Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku palstalainen rakastellut vasemmistokansanedustajanaisen kanssa?

Vierailija
10.09.2025 |

Onko joku palstalainen rakastellut vasemmistokansanedustajanaisen kanssa, erityisesti sen joka nyt mediassa hehkuttaa seksityöläisen uraansa ja mainostaa harrastaneensa seksiä satojen ja taas satojen ihmisten kanssa? Millaista oli? Oliko maksullista aiemmin, tai peräti ilmaista?

Miten pystyitte suoritukseen mikäli tiesitte kyseessä olevan kommunisti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, olen yksi niistä kirjailijoista joita jutussakin mainittiin. Tuli tosiaan suoraan ehdottelemaan, ja minähän lähdin. Ei ollut kyllä kummoista. Isot löllörinnat eivät ole minun juttuni, ja kovin totista ja suorituskeskeistä, mutta samalla lattean arkista. Laaki lähti, toiste en ryhtyisi hommiin.

Vierailija
2/5 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa, veronmaksajat maksoivat panoreissut!

t. demari-Kimmo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä pystyisi. Siis ei vain pystyisi. Joku raja sentään. Totinen fanaatikko, ei hiukkaakaan seksikäs. Puoluetaustasta viis.

Vierailija
4/5 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pystyisi. Siis ei vain pystyisi. Joku raja sentään. Totinen fanaatikko, ei hiukkaakaan seksikäs. Puoluetaustasta viis.

Lieneekö ollut kuustoistakesäisenä nätimpi? Varmaan olisi silloinkin paasannut jostain Marxista ja juutalaisvastaisuudestaan. Toki jos olisi ollut suu täynnä tavaraa niin sitten.

Vierailija
5/5 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjuin kerran tuon tyrkytyksen, en lähtisi ikinä. Kuvottavaa. Olen naimisissa, ja minulle aviolupaus merkitseekin jotain, toisin kuin tuommoiselle kyläpyörälle.