Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (3849)
Vaikuttaisi siltä että demokraatit ja vasemmisto saa nyt kyytiä kun moni omakin toteaa että surkeaa porukkaa kun tiktokeissa ilkutaan ja naureskellaan joten vaihtavat puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jaa länsisatama taas. Viimeksi kun uhosit minulle länsisatamasta et tullut paikalle."
Tiedät hyvin, että kukaan ei ole aiemmin Länsisatamasta puhunut, mutta alat ottaa mua aivoon persunsaasta.
Niinpäniin. Selittelehän sinä siinä munaton luuseri. Ensin uhoat viestitolkulla ja sitten et uskallakaan.
LMAO, mä olin viime kerralle paikalla, mutta ei näkynyt eikä kuulunut ketään, eli tyypillisen persun käytöstä.
Äskenhän sanoit ettei kukaan ole Länsisatamasta aiemmin puhunut? Vttu että olet tyhmä ja jäät helposti kiinni selittelyistäsi. Munaton luuseri mikä munaton luuseri.
Jännä kuinka SuomiUrpo oikeisto tissiposki itkee ja ulisee jostain jenkki oikeistohörhöstä 200 sivua pelkkää paskaa. Taitaa viirata päässä aika pahasti.
Kaikki somet täynnä Usan oikeistohörhöjen aivopesemiä botteja, joka paikassa oikeistosoija vuodattaa marttyyrin kyyneiltä, koska "homot pitää kivittää kuoliaaksi"-Charlie on kuollut.
Oikeistoradikaali ampui. "Omat koirat purivat."
Vierailija kirjoitti:
Tekijä on siis konservatiivisesta ja asemyönteisestä perheestä, supervanhoillisesta Utahista.
Color me surprised.
Onneksi Kirk oli sitä mieltä, että noillekin kuuluu aseet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisi siltä että demokraatit ja vasemmisto saa nyt kyytiä kun moni omakin toteaa että surkeaa porukkaa kun tiktokeissa ilkutaan ja naureskellaan joten vaihtavat puolta.
Näin on. Kuka nyt haluaisi olla salamurhaajan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijä on siis konservatiivisesta ja asemyönteisestä perheestä, supervanhoillisesta Utahista.
Color me surprised.
Kyllä. Tämä on sitä vapautta, että kuka tahansa saa levittää valeinfoa ja ostaa aseita.
Olipa miten pöpi tahansa.
Eipä näytä ketju poistuvan vaikka peukkupäävassari kovin yrittääkin spämmillään.
Ei onnistunu peukkupää tällä kertaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kun mietii, että FBI:ssä työskentelee ainoastaan ja vain Trumpin nimittämiä henkilöitä, niin siellä varmaan yritetään mahdollisimman paljon laittaa "todisteita" mitkä trumpin omat henkilöt ovat tehneet. Siksi on lähes 100% varmuus, että tuo ampuja tulee mystisesti kuolemaan sellissä/muualla, koska ei haluta, että hän kertoo totuuden.
Joo, katsoin CNN:ltä tiedotustilaisuuden ja FBI:n johtaja kutsui lopuksi Kirkiä veljekseen ja että näkevät sitten taivaassa. Olin totaalisen yllättynyt, kuinka poliittinen FBI saa olla.
Amerikassa uskonnot jyllää kun ei ole tarvinnut ikinä kärvistellä suojissa kun tulee moukkua ja pommia niskaan. Eurooppalaiset heräsivät 1940-luvulla uskontoharhoistaan. Rukoiltiin Jumalaa avuksi, mutta Jumala ei saapunut ja pelastanut. Siinä on se tärkein ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jaa länsisatama taas. Viimeksi kun uhosit minulle länsisatamasta et tullut paikalle."
Tiedät hyvin, että kukaan ei ole aiemmin Länsisatamasta puhunut, mutta alat ottaa mua aivoon persunsaasta.
Niinpäniin. Selittelehän sinä siinä munaton luuseri. Ensin uhoat viestitolkulla ja sitten et uskallakaan.
LMAO, mä olin viime kerralle paikalla, mutta ei näkynyt eikä kuulunut ketään, eli tyypillisen persun käytöstä.
Äskenhän sanoit ettei kukaan ole Länsisatamasta aiemmin puhunut? Vttu että olet tyhmä ja jäät helposti kiinni selittelyistäsi. Munaton luuseri mikä munaton luuseri.
Ei ollutkaan. Mitä sä nyt siinä sekoilet?:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olet niin tyhmä että luulet jonkun aikuisen tulevan oikeasti tappelemaan kaltaisesi pikkupojan kanssa.
Sitten teillä ei ole oikeutta fantasioida kenenkään kuolemalla, jos ette itse sitä uskalla tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Color me surprised.
Meinaat että Kirkki muuttaisi nyt mielensä jos zombina tulisi takaisin väittelemään? Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Color me surprised.
Körkki puolusti urhoollisesti oikeuttaan tulla ammutuksi. RIP Körkki.
Oodi Tyler Robinsonille:
Ty Ty Ty Ty Tyler Robinson
Sä tuot voimaa tähän pimeyteen
Ty Ty Ty Ty Tyler Robinson
Näytit että irtoaa
🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Kuka nyt haluaisi olla salamurhaajan puolella.
Tähän kun yhdistää sen ukrainalaisen puukottajan puolustelun niin huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kun mietii, että FBI:ssä työskentelee ainoastaan ja vain Trumpin nimittämiä henkilöitä, niin siellä varmaan yritetään mahdollisimman paljon laittaa "todisteita" mitkä trumpin omat henkilöt ovat tehneet. Siksi on lähes 100% varmuus, että tuo ampuja tulee mystisesti kuolemaan sellissä/muualla, koska ei haluta, että hän kertoo totuuden.
Joo, katsoin CNN:ltä tiedotustilaisuuden ja FBI:n johtaja kutsui lopuksi Kirkiä veljekseen ja että näkevät sitten taivaassa. Olin totaalisen yllättynyt, kuinka poliittinen FBI saa olla.
Amerikassa uskonnot jyllää kun ei ole tarvinnut ikinä kärvistellä suojissa kun tulee moukkua ja pommia niskaan. Eurooppalaiset heräsivät 1940-luvulla uskontoharhoistaan. Rukoiltiin Jumalaa avuksi, mutta Jumala ei saapunut ja pelastanut. Siinä on se tärkein ero.
Unohdit Talvisodan ihmeen. Silloin rukoiltiin ja taisteltiin. Jumala pelasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Color me surprised.
Meinaat että Kirkki muuttaisi nyt mielensä jos zombina tulisi takaisin väittelemään? Tuskin.
Körkki ei ikinä muuttaisi mieltään. Hänhän on debate broski. Ei ne muuta mieltään.
Lol.
Charlie Kirk oli mulkku mies. Kirjoitti Taylor Swiftistä typerän kommentin. Nolo ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistoradikaali ampui. "Omat koirat purivat."
Luitko edes ampujan kirjoituksia?
Cox says some of the inscriptions include: "Hey fascist! Catch!" and "O Bella Ciao, Bella Ciao".
("Bella ciao" is an Italian song dedicated to the Italian resistance who fought against the occupying troops of N Germany.)
No jos mä kävisin ampumassa jonkun, niin kaivertaisin luotiin naapurin nimen, en omaani.