Kuinka paljon teillä menee rahaa joululahjoihin?
En ole juurikaan ennen laskenut, että kuinka paljon rahaa menee joululahjoihin. Meillä yksi 9v lapsi ja hänen lahjoihin meni noin 1000€. Sukalaislapsien lahjoihin n. 150€. Miehen kanssa emme joululahjoja toisillemme osta.
Kommentit (27)
eipä paljon, voitin lapsille kalliin lahjan ja annan sen heille kai yhteiseksi, sanotaanko menisikö 100 euroa ja siinä suklaatkin
Lupasin vaimolle Joululahjaksi auton. Sen hinta noin 75000 euroa.
Tuohon vielä lisäksi voisi ottaa ulkomaan matkan ja vähän vaikka koruja...ja jos vielä oikein satsaisi, niin vaikka Joulukukan.
Minä varmaankin saan taas pari kirjaa, lanttulaatikkoa ja villasukat.
Aikuisille lapsille rahaa tilille, miehelle jotain käyttötavaraa, yhteensä ehkä 500e. Muita sukulaisia tai ystäviä ei lahjota.
150-200€. 50€/muksu+parille muulle jotain pientä. Muistan kyllä ajat, jolloin piti ostaa PS4 ja PS5, läppärit ja syntymäpäivinä lisukkeita. Nyt saa riittää tuo.
En ole laskenut, mutta pari tonnia varmaan. Lapsille (jo kotoa pois muuttaneille) kalliimpia juttuja, mitä tiedän että haluaisivat/tarvitsevat.
Yhteensä alle 200 e. Minä ostin kumppanille pienen budjetin viikonloppumatkan (yöpyminen + bussimatka). En tiedä, mitä itse saan.
Parille ystävälle/sukulaiselle ostetaan pikkulahja, esim. glögipullo, suklaarasia tjsp.
Kolme opiskelevaa nuorta aikuista, eivät asu enää kotona. Noin 200e/lapsi, lähinnä toivoivat ihan käyttötavaroita. Lisäksi maksetaan junaliput opiskelupaikkakunnilta kotiin, nuo nyt ei varsinaisesti mitään lahjoja toki. Kummilapselle n.50e lahja. Muille ei osteta lahjoja.
Noin 700. Lahjat seitsemälle hengelle. Tähän asti mennyt n. 460 euroa. Kaksi lahjaa puuttuu vielä.
49euroa leffalippuihin ja yks konsertti 27euroa.