Naiset usein kertovat kuinka ns. potkivat miestä munille tarvittaessa. Oletko ikinä nähnyt kenenkään niin tekevän?
En ole ikinä nähnyt kenenkään onnistuvan siinä, muutaman yrityksen näjnyt
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka naiset ahdistuvat kaikesta väkivallasta mutta jos fyysisen väkivallan tekijä on nainen ja se kohdistetaan miehiin niin kukaan ei tuomitse ja kaikki huutaa vain että "you go girl"
Ja ennen kaikkea se on hauskaa kun miestä potkitaan palleille ja kokee elämää suuremman kivun.
Vierailija kirjoitti:
Raiskaajat nauttivat väkivallasta ja alistamisesta. Jos toinen on passiivinen tai muutoin muissa maailmoissa. nautinto katoaa. Eivät saa kicksejä.
Usein ne ovat vielä jotain salihemmoja, joilla on paljon lihaksia. Siinä voi käydä huonosti, jos lähtee potkimaan munille. Ihan viimeisessä hädässä.
Yläasteikäisenä kaksi kertaa. Toinen koulussa ja toinen koulumatkalla. Sen jälkeen ei ole tullut vastaan tilannetta jossa olisi tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka naiset ahdistuvat kaikesta väkivallasta mutta jos fyysisen väkivallan tekijä on nainen ja se kohdistetaan miehiin niin kukaan ei tuomitse ja kaikki huutaa vain että "you go girl"
Tietysti tarvittaessa saa munille potkaista. Miten sitten pitäisi käyttäytyä? Antaa pahoinpidellä tai r*iskata?
Mä olen potkaissut naista sukuelimille kun se ei muuten osannut lopettaa käpälöintiä. En ole ylpeä teostani vaikka mielestäni hän sen ansaitsi.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteikäisenä kaksi kertaa. Toinen koulussa ja toinen koulumatkalla. Sen jälkeen ei ole tullut vastaan tilannetta jossa olisi tarvinnut.
Minä olen jotenkin onnistunut aina kiertämään tilanteet. Vaikka olen paljon kävellyt yksin yöllä pois baareista jne.
Olen huomannut ahdistelijat jo kauempaa. Juossut pois jne.
Kerran yksi äijä seurasi minua pitkään myöhään yöllä. Menin kebab-ravintolaan syömään. Mies oli puskan takana, ja tarkkaili ikkunaa. Piti soittaa taksi. Oli sinnikäs kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Toki jos koulussa joku makaa päällä ja hakkaa päätä lattiaan, pitää toimia nopeasti.
Näissä tarinoissa on usein hyvin epämääräinen sävy kuten myös keksityissä voimafantasioissa kuten tarinassa, jonka eräs kuoleva julkkisnainen keksi Spedestä.
Epämääräisyys voi suojella tekijän omatuntoa ja vähentää syyllisyyttä.
Naisilla ja miehillä on opittavaa siitä, mitä on oikea itsepuolustus. Miehet monesti kuvittelevat nuorena, että jos joku länkyttää jotain sontaa baarissa, portsareita ja henkilökuntaa ei ole enää olemassa ja nyt pitää laittaa elokuvatappelu tulille sen sijaan, että kävisi vain sanomassa portsarille ja ongelma hoituisi ilman turhaa väkivaltaa.
Naisilla on oma versionsa tuosta, mikä voi sisältää rajua hätävarjelun liioittelua ja sen jälkeen sillä voimaantumista. Esimerkiksi 00-luvulla oli tapaus, jossa puolustusvoimissa jossain tehtävissä oleva nainen oli rajusti potkaissut varusmiestä yöravintolassa (eli turvallisessa paikassa, jossa on portsari ja henkilökunta) sen jälkeen, kun mies kosketti tämän selkää. Tästä tehtiin vielä huumorilööppi Iltalehteen tai Iltasanomiin, mutta naisen raiskauksesta ei tehdä "tulikohan píllu kipeäksi?" huumoriartikkelia, vaan se otetaan vakavasti, vaikka raiskaus ei aiheuttaisi kipua tai pysyvää vammaa kuten kiveksille potkaisu helposti aiheuttaa ja on lääketieteellisesti aivan eri sfääreissä elimistölle vahingollisuuden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaajat nauttivat väkivallasta ja alistamisesta. Jos toinen on passiivinen tai muutoin muissa maailmoissa. nautinto katoaa. Eivät saa kicksejä.
Usein ne ovat vielä jotain salihemmoja, joilla on paljon lihaksia. Siinä voi käydä huonosti, jos lähtee potkimaan munille. Ihan viimeisessä hädässä.
Myytti. Salihemmot on miehistä heikoimpia, ne on hitaita möhkäleitä ja niiden pieniin palleihin sattuu kaikkein eniten.
Olen tehnyt itse kerran. Oli nuorena väkivaltainen poikaystävä. Yleensä se oli avokämmenellä läpsäisy-tyyppistä se väkivalta ja siihen en reagoinut oikein mitenkään. Mutta kerran sai päähänsä, että minä petän häntä (täysin perusteettomasti), ja alkoi pahoinpitelemään oikein kunnolla. Puolustauduin, koska pelkäsin henkeni edestä, niin raivona mies oli ja uhkailikin tappaa. Onnistuin potkaisemaan palleaan ja munille, ja pääsin pakoon sieltä asunnosta. Enkä koskaan mennyt takaisin, vaikka kyseessä oli yhteinen asuntomme.
En ole muistaakseni koskaan potkaissut mutta olen kahta eri miestä purrut peniksestä. Molemmat tunkivat suuhuni peniksensä vaikka sanoin että en halua ottaa suihin. Oppivat varmasti jotain.
Olen lähtökohtaisesti väkivaltaa kartteleva ihmistyyppi, joten en ole koskaan potkaissut miestä munille, eikä ole onneksi tarvinnutkaan.
Mutta kyllä varmasti senkin tekisin, jos tilanne niin vaatii.
Kerran yritetty. Löin nenän murskaksi ja kusin tajuttoman kusipään päälle.
Kyllähän tuota varmasti sattuu.
Mutta Huomattavasti vähemmän toki kuin näitä tilanteita, että mies syystä tai toisesta lyö naista. Mistähän suunnasta asiaa siis kannattaisi lähteä purkamaan?
Mikä ap on pointtisi? Äh anna olla. Jos esim joku baariruusu kännipäissään uhoaa potkivansa miehiä munille, niin toivota hyvää jatkoa ja toivottavasti tuo tilanne ei koskaan toteudu.
Vai oletko sitä mieltä että, jos nainen pakon edessä pyrkii potkaisemaan arkaan paikkaan paetakseen, on se ihan naurettavaa ja parempi olisi vaan käpertyä sikiöasentoon ja toivoa parasta? .
Tää naisten elämän ja olemassaolon arvostelu tällä palstalla on jotenkin kieroutunutta.
Olen nähnyt potkaisevan kyllä, se tarve sille on tosin ollut monesti hyvin kyseenalainen.
Joo olen kerran joutunut potkaisemaan ihan oikeasti munille. 90-luvulla yläasteella eräs puolta isompi poika ahdisteli fyysisesti mua ja mun kaveria ja kun saatiin siitä sitten tarpeeksemme, eikä opettajat tai kukaan auttanut, piti ottaa kovemmat otteet itsekin käyttöön. Ahdistelu loppui siihen.