ilman, että täytyisi omistaa auto. Lisäksi on ihanaa, kun on pyykkitupa, eikä itse stressata, jos pyykinpesukone menee rikki.

Vierailija
54/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinoista nähdä miten yksi asumismuotoon liittyvä aloituskin saa niin paljon kerrostaloasujia puolustuskannalle 😅😅😅😅 just press the report button, kaikkeen ei tarvitse kuluttaa energiaa

Vierailija
55/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa tuntuu turvallisemmalta..

Tämä ja ei tarvii tehdä pihatöitä. Ei maksaa yksin jotain katon korjausta tai muuta vastaavaa. 

mut vuokran maksaminen kivaa?

Kerro meille asumismuoto, jossa ei ole juoksevia kuluja?

Vierailija
56/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauma kelan rahoilla oleskelevia yrittää vakuuttaa kuinka kivaa kerrostalo luukussa on.voi saatanaaa!!!!!!

Vierailija
57/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun vantaalla 25 neliön kerrostalossa naapureina narkkeja ja irakilaisia  hakkaavat seiniä ja poliisit käy jokapäivä .mut ihan hiton kivaa uskokaa jooko  uskokaa nyt jookosta!!!

Kuten jo totesin, kerrostaloasuntojakin on erilaisia. Vielä vaikeampi niistä hankalista naapureista on päästä eroon omakotitaloalueella.

Vierailija
58/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asutaan vain väliaikaisesti. Nuori opiskelija tai vanha liikutarajjoitteinen. 

Terve suomalainen ei kerrostalossa kauan asu, lukuunottamatta tiettyä passiivista joukkoa .

Vierailija
59/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun on noin tarve saada sinne pyllyysi jotain niin mene maatuska hyvä tunkemaan, mutta älä muita koita tuohon hanurin rassaamiseen houkutella kun ei nuo perse hommat kaikkia kiinnosta. Omaasi työnnä mitä lystät mut älä muille kauppaa tapojas. 😂

Vierailija
60/200 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mukavuudenhaluinen. Asun mielummin kerrostalossa, kuin omakotitalossa. En jaksa raataa pihalla ja puutarhassa, enkä korjata jatkuvasti ränsistyvää omakotitaloa. Omatkotitaloissa on aina jotain pielessä ja joku nurkka vaatii korjaamista. Ne ovat pohjattomia rahasyöppöjä. Mielummin tyytyväisenä kerrostalossa, kuin uupuneena ja stressautuneena omakotitalossa.

Et ole tainnut asua omakotitalossa 

Et ole tainnut sinäkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän