Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa

Vierailija
10.09.2025 |

Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html

Kommentit (8426)

Vierailija
8241/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli olet vahvasti jotain mieltä, mutta et kykene määrittelemään mitä mieltä olet. Check."

Kyllä, olen vahvasti sitä mieltä kuin olen, ei se määrittelyä vaadi. 

Olisi kiva tietää mitä mieltä olet että voisi joko olla samaa mieltä tai eri mieltä. Mutta kai se nykyään on vanhanaikaista.

Nykyään raha puhuu ja ollaan sitä mieltä mistä maksetaan. Tämä on kapitalismia.

Vierailija
8242/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

400 sivua silkkaa paskaa paskasta ihmisestä. Hienoa suoritusta.

Oletko sitä mieltä että hän ansaitsi tulla ammutuksi?

En. Sen sijaan hänen levittämänsä vihan tulisi mielestäni johtaa rikosoikeudellisiin seuraamuksiin.

Kerrotko tarkemmin minkä vihan ja millaisia rikosoikeudellisia seuraamuksia siitä pitäisi tulla.

En lähde lainaamaan agitaattoreita. Siitä vaan itse googlettamaan.

Jalkapuu tai kuritushuone voisivat olla sopivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8243/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli olet vahvasti jotain mieltä, mutta et kykene määrittelemään mitä mieltä olet. Check."

Olisi kiva tietää mitä mieltä olet että voisi joko olla samaa mieltä tai eri mieltä. Mutta kai se nykyään on vanhanaikaista.

Onko asehulluus-kommentoijan mielipide maksettu? Jopas. Kuka sen osti. Maksaako hyvin perusteltu mielipide enemmän kuin epämääräinen heitto?

Vierailija
8244/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärioikeistolaiset terroristit ovat kiinnostuneita ampuma-aseista ja räjähteistä, mutta myös yksinkertaisia tekovälineitä kuten teräaseita hyödynnetään. Todennäköisimpiä iskukohteita ovat etniset, uskonnolliset ja seksuaalivähemmistöt sekä ideologisiksi vastustajiksi katsotut tahot, kuten poliitikot tai viranomaiset.

Eli käytännössä SuPo on siis sitä mieltä, että "äärioikeistolaisuus" on ihan mitä tahansa väkivaltaista tekemistä, kun motiivit ovat nuo.

Eli ilmeisesti "stallarit" ja muut vastaavat Marxilaiset militanttisosialistit / Kommunistit nykyään luokitellaan "äärioikeistolaiseksi".

Et taida yrittää edes ymmärtää asioista mitään. 

Vierailija
8245/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Sen sijaan hänen levittämänsä vihan tulisi mielestäni johtaa rikosoikeudellisiin seuraamuksiin.

Pitäiskö kaikille jakaa rauhoittavia ennen kuin he avaavat esimerkiksi Stephen Kingin kirjan siltä varalta, että eivät tykkääkään lukemastaan?

Canseloidaan vihan tunne

Isänmaallisena ihmisenä esim. yhteiskuntarauha kiinnostaa minua. Huomaan että sinua ei.

Vierailija
8246/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko tarkemmin minkä vihan ja millaisia rikosoikeudellisia seuraamuksia siitä pitäisi tulla.

En lähde lainaamaan agitaattoreita. Siitä vaan itse googlettamaan.

Jalkapuu tai kuritushuone voisivat olla sopivia.

Ei sinun tarvitse, voit omin sanoin kertoa mistä vihasta puhut. Rangaistusten heittely summamutikalla ei kuulu länsimaiseen oikeustajuun, tekojen tunnusmerkistö on oltava selvillä.

Vierailija
8247/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 sivua silkkaa paskaa.

Vierailija
8248/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kaikille jakaa rauhoittavia ennen kuin he avaavat esimerkiksi Stephen Kingin kirjan siltä varalta, että eivät tykkääkään lukemastaan?

Canseloidaan vihan tunne

Jätän jatkossa Kingin kirjan avaamatta. En halua tukea valheiden levittäjää.

Kyllä se on sinun temperamentin mukaista reaktiota. Eräs tuttavani heitti roskalavalle Gary Glitterin parhaimmat kokoelman, kun kuuli että tämä oli pedofiili.

Mukana lensi myös Bob Marleyn tuotanto, koska paljastui pössyveikko. Samasta kuormasta löytyi hyviä levyjä. Esimerkiksi koko Queenin tuotanto. 

Kysyin että saanko ottaa ja nyt ne on mun levykokoelmassa.

En ole niin ehdoton sen kanssa että onko muusikko esimerkiksi hakannut oman vaimonsa. Osaan kuunnella musiikkia sellaisenaan musiikkina. Kirjoissa sama asia. 

Ehkä nuorempana parikymppisenä ajattelin vähän kuin sinä. Olin aika helposti aivopestävissä oleva nulikka ja ehdoton ajatuksissani.

Vierailija
8249/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yksikään vasemmistoaktivisti tehnyt koskaan näin? Jos on heitä esimerkkejä.

Pelkästään Neuvostoliiton ilmapiiri synnytti suuria määriä toisinajattelijoita. Kun asiat kielletään, niin saadaan iso määrä asiasta kiinnostuneita ja keskustelu syvenee kotien sisälle ja asiasta syntyy paljon kirjoja ja kirjallisuuden tyylejä, jossa toisinajattelu esitetään erilaisissa humoristisissa sävyissä ilman että johtoporras ymmärtää. 

Esimerkiksi Voltaire teki jo tätä ennen kommunismin syntymistä konservatiivisessa ahdasmielisessa ympäristössä. 

Toisinajattelun kielto synnytti varmsti yhtä paljon toisinajattelijoiden teloituksia kuin nykyinen nollatoleranssiin perustuva huumesota, joka on ollut alusta lähti toimimaton sosialistinen fiasko. Huumesodassa ja kommunismissa on sama klangi taustalla. Toisinajattelun vastustaminen. On vain yksi ehdoton totuus ja se on nollatoleranssin toimivuus. Kritisoijat leimataan narkkareiksi tai rikollisiksi.

Vierailija
8250/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gen Z keskustelua aidoimmillaan. Suu käy, sormet heiluu mutta ei ole selvää mitä sanot.

Jos minua tarkoitit, olen sukupolvi X:n edustaja. Määrittelyn hokija taas on tyypillinen milleniaali, hissi ei kulje yläkertaan asti ellei joku määrittele mikä hissi on. Sinä ilmeisesti. 

Vierailija
8251/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yksikään vasemmistoaktivisti tehnyt koskaan näin? Jos on heitä esimerkkejä.

Pelkästään Neuvostoliiton ilmapiiri synnytti suuria määriä toisinajattelijoita. Kun asiat kielletään, niin saadaan iso määrä asiasta kiinnostuneita ja keskustelu syvenee kotien sisälle ja asiasta syntyy paljon kirjoja ja kirjallisuuden tyylejä, jossa toisinajattelu esitetään erilaisissa humoristisissa sävyissä ilman että johtoporras ymmärtää. 

Esimerkiksi Voltaire teki jo tätä ennen kommunismin syntymistä konservatiivisessa ahdasmielisessa ympäristössä. 

Toisinajattelun kielto synnytti varmsti yhtä paljon toisinajattelijoiden teloituksia kuin nykyinen nollatoleranssiin perustuva huumesota, joka on ollut alusta lähti toimimaton sosialistinen fiasko. Huumesodassa ja kommunismissa on sama klangi taustalla. Toisinajattelun vastu

Vielä kun aikuiset ihmiset tajuaisi että "vasemmistoaktivisti" ja kommunisti ei ole sama asia. 

Vierailija
8252/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko asehulluus-kommentoijan mielipide maksettu? Jopas. Kuka sen osti. Maksaako hyvin perusteltu mielipide enemmän kuin epämääräinen heitto?

Jos minua tarkotat asehulluus-kommentoijalla, niin kyllä olisi rahalle tarvetta jos haluat omias jakaa minunkin pussiin. Tuoreena mummona rahaa kuluu myös tyttären talouteen sekä omiin hankintoihin lapselle tähän huusholliin, täytyyhän mummolassakin olla pienokaiselle sänky, syöttötuoli jne.. 

Vierailija
8253/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän jatkossa DC Comicsin tuotteet hyllylle mätänemään, kun irtisanoivat työntekijän, joka vain sarkastisesti kommetoi oikeiston jäsentenvälisiä! Ei tosin nuo supersankarijutut kiinnostakaan. King sentään kiinnostaa. Odotan innolla jo uutta It sarjaa, joka perustuu Kingin tarinaan. Jätän lapselliset DC Super Man jutut palstan perceleille suosiolla.

Vierailija
8254/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Canseloidaan vihan tunne

Isänmaallisena ihmisenä esim. yhteiskuntarauha kiinnostaa minua. Huomaan että sinua ei.

Maailmankansalaisena olen sitä mieltä että rauha löytyy jokaisen omasta pääkopasta.

Vierailija
8255/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

400 sivua paskaa.

Melkein yhtä paksu pökäle kohta kuin Stephen Kingin perus tiiliskivi.

Vaaditaan  vielä 100-300 sivullista koko rahan edestä.

😂. Jep. 

Vierailija
8256/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ai jaa. Miksi minua sitten haukutaan täällä usein persuksi, vaikka äänestän sdp:tä. Vai enk ookkaan vassu? Harvoin oon niiden kanssa samaa mieltä, jotka täällä vaahtoaa "äärioikeistosta" tai "persuista", en näe persuja äärioikeistona enkä minään marginaali-ihmisinä, ihan tavikset persuja äänestää. Itsekin voisin äänestää, elleivät olisi semmosia paskanjauhajia, kokkareita sun muita pedarien hyysääjiä."

Demarit on yksi vasemmistolaisista puolueista ja siellä niitä pedareiden ja muidenkin seksuaalirikollisia hyysätään. Muistakaa aina myös se, että demarit aloittivat sisällis so dan ja tap poi vat omia syyttömiä kansalaisiamme.

Eikä hyysätä, toisin on persuissa, siellä pedarista leivotaan jopa ministeri. Persuilla on ollu ympäri Suomea pedareita ehdolla joka vaaleissa, miksi ne huolii tuomittuja pedareita ehdokkaiksi, kaikki tajuaa ette

Sinä lapsiparka et näköjään tiedä mitä pedari tarkoittaa.

Vierailija
8257/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän jatkossa DC Comicsin tuotteet hyllylle mätänemään, kun irtisanoivat työntekijän, joka vain sarkastisesti kommetoi oikeiston jäsentenvälisiä! Ei tosin nuo supersankarijutut kiinnostakaan. King sentään kiinnostaa. Odotan innolla jo uutta It sarjaa, joka perustuu Kingin tarinaan. Jätän lapselliset DC Super Man jutut palstan perceleille suosiolla.

Ei helmiä perceleille! Se on hyvä. Kuunelkoot vaikka Kurren Kuuden vuoden kuuliaisuutta tai jotain muuta oikeistokulttuurin helmeä.

Vierailija
8258/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketju piinaa vai hohtoa.

Vierailija
8259/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ketju piinaa vai hohtoa.

Puhdasta paskaa tää on. 

Vierailija
8260/8426 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelupoliisi: Verkko on keskeinen äärioikeistolaisessa toiminnassa

Äärioikeistolaisten terrorismin torjunnan kohdehenkilöiden määrä Suomessa on kasvanut 2020-luvulla. Äärioikeistolaiset terroristit ovat kiinnostuneita ampuma-aseista ja räjähteistä, mutta myös yksinkertaisia tekovälineitä kuten teräaseita hyödynnetään. Todennäköisimpiä iskukohteita ovat etniset, uskonnolliset ja seksuaalivähemmistöt sekä ideologisiksi vastustajiksi katsotut tahot, kuten poliitikot tai viranomaiset.

Suomen äärioikeiston keskuudessa on kiinnostusta ampuma-aseiden ja räjähteiden hankkimiseen ja näiden käyttöön liittyvään kouluttautumiseen. Kiinnostusta aseisiin selittää osittain aatemaailmasta kumpuava ajatus varautumisesta yhteiskunnan romahtamiseen.

Äärioikeistolaiset terrorismin torjunnan kohdehenkilöt ovat tyypillisesti väkivallasta kiinnostuneita nuoria miehiä, joista osalla on mielenterveyteen ja elämänhallintaan liittyviä ongelmiaÄärioikeistolaisessa retoriikassa korostuvat valkoisen väestönosan kokemat uhkat, varautuminen yhteiskunnallista epävakautta ja sodan kaltaista tilaa varten, suurta medianäkyvyyttä saaneista iskuista haettu inspiraatio sekä terrorismin ihannointi verkossa.

Verkko on keskeinen äärioikeistolaisessa toiminnassa. Suomalaisia osallistuu aktiivisesti väkivaltaa ihannoiviin keskusteluihin. Osallistujissa on myös alaikäisiä. Sekä Suomessa että kansainvälisesti useat iskuhankkeet ovat liittyneet verkkopainotteiseen Siege-kulttuuriin, jonka tukijat kannattavat nykyisen yhteiskuntajärjestelmän kaatamista poliittisen väkivallan keinoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä