Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa

Vierailija
10.09.2025 |

Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html

Kommentit (5242)

Vierailija
3241/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassunpaskat hiljenivät ja yksi peukkupää jäi jankkaamaan 🤣🤣

Ne lähti menee kun ampuja selvisikin antifaksi niinkuin jo kauan sitten mainittiin.

Vierailija
3242/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen edes vilkaisee puutarhatontun kokoista, bensalle ja tupakalle haisevaa työtöntä persunassea.  Sen takia nämä persunasset riehuu täällä. Reppanat 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mormoni, pro aseet-perhe, Utah, valkoihoinen, isä seriffi, konservatiivisia.

Eipä yllätä nyt yhtään. Todella ikävää.

Antifasistisia kirjoituksia patruunoissa.

Perus antifa.

Vielä nuo antifalaiset eivät ole Suomessa muuta kuin polkupyörätelineitä näyteikkunasta heittäviä liimanhaistelijoita mutta on vain ajan kysymys milloin saavat peukkupäihinsä hankkia aseita täälläkin. Vaarallinen antifa on pysäytettävä!

Vierailija
3244/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu saasta imi tynkkystä

Kirkki olisi kivittänyt Tynkkysen....

Vierailija
3245/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus antifa.

Perus oikeistolainen, joka ei tykkää, että joku toinen mies johtaja.

siinä trumpinkin vale ammunnassa oli kyse nuoresta oikeistolaisesta.

Eiköhän tämäkin nuori mies mystisesti kuole, eikä koskaan saada mitään tietoa siitä miksi hän sen teki ja sitten koko asia unohdetaan.

Vierailija
3246/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähtöisin vasemmistolaisesta perheestä ja olen aikuisena siirtynyt oikeiston eli Kokoomuksen äänestäjiksi.

Vierailija
3247/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään ottaisin persun kanssa fyysisen kamppailun, mutta ei ne uskalla.

Otatko siis reikiisi?

Häviäjä ottaa kyllä, mutta en usko, että itse häviän.

Oot jo hävinnyt 🤣

Lopeta ulina ja sano paikka ja aika vai haluatko, että palsta muistaa kaikki persut munattomina nössöinä?

Eli sinun kaltaisinasi.

Länsisatama tänään keskiyöllä. Paras tulla paikalle, ja lopettaa tuo ulina. Toisaalta mun käsittelyn jälkeen vaimenee toi ulina lopullisesti:DD

Jaa länsisatama taas. Viimeksi kun uhosit minulle länsisatamasta et tullut paikalle.

Vierailija
3248/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mormoni, tietysti myös MAGA-perheestä. Vaarallisimpia ovat aina hintelät percelien sielunveljet. Suomessakin naiset joutuvat pelkäämään puukotusta, kun maitomaiset, hintelät incelit kantavat puukkoa.

Onneksi itselläni timmikroppainen arabipoikaystävä, joka tuo turvaa. Miehekäs karvoitus ja parta. Suomi-inceleillä on karvatuppoja leuassa - kuin munakarvoja olisi liimattu naamaan.

Vierailija
3249/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Asia lienee loppuun käsitelty. Kirk oli tarinan hyvis ja marttyyri. Tarinan pahis on äärivasemmistolainen murhaaja ja vasemmistolaiset jotka eivät selväsanaisesti tuominneet tekoa vaan olivat jopa hyvillään ja vääristelivät faktoja. 

Katkeran Persun Manifesti.Vähän niinku esikuvan Scripta.

Vierailija
3250/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassunpaskat leiritetään seuraavassa sodassa.

Eihän teillä ole fyysistä voimaa, ettekä osaa edes aseita käyttää🤣🤣

Mehän ollaan käyty armeija, sinä kävit sivarin kirjastossa. Mitä sä käytät aseena, Karl Marxin opuksia 🤣🤣🤣

LMAO, persu kerran pitänyt runkkua kädessään joka sekin otettiin turvallisuussyistä pois, koska persu ei osannut edes pitää asetta oikein päin🤣🤣 Kun taas useimmat vasemmistolaiset harrastavat kamppailulajeja, veitsiä, jousia, ampuma-aseita yms. Tulee pikkupersulle aika nopeasti nukkumatti.

Harmittaako pikkuista noin kovin kun murhaaj

Tuskin hetero naisilla on pillun puutetta...

Vierailija
3251/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus antifa.

Vielä nuo antifalaiset eivät ole Suomessa muuta kuin polkupyörätelineitä näyteikkunasta heittäviä liimanhaistelijoita mutta on vain ajan kysymys milloin saavat peukkupäihinsä hankkia aseita täälläkin. Vaarallinen antifa on pysäytettävä!

Supo pitää kylläkin äärioikeistoa ja islamisteja vaarallisimpina.

Vierailija
3252/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietii, että FBI:ssä työskentelee ainoastaan ja vain Trumpin nimittämiä henkilöitä, niin siellä varmaan yritetään mahdollisimman paljon laittaa "todisteita" mitkä trumpin omat henkilöt ovat tehneet.

Siksi on lähes 100% varmuus, että tuo ampuja tulee mystisesti kuolemaan sellissä/muualla, koska ei haluta, että hän kertoo totuuden.

Vierailija
3253/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko siis reikiisi?

Oot jo hävinnyt 🤣

Lopeta ulina ja sano paikka ja aika vai haluatko, että palsta muistaa kaikki persut munattomina nössöinä?

Eli sinun kaltaisinasi.

Länsisatama tänään keskiyöllä. Paras tulla paikalle, ja lopettaa tuo ulina. Toisaalta mun käsittelyn jälkeen vaimenee toi ulina lopullisesti:DD

Unohda koko juttu. Toista kertaa en ajele sinne joutuakseni odottamaan tuntitolkulla kun et uskaltanutkaan paikalle. Vässykkä vassukka luuseri! :D

Vierailija
3254/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaa länsisatama taas. Viimeksi kun uhosit minulle länsisatamasta et tullut paikalle."

Tiedät hyvin, että kukaan ei ole aiemmin Länsisatamasta puhunut, mutta alat ottaa mua aivoon persunsaasta.

Vierailija
3255/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jaa länsisatama taas. Viimeksi kun uhosit minulle länsisatamasta et tullut paikalle."

Tiedät hyvin, että kukaan ei ole aiemmin Länsisatamasta puhunut, mutta alat ottaa mua aivoon persunsaasta.

Niinpäniin. Selittelehän sinä siinä munaton luuseri. Ensin uhoat viestitolkulla ja sitten et uskallakaan. 

Vierailija
3256/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko siis reikiisi?

Oot jo hävinnyt 🤣

Eli sinun kaltaisinasi.

Alaikäiset pellet uhoaa  anonyymisti naisille tarkoitetulla vauva-palstalla. Hoh hoijaa...

Menkää jo ulos leikkimään, kun on vielä valoisaa.

Vierailija
3257/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus antifa.

Perus oikeistolainen, joka ei tykkää, että joku toinen mies johtaja. siinä trumpinkin vale ammunnassa oli kyse nuoresta oikeistolaisesta. Eiköhän tämäkin nuori mies mystisesti kuole, eikä koskaan saada mitään tietoa siitä miksi hän sen teki ja sitten koko asia unohdetaan.

Ai valeammunta?

No tuo riittää ignooraamaan loput kommentistasi, kun todellisuudentaju on noin hämärtynyt.

Vierailija
3258/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kun mietii, että FBI:ssä työskentelee ainoastaan ja vain Trumpin nimittämiä henkilöitä, niin siellä varmaan yritetään mahdollisimman paljon laittaa "todisteita" mitkä trumpin omat henkilöt ovat tehneet. Siksi on lähes 100% varmuus, että tuo ampuja tulee mystisesti kuolemaan sellissä/muualla, koska ei haluta, että hän kertoo totuuden.

Joo, katsoin CNN:ltä tiedotustilaisuuden ja FBI:n johtaja kutsui lopuksi Kirkiä veljekseen ja että näkevät sitten taivaassa. Olin totaalisen yllättynyt, kuinka poliittinen FBI saa olla.

Vierailija
3259/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpäniin. Selittelehän sinä siinä munaton luuseri. Ensin uhoat viestitolkulla ja sitten et uskallakaan. 

LMAO, mä olin viime kerralle paikalla, mutta ei näkynyt eikä kuulunut ketään, eli tyypillisen persun käytöstä.

Vierailija
3260/5242 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi siltä että demokraatit ja vasemmisto saa nyt kyytiä kun moni omakin toteaa että surkeaa porukkaa kun tiktokeissa ilkutaan ja naureskellaan joten vaihtavat puolta.