Mitä kuuluu sun iltapesurutiineihin?
Mä käyn iltaisin suihkussa. Sitten laitan kasvovettä ja nenälaastarin, sen jälkeen rasvaan naaman ja vähintään jalkaterät ja pakarat, sääret aina välillä. Pesen hampaat, lankaan ne ja käyn vielä isommat välit hammasväliharjalla.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
pakarat 🤣
Eikö sulla ole sellaisia ollenkaan?
Ap
Joku keksi persepanon.
Nerokasta, minä sanon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammasväliharja 😆 minkälainen se on? Mahtaa olla pieni, tai sitten iso rako? Monenko raon takia tällainen harja kannattaa investoida?
Käypä lähikaupassasi katsomassa. Siellä niitä on hammastahnahyllyssä. Voisit muuten sellaistakin kokeilla, kun taitaa olla vieras asia sinulle tuo hampaiden puhdistus.
Ihan turhaa muoviroskaa tulee noista. Käyttäkää hammaslankaa.
Luonnonkuidustako se sitten tehdään vai?
Mun hammaslanka ainakin on jotain maissia.
Kasvojen pesu, misellivesi, hampaiden pesu ja joskus lankaus tai hammasväliharja (liian harvoin, ehkä kerran viikossa). Sitten kasvoihin kasvovesi, seerumi ja kosteusvoide, joskus naamio. Käyn yleensä aamuisin suihkussa, joskus iltaisin jos on oikeen hikinen olo.
Pesen hampaat , jos muistan, tai oikeasti jos en nukahda sohvalle tv.n ääreen
Vähän laajemmin sitten -
Suihkussa käyn silloin kun olen hikoillut esim pihatöissä, tai on hiustenpesu, hiukset max 2 kertaa viikossa, vuorokaudenajalla ei ole väliä
Käsiä pesen ulkotöistä tullessa, tai kotiin tullessa ja tietty ennen ruokaa käsitellessä
Pesen naaman vedellä, harjaan hampaat ja purskutan suuvedellä
Poistan silmämeikin misellivedellä, hieron kasvoihin puhdistusöljyä, menen suihkuun, pesen kasvot puhdistusgeelillä, pesen pikaisesti vartalon, laitan kasvojenhoitotuotteet, lankaan ja pesen hampaat, laitan huulirasvaa, teippaan otsan, rasvaan kädet ja jalat.
Vierailija kirjoitti:
Iltapesulla? Käyn aamulla suihkussa ja pesen hampaat, punaan huuleni ja harjaan tukan. Illalla en yleensä pese edes hampaita. Jos on tulossa yövieras niin sitten huolellinen alapesu.
Jos jostain syystä voit pestä hampaat vain kerran vuorokaudessa, niin ehdottomasti illalla. Muuten se kaikki kökkö jää yöksi suuhun muhimaan.
Iltapesulla? Käyn aamulla suihkussa ja pesen hampaat, punaan huuleni ja harjaan tukan. Illalla en yleensä pese edes hampaita. Jos on tulossa yövieras niin sitten huolellinen alapesu.