Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (8384)
"Sinä lapsiparka et näköjään tiedä mitä pedari tarkoittaa."
Pedofiiliä tarkottaa.
Kuuntele sinä vähän lisää Jari Sillanpäätä.
T. 53v lapsiparka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ketju piinaa vai hohtoa.
Puhdasta paskaa tää on.
🤣 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli olet vahvasti jotain mieltä, mutta et kykene määrittelemään mitä mieltä olet. Check."
Kyllä, olen vahvasti sitä mieltä kuin olen, ei se määrittelyä vaadi.
Olisi kiva tietää mitä mieltä olet että voisi joko olla samaa mieltä tai eri mieltä. Mutta kai se nykyään on vanhanaikaista.
Nykyään raha puhuu ja ollaan sitä mieltä mistä maksetaan. Tämä on kapitalismia.
Onko asehulluus-kommentoijan mielipide maksettu? Jopas. Kuka sen osti. Maksaako hyvin perusteltu mielipide enemmän kuin epämääräinen heitto?
Jos minua tarkotat asehulluus-kommentoijalla, niin kyllä olisi rahalle tarvetta jos haluat omias jakaa min
Ymmärrän kyllä jos tuoreena mummona ei ole aikaa kunnolla avata mielipiteitään. Onnea kuitenkin suvun uudesta tulokkaasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli olet vahvasti jotain mieltä, mutta et kykene määrittelemään mitä mieltä olet. Check."
Gen Z keskustelua aidoimmillaan. Suu käy, sormet heiluu mutta ei ole selvää mitä sanot.
Jos minua tarkoitit, olen sukupolvi X:n edustaja. Määrittelyn hokija taas on tyypillinen milleniaali, hissi ei kulje yläkertaan asti ellei joku määrittele mikä hissi on. Sinä ilmeisesti.
Kuten edellä totesin olen Gen X sukupolvea ja kaipaan määrittelyä esimerkiksi sille mitä "asehulluus" on jos se on kantava termi jossain argumentissa.
Mikään tunnepitoinen käsienheittelu "nokyllähänsenkaikkinyttietää" ei kelpaa.
"Ymmärrän kyllä jos tuoreena mummona ei ole aikaa kunnolla avata mielipiteitään. Onnea kuitenkin suvun uudesta tulokkaasta!"
Ei niissä mitään avaamista enempää ollut, selitin ihan suomenkielellä mielipiteeni. Kiitos paljon. 😊
Vassarille ei kannata selittää mitään kun ymmärrys ei riitä. Kelan oaritkin joutuu muut täyttää puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ketju piinaa vai hohtoa.
Puhdasta paskaa tää on.
🤣 👍
Hasisen kone
Odotat!?
Minä nielen paskaa
Jota ulostavat tuhannet peräaukot
Jotta jaksan suoltaa paskaa
Jota sinäkin kakistelematta haukot
Ja me uimme paskassa nauraen
Huokaillen ja surien
Kuvaako tämä aihe vapaata yleisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gen Z keskustelua aidoimmillaan. Suu käy, sormet heiluu mutta ei ole selvää mitä sanot.
Jos minua tarkoitit, olen sukupolvi X:n edustaja. Määrittelyn hokija taas on tyypillinen milleniaali, hissi ei kulje yläkertaan asti ellei joku määrittele mikä hissi on. Sinä ilmeisesti.
Kuten edellä totesin olen Gen X sukupolvea ja kaipaan määrittelyä esimerkiksi sille mitä "asehulluus" on jos se on kantava termi jossain argumentissa.
Sinä et ole X :ää nähnytkään. X:t ei jankuta mistään hiton määrittelyistä kuin heikkomieliset papukaijat, ymmärtävät asian kerralla tai ovat ymmärtämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeistolaiset terroristit ovat kiinnostuneita ampuma-aseista ja räjähteistä, mutta myös yksinkertaisia tekovälineitä kuten teräaseita hyödynnetään. Todennäköisimpiä iskukohteita ovat etniset, uskonnolliset ja seksuaalivähemmistöt sekä ideologisiksi vastustajiksi katsotut tahot, kuten poliitikot tai viranomaiset.
Eli käytännössä SuPo on siis sitä mieltä, että "äärioikeistolaisuus" on ihan mitä tahansa väkivaltaista tekemistä, kun motiivit ovat nuo.
Eli ilmeisesti "stallarit" ja muut vastaavat Marxilaiset militanttisosialistit / Kommunistit nykyään luokitellaan "äärioikeistolaiseksi".
Supossa on llmeisesti vasemmiston puoluekirjoilla olevia. Jokainen uutisia lukeva tietää että vasemmisto riehuu kaduilla ja uhkailee muita turvallisuuden menetyksellä jos heille ei anneta lisää sossurahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asehulluus on sitä, että tiedät aseiden nimiä ja valmistajien nimiä. Olet tilanut aselehteä tai lukenut sitä kiinnostuneesti. Ajattelet aseista positiivisesti, että ne tukee naisten, lasten ja miesten tasa-arvoa tuomalla kaikki voimallisesti samalle lähtöviivalle. Enää mies ei olekaan voimakkain.
Olet ehkä käynyt asenäyttelyissä tai messuilla ja pidellyt erilaisia aseita käsissä ja omistat aseen sekä käyt ampumassa ampumaradalla aseilla.
Tässä on ne määritelmät asehullusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun aikuiset ihmiset tajuaisi että "vasemmistoaktivisti" ja kommunisti ei ole sama asia.
Riippuu ihan vastapuolesta. Keskustelussa pitää tutkia nimikkeitä ja missä yhteydessä hän niitä käyttää. Esimerkiksi naisten vihaajat saattaa kutsua keskustelun toista osapuolta neidiksi tai ämmäksi, mutta halventaakseen, ei siinä mielessä että pitäisivät keskustelijaa kauniina tai viehättävänä. Pitää olla ottamatta kunniaa jos joku sanoo neidiksi. Helposti sitä menee peilin eteen ja hymyilee vienosti, mutta tarkoitus oli kertoa että soija merkitsee heikkoa heille ja lauantain lenkkimakkara on miehekäs pötkö. Siksi soijan syöjä ei olekaan hyvä asia.
Vaatii vähän pelisilmää ymmärtää millaista "kotikieltä" henkilö käyttää.
Heidän mielestä nainen on alempiarvoinen kuin mies. Tämä tulee Raamatusta jossa
Ramatussa on myös ajatus miehen ja naisen toisiaan täydentävyydestä. Tämä uhkaa ajatusta (pakottaen ajetusta) samanlaisuudesta missä kummankin on haluttava samaa, pyyhittävä kaikki biologiasta juontavat käytöserot jotka eläimille kyllä sallitaan.
Olemme joidenkin psykojen sätkynukkeja ja koe-eläimiä useimmat tajuamatta tätä itse. Olisiko aika ryhtyä kieltäytymään koekaniinina olemisesta? Tuo hemmetti vaan vaatisi ensinnäkin itsearvostusta ja toisekseen rohkeutta. Löytyykö suomalaisista tälläistä (enää) kanttia? Se on varmaa että tämä on koetettu poispyyhkiä viimeisten aikojen psykosodassa niin ettemme osaisi muuta kuin nyökyttää ja kiittää. Alistajillemme , huijaajillemme, ryöstäjillemme. Mikä psykopaatin märkä uni tälläinen koulutettu zombi onkaan. Ja vielä massoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeistolaiset terroristit ovat kiinnostuneita ampuma-aseista ja räjähteistä, mutta myös yksinkertaisia tekovälineitä kuten teräaseita hyödynnetään. Todennäköisimpiä iskukohteita ovat etniset, uskonnolliset ja seksuaalivähemmistöt sekä ideologisiksi vastustajiksi katsotut tahot, kuten poliitikot tai viranomaiset.
Eli käytännössä SuPo on siis sitä mieltä, että "äärioikeistolaisuus" on ihan mitä tahansa väkivaltaista tekemistä, kun motiivit ovat nuo.
Eli ilmeisesti "stallarit" ja muut vastaavat Marxilaiset militanttisosialistit / Kommunistit nykyään luokitellaan "äärioikeistolaiseksi".
Supossa on llmeisesti vasemmiston puoluekirjoilla olevia. Jokainen uutisia lukeva tietää että vasemmisto riehuu kaduilla ja uhkailee muita turv
Yksi suurin turvallisuuden menetys on se että nuoret miehet muuttaa pois maasta ja ei tule koskaan puolustamaan maata, jos tarvitaan.
Tukien poistaminen ja muualta tulleiden suosiminen työmarkkinoilla ajaa kaikki armeijan käyneet tiehensä.
Ei sillä ole mitään vasemmistolaisuuden kanssa tekemistä. Se on vain ihan markkinataloutta ja vapaata liikkuvuutta se. Kommunismissa oli rajat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
"Asehulluus? Hänellä oli metsästyskivääri. Suomessa on satoja tuhansia metsästyskivääreitä kotona.
Jenkeissäkin varmasti "
Niin juuri, asehulluus. Ampuja kuulemma kasvoi republikaaniperheessä, jossa tyrkytettiin asetta kouraan jo lapsena. Jos se ei ole asehulluutta, ei mikään ole.
Ihan sama oliko metsästysase vai uzi tekijälle, kotoa kaikki lähtee, eikä tämän ampujan koti ole ollut terveimmästä päästä, jos aseet on näytelleet niin suurta roolia jo lapsuudessa. Siinä ei paljon järki vanhempien päätä pakota, raamattua ja ammuskelua vuorotahtiin. Mitä jeesuskin sanoisi.
Eikö vasemmistolle ole koskaan kerrottu, ettei republikaanit ole ainoita, joilla on mahdollisuus ostaa aseita?
Kirk halusi että homoille tehdään kuten islamin uskossa
Kirk sanoi että sananvapautta kunnpuolustetaan niin muutama aseellinen tappo ei haittaa
ei tietty ajatellut kuin että jos uhri on muuta kun hänen hengenheimolainen niin ei haitta
Vierailija kirjoitti:
Kirk halusi että homoille tehdään kuten islamin uskossa
Katsoin kyllä videon jossa hän toivotti homoseksuaali ja transseksuaalit mukaan konservatiiveihin ja kristillisest ajatteli heistä pelkästään hyvää.
Homoutta ei edes määritellä kristinuskossa syntinä kuten esimerkiksi valehtelu tai varastaminen tai tappo on.
On vain tulkintoja. Siinä mielessä ei pitäisi tuomita muiden seksuaalisia tapoja vaan keskittyä muihin seikkoihin. Hän videon perustella olikin todella homoystävällinen ihminen.
Se on muotia vihata ja protestoida nuorena. Tuon ikäisellä ei ole vielä aivot kehittyneet
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tän ketjun idea on enää? Öyhöttää tekijästä erilaisia haukkumanimiä ja syyttää seksuaalista suuntaumista?
Antifasta ja vassareista vaahtoavalle tiedoksi,että kaikki fasismia vastustavat EI ole vasemmistoliittolaisia.
Eli myös vassareiden ulkopuolelta löytyy mielisairaita, joiden ympärillä pörrää yötäpäivää fasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin hallinto on tunnetuin siitä, että valehtelee toistuvasti.
Nyt se on silti persujen mielestä uskottava, kun syyttää vasemmistoa ilman todisteita.
Mitä se kertoo persuista? Viimeksi kun persujen kansanedustaja mekasti lentokoneessa, se väitti ettei ollut häiriköinyt yhtään, vaikka tallenteet kertoi muuta.
Valehtelijoiden puolue.
Samalla logiikalla kaikki demarit ovat lasten hyväksikäyttäjiä ja vasemmistoliittolaiset naiset kaikki alkaneet myydä pillua alaikäisenä?
Riippuu ihan vastapuolesta. Keskustelussa pitää tutkia nimikkeitä ja missä yhteydessä hän niitä käyttää. Esimerkiksi naisten vihaajat saattaa kutsua keskustelun toista osapuolta neidiksi tai ämmäksi, mutta halventaakseen, ei siinä mielessä että pitäisivät keskustelijaa kauniina tai viehättävänä. Pitää olla ottamatta kunniaa jos joku sanoo neidiksi. Helposti sitä menee peilin eteen ja hymyilee vienosti, mutta tarkoitus oli kertoa että soija merkitsee heikkoa heille ja lauantain lenkkimakkara on miehekäs pötkö. Siksi soijan syöjä ei olekaan hyvä asia.
Vaatii vähän pelisilmää ymmärtää millaista "kotikieltä" henkilö käyttää.
Heidän mielestä nainen on alempiarvoinen kuin mies. Tämä tulee Raamatusta jossa mies määritellään perheen pääksi. Siinä mielessä voi antaa heille anteeksi. Moni ei edes ymmärrä vihaavansa naisia.