Rintojenpienennysleikkaus
Onko kellään kokemusta? Kauanko siitä kestää toipua ja tuleeko rinnoista ihan kauniit kuitenkin?
Koko ikäni olen näistä kärsinyt, mietin että jos haluan elää mukavasti ja terveenä edes jonkin aikaa elämästäni niin nyt olisi aika ennen kuin vanhuus alkaa kolkuttelemaan.
Olisi pitänyt varmaan jo vuosia sitten tämä päätös tehdä, ihan turhaan ole näistä kärsinyt.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisena naisena loukkaannun tälläisistä puheista. Tietenkin leikkaus tehdään verovaroin joita maksan.
Minua ei kauheana kiinnosta sinun loukkaantumisesi vaan selkäkivuista eroon pääseminen.
Oliko kenelläkään kokemusta?
Itselle kasvoi ihan liian isot rinnat jo yläkoulussa. Minua kiusattiin paljon ja pojat nimittelivät. Nyt yli 3-kymppisenä leikkauksen jälkeen lopulta rinnat tuntuu oikealta omaan kehoon eikä ne herätä huomiota. Eräs tuttu mies kuitenkin päästi aivopierun: "Minä loukkaannun, kun en saa enää katsella kannujasi". Joopa.
Vierailija kirjoitti:
Itselle kasvoi ihan liian isot rinnat jo yläkoulussa. Minua kiusattiin paljon ja pojat nimittelivät. Nyt yli 3-kymppisenä leikkauksen jälkeen lopulta rinnat tuntuu oikealta omaan kehoon eikä ne herätä huomiota. Eräs tuttu mies kuitenkin päästi aivopierun: "Minä loukkaannun, kun en saa enää katsella kannujasi". Joopa.
Kuinka kauan leikkausesta kesti toipua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisena naisena loukkaannun tälläisistä puheista. Tietenkin leikkaus tehdään verovaroin joita maksan.
Minua ei kauheana kiinnosta sinun loukkaantumisesi vaan selkäkivuista eroon pääseminen.
Oliko kenelläkään kokemusta?
Oletpa törkeä!
Omaa kokemusta ei ole, sillä ylipainon takia en pääse leikkaukseen vaikka haluaisin, mutta kaikki tuntemani/tietämäni ihmiset ovat sanoneet että rintojen pienennysleikkaus oli paras päätös ikinä.
Minä olen vihdoin vuosien jahkailun ja lääkärikäyntien jälkeen jonossa leikkaukseen. Itseäni ei edes juurikaan kiinnosta tuleeko kauniit vai ei, kunhan pääsisi kivuista eroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan leikkausesta kesti toipua?
Kyllä siinä meni useita kuukausia vaikka haavat paranivat jo ennen. Nyt vasta vuoden päästä tuntuu siltä, että mitään ei ole tehtykään.
Paljonkohan leikkaus maksaisi jos itse maksaisi? Minulla ei mitään kipuja ole, mutta ovathan nämä tiellä ja haittaavat liikuntaa. En siis varmaan julkisen piikkiin leikkausta saisi...
Eri
Vierailija kirjoitti:
Jahas, joku mies siellä loukkaantuu kun naisten kehot eivät olekaan olemassa vain hänen silmiään varten ja hänen hallintaoikeutensa alaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaisen naisen ei kannata tulla loukkaantumaan tällaiseen keskusteluun.
- n69v -