Käykö miehelle samanikäinen nainen?
Kommentit (28)
Samanikäinen on paras. Ei tietenkään tarvitse olla päivälleen samanikäinen, saati tunnilleen. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä leveämmäksi se samanikäisten ikähaitari kasvaa ja se ikähaitari kasvaa molempiin suuntiin.
Muu vaihtoehto: Rajusti nuorempi.
Exä oli minua 4 vuotta vanhempi. Vaihdoin 10 vuotta nuorempaan eli nykyinen on 6 vuotta minua nuorempi mies. Ulkonäöllisesti olemme samanikäisiä tai minä jopa nuoremman näköinen. Enkä ole kuitenkaan muita ikäisiäni naisia nuoremman oloinen, miehet vaan vanhenevat nopealla rykäyksellä tämän ikäisenä!
Naiselle ehdottomasti nuorempi mies, ei ainakaan vanhempaa!
N53
Ei käy. Haluan 15 v nuoremman naisen. Oman ikäiseni 50 v naiset on laiskoja eikä ne jaksa oikein seurustella.
Kaksikymppisenä vielä käy saman ikäinen nainen.
Kolmekymppisen naisen on oltava vähintään 10v nuorempi.
Neljäkymppisenä naisen on oltava vähintään 20v nuorempi.
Viisikymppisenä naisen on oltava vähintään 30v nuorempi.
Kuusikymppisenä naisen on oltava vähintään 40v nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Exä oli minua 4 vuotta vanhempi. Vaihdoin 10 vuotta nuorempaan eli nykyinen on 6 vuotta minua nuorempi mies. Ulkonäöllisesti olemme samanikäisiä tai minä jopa nuoremman näköinen. Enkä ole kuitenkaan muita ikäisiäni naisia nuoremman oloinen, miehet vaan vanhenevat nopealla rykäyksellä tämän ikäisenä!
Naiselle ehdottomasti nuorempi mies, ei ainakaan vanhempaa!
N53
Pakko sanoa, että suunnilleen normaali ihminen hakee omanikäistään seuraa. Sitten on nämä joilla pitää olla lähes teinipoika kainalossa. Mitä se sitten lie heidän sielunmaisemastaan kertoo?
Onhan se vähän koomista, kun äiskän uusi mies on pari kertaa nuorempi, kuin naisen omat lapset :D
Eihän joku 50v tajua enää nuorten elämästä yhtään mitään. Ja harva nuori jaksaa raahata jotakin mummoa perässään. Aina saa selittää, että ei se ole mun äiti/isoäiti vaan mun tyttöystävä.
En oikein ymmärrä, että miten joku vanha nainen edes luulee, että nuoria miehiä kiinnostaa. Kyllähän nuoret naiset on paljon mukavampia katsottavia ja onhan ne sentään syntyneet samalla vuosiSADALLA. Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä kelpaa edelleenkin aivan kuka tahansa nainen.
Eipä vaan minulle.
Ei kannatakaan, ei epäyhteensopivan kelpuuttamisesta saa muuta kuin pahan mielen.
Alle 35-vuotiaana käy samanikäinen nainen.