Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astrologia vs. Vetovoiman laki?

Vierailija
11.09.2025 |

Mä oon usein ihan pihalla, koska en tiedä kumpaan uskoa enemmän, ja kun sitä miettii, ne on vähän niinku vastakohtia. Astrologia sanoo, että sun kohtalo ja päämäärä on jo valmiiksi kirjoitettu planeettojen ja tähtien asennon mukaan syntymäpäivänäsi. Monet sanoo, että heidän astrologiset lukemiset on ollu tarkkoja.

Vetovoiman laki sanoo, että sä voit luoda sun kohtalon, oot sun omien olosuhteiden ja tapahtumien luoja.

Molemmat on täynnä todistuksia, jotka auttaa ihmisiä uskomaan niihin. Mä oon vaan ihan sekaisin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ennakoimattomia sattumuksia täynnä, astrologinen kartta on suuntaa antava ja ominaisuuksista kertova, myös mitä piirteitä olisi vara kehittää. Ei kuitenkaan kohtaloa saneleva. Elämällä elämää oppii ainoastaan, nyt vanhemmalla iällä luotan enemmän itseeni kuin astrologiaan, elämä on tässä ja nyt.

Vierailija
2/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologia ei sano, että kohtalosi on ennalta kirjoitettu. Musta tuntuu, että astrologia on työkalu ymmärtää itseäsi ja muita ympärilläsi selkeämmin. Syntymäkartat ja lukemiset ovat tarkkoja kuvaamaan ihmistä ja sitä, miten he toimivat ja heidän tapansa. Astrologia on mun mielestä kiistattomia faktoja ihmisen persoonallisuudesta. Vetovoiman laki on uskomusjärjestelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos unohtaisit hömpötykset ja lukisit Raamatusta mikä on Jumalan laki?

Vierailija
4/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä blogikirjoituksessa on kerrottu Raamatusta muutamia kohtia, joissa Jeesus ja myös hänen opetuslapsensa opettavat vetovoiman lakia.

https://www.lily.fi/blogit/sina-olet-luoja/jeesus-nasaretilainen-ja-vet…

Vierailija
5/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista vastakkain asettelua,ei järjen vhäivää

Vierailija
6/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että ne kulkee käsi kädessä. Monesti mun horoskooppi sanoo juttuja, kuten 'jatka eteenpäin ja unelmasi toteutuvat' tai 'kokeile eri taktiikkaa ja asiat alkavat liikkua'. Mä en pidä niitä kovin 'tämä on se, miten sun elämä menee' vaan enemmän 'tätä planeetat tekee nyt, tässä on sun mahdollisuus tehdä näitä juttuja/välttää näitä juttuja'.

Vierailija
7/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä yhdistää se, että molemmat on huuhaata.

Vierailija
8/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta saunatontut ja yksisarviset on toistensa vastakohtia.

Vierailija
9/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse valita näiden väliltä kumpaan uskoa, se ei oikein ole järkevää eikä tarkoituksenmukaista tai tarpeellistakaan.

Vierailija
10/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän on joskus todellakin enemmän mutta uuden tiedon käsittely ja ymmärtäminen on aina helpompaa kun perusasiat ja realiteetit ovat kunnossa. Realiteetit auttavat ajattelemaan asioita järkevämmillä tavoilla.

Vierailija
11/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon gravitaatiokenttä on aurinkokunnan mittakaavassa dominoiva. Maassa tietysti maan oma. Jonkun Orionin vyön tähtien gravitaatiokenttä hautautuu kohinaan. 

Vierailija
12/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä blogikirjoituksessa on kerrottu Raamatusta muutamia kohtia, joissa Jeesus ja myös hänen opetuslapsensa opettavat vetovoiman lakia.

https://www.lily.fi/blogit/sina-olet-luoja/jeesus-nasaretilainen-ja-vet…

No nyt voi puhua jo luovasta tulkinnasta 🙄

Vierailija
13/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olen itsekin tätä pohtinut että mikä saa aikaan rakastumisen tai synnyttää tunteita? En tiedä onko asia vielä selvinnyt. Varmaan ne sisäiset arvot voi synnyttää rakkautta. Nämä tunteet on myös vuorovaikutteisia eli jos joku ihminen tunteilee tai on kunnossa, niin voi synnyttää tunteita muissakin.

Vierailija
14/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Olen itsekin tätä pohtinut että mikä saa aikaan rakastumisen tai synnyttää tunteita? En tiedä onko asia vielä selvinnyt. Varmaan ne sisäiset arvot voi synnyttää rakkautta. Nämä tunteet on myös vuorovaikutteisia eli jos joku ihminen tunteilee tai on kunnossa, niin voi synnyttää tunteita muissakin.

Myös kiehuva raivo ja inho on tunne.

Vierailija
15/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologia ei määrää kenenkään kohtaloa, vaan kertoo tietyistä teemoista ja energioista, joiden kanssa voi tietoisesti työskennellä. Mainitsemaasi riistiriitaa ei siis välttämättä ole olemassa.

Vierailija
16/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on totta. Astrologia luo puitteet, joissa toteutamme vapaata tahtoa.

Yksinkertaistaen sanottuna hyvää tai pahaa.

Vierailija
17/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristö, perhe ja kaveri suhteet, kulttuuri, omat valinnat, Jumala jne luovat elämästä oman näköistä uskoakseni. En luule että planeettojen asennot vaikuttaa näihin asioihin.

Vierailija
18/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei astrologia sano että kohtalo olisi ennalta päätetty! Astrologia kuvailee vain energioita joiden parissa elät, mutta se ei missään tapauksessa poista ihmisen vapaata tahtoa! 

astrologiaa opiskellut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan