Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa

Vierailija
10.09.2025 |

Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html

Kommentit (4083)

Vierailija
1041/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fox Newsin etusivu on täynnä pelkkää Charlie Kirkkiä. Tästä tulee taas juttu jota jauhetaan vuosia. Vuosia.

Jep. Ettei vain Trumpin tarvitsisi puhua siitä, että Venäjän dronet oli Puolassa, epsteinin tiedostoista tai sitä, että Espanjan presidentti kertoi Trumpin olevan Venäjän agentti.

Vierailija
1042/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei mägät ole jo kadulla riehumassa kuin parempi väki? Olisi pitänyt tapahtua jo ukrainalaisen aikoihin. Ei kai nyt ole niin että toinen porukka osaa kuitenkin käyttäytyä ja hillitä tunteensa 

Ne toipuu vielä tammikuun kuudennesta. Osa taitaa olla vielä telkien takanakin.

Heh, teillä ei taida oikein muuta olla kuin se tammikuun kuudes kun sitä näkee joka kommentissa. Vaalikaa toki tätä ainokaistanne.

Pari taitaa kärsiä tuomiota myös Minnesotan kesäisestä demokraattipoliitikkojen murhaamisesta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on tänään  parempi paikka kuin eilen, kun yhdestä mulkvistista on päästy eroon. Sama kohtalo kiitos trumpetille ja putinille. Ihan toivon, ettei ampujaa saada kiinni. Kirk itse oli sitä mieltä, että aseet on hyvä juttu. Voi voi. Tällaisia abortin vastustajia ei maailma kaipaa. Heikentämässä naisten oikeuksia. Ja jauhoi  soopaa nuorisolle. Nyt voi puhua imperfektissa 

Vierailija
1044/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mägät ole jo kadulla riehumassa kuin parempi väki? Olisi pitänyt tapahtua jo ukrainalaisen aikoihin. Ei kai nyt ole niin että toinen porukka osaa kuitenkin käyttäytyä ja hillitä tunteensa 

Tai sitten ne pelkää paljon jankattua ja laajalti pelättyä sateenkaari liberaalisti  vihervassareita. Niitähän täälläkin pelätään ja jankataan vuodesta toiseen pelonsekainen äänensävy sormenpäillään

Vierailija
1045/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nää magamaga kannattajat jänniä täälläkin, kamala metakka täysin yhdentekevästä. Mitä tolla on merkitystä enempää kuin niillä n 200 muullakaan jotka sinä päivänä murhattiin tuolla. Näyttää olevan helppo huudattaa täkäläistä magattajasakkia, vähän kun trollaa, niin vassaria ulistaan kuin hengenhädässä... Jatkakaa, tätä on hauskaa seurata

Vierailija
1046/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampujan puoluetausta taas kovin tärkeä asia. Onko sillä merkitystä kun kuka vaan vastapuolen hullu voi rekisteröityä toiseen tiimiin ja lavastaa omien tekosiksi. Trumpin korvaan ampujallakin oli aika erikoista demaritoimintaa ennen rebuksi laittautumista.

Vierailija
1047/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fox Newsin etusivu on täynnä pelkkää Charlie Kirkkiä. Tästä tulee taas juttu jota jauhetaan vuosia. Vuosia.

Tuskin. Lokakuussa on jo uudet jutut ja uusi debate bro somessa.

Vierailija
1048/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa valehdellaan. Ketään ei ole otettu kiinni mutta vasemmistoa syytetään. Valehtelu on kielletty keskustelun säännöissä. Miksei ketju poistu?

Miksi sitten vasukit ilakoivat tapahtuneesta ja jopa oikeuttavat sen?

Koska wild wild west. 

Amerikka on villi maa jossa tapahtuu. Ei tuotakaan pystytty estämään. Se oli Jumalan tahto.

Kaikella on tarkoituksensa. 

Vierailija
1049/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maga-marttyyri

Vierailija
1050/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Yksi pzka vähemmän maailmassa. :)

Vierailija
1051/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa valehdellaan. Ketään ei ole otettu kiinni mutta vasemmistoa syytetään. Valehtelu on kielletty keskustelun säännöissä. Miksei ketju poistu?

Koska wild wild west. 

Amerikka on villi maa jossa tapahtuu. Ei tuotakaan pystytty estämään. Se oli Jumalan tahto.

Eiks toi Kirk ollut uskis? Kai se johonkin johdatukseen uskoi. Nyt oli vaan hänen aikansa. Mukavaa matkaa!

Vierailija
1052/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medvedev ottaa kantaa

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486597.html

Tuki Ukrainalle on kuulema syy, että Kirk murhattiin. Hyvin näkee, kuinka venäjä pitää jenkkien äärioikeistoa liittolaisena ja yhteinen vastustaja on vasemmisto.

Täälläkin kymmenet tyypit päivittäin huutaa, kuinka ne kuuluisat vihervassarit olisivat muka venäjän kavereita, mutta tilanne on ihan päinvastainen! Johan sen näkee vuosia jatkuneella tuella kuinka venäjä on tukenut äärioikeistoliikkeitä Euroopassa ja äärioikeiston vastustusta Ukrainalle.

Vierailija
1053/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me vaan todetaan Kirkin tavoin, että tavallaanhan toi oli ihan oikeutettua, kun joku määrä uhreja on ihan oukkidoukki, et saadaan pitää aseet ns. kansalaisten käsissä. Makes sense. Mä luulen, että Kirk olis itse valinnut ottaa luodin mieluummin, kuin että joku vasemmistolainen asevastustaja olis joutunut ammutuksi. Se oli sillai tosi periaatteellinen ja johdonmuakinen kaveri.   

Mutta tavallaan aika hemmetin mielipuolista että olette vastustavinanne aseita ja silti menette ja am mutte jonkun ja vielä ilakoit

Mitä sinä siis tiedät ampujan taustasta? 

Vierailija
1054/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska wild wild west. 

Amen. Turhaa tätä vasemmiston syyksi laitetaan. Jumalan tahto tapahtui. Pulinat pois.

Vaikka teko on kaikkeudessaan kauhistuttava ja aiheuttaa surua meissä faneissa, niin Jumala ilmeisesti halusi nyt jotenkin koetella tai tämä on jotain suurempaa suunnitelmaa, josta ihminen ei osaa nähdä tai ajatella pidemmälle. Meidän on vain luotettava että kaikki on Herran hallussa. 

Ehdottomasti ei pidä käyttää tätä tapahtumaa riitelyyn. Vaan nyt on aika tehdä sovintoa ja lisätä rakkautta toisiamme kohtaan. Rakkautta ja ymmärrystä kauhun keskellä. 

Myötätuntoa ja empatiaa toisiamme kohtaan. Minä menetin yöunet, koska näin tapahtuman suorassa lähetyksessä ja olen edelleen erittäin stressaantunut tilanteesta. Oura valittaa jatkuvasti että stressitasoni on liian korkealla. Olen tehnyt rauhoittumisharjoituksia ja rukoillut tilanteen johdosta.

Vierailija
1055/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan teitä uunotettavia trollattava, kun hernekasvi juurineen nokkaan menee. Ulinaanne on hauska seurata. Ihan vaan jo siksikin, kun tällä ei ole mitään merkitystä Suomeen. 

Vierailija
1056/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää on se sama tyyppi, joka sanoi, että jos hänen 10v. tytär raizkataan ja tytär tulee raskaaksi, niin hän isänä ja aborttikiellon kannattajana pakottaa tyttärensä synnyttämään. 

Todennäköisesti olisi kuitenkin salaa kiikuttanut tyttärensä jonnekin klinikalle, kuten moni tosi kovan liiton abortinvastustajamies itse asiassa tekee. 

Vierailija
1057/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston suurin pelko on miten oikeisto tähän reagoi. Outoa, koska jos vasemmistolaiset käyttäisivät saman vaivan kuin tähän ihmettelyyn siihen että opettaisivat lapsilleen ettei toisia saa murhata, ei olisi mitään syytä olla huolissaan mistään kuvitelluista vastareaktioista

Outoa, etteivät sun oikeistopaska vanhempasi opeta että "vastareaktio" on laitonta. 

Vierailija
1058/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me vaan todetaan Kirkin tavoin, että tavallaanhan toi oli ihan oikeutettua, kun joku määrä uhreja on ihan oukkidoukki, et saadaan pitää aseet ns. kansalaisten käsissä. Makes sense. Mä luulen, että Kirk olis itse valinnut ottaa luodin mieluummin, kuin että joku vasemmistolainen asevastustaja olis joutunut ammutuksi. Se oli sillai tosi periaatteellinen ja johdonmuakinen kaveri.   

Mutta tavallaan aika hemmetin mielipuolista että olette vastustavinanne aseita ja silti menette ja am mutte jonkun ja vielä ilakoit

Mä haluan kunnioittaa Kirkin muistoa ja ajatella, että hän varmaan koki itsensä oikeutetuksi uhriksi, kun nyt aina joitain ns. roiskeita rapatessa sattuu. Hän ajattelisi, että parempi hän kuin kukaan asevastustaja. Mä kunnioitan sitä. Levätköön rauhassa, kun sillai oikein meni. Peace.

Vierailija
1059/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus osoittaa vain miten syvällä Yhdysvallat ovat itse kaivamassaan kuopassa. Teko ei ole millään tavalla puolusteltavissa, mutta teko ei ollut myöskään millään tavalla estettävissä, mikä kertoo sen alennustilan joka Yhdysvalloissa on meneillään. 

Maailma ei parane repimällä ja rikkomalla, vaan sopimalla ja rakentamalla. Asiat ovat loppujen lopuksi hyvinkin yksinkertaisia, kunhan ne vain ensin sisäistää. 

Vierailija
1060/4083 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun jää valheesta kiinni niin asiasta keppihevoseen? Ah miten persia😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi