Lapsettomien vaihdevuodet?
Onko synnyttämättömillä keskimäärin erilaiset vai samanlaiset vaihtarit kuin äideillä? Kysyy tiedonjanoinen.
Etenkin jos on verrokkina oma sisko?
Pahemmat vai lievemmät?
Kommentit (9)
Olen lapseton myös, melko helpot olivat. Toki olen myös kala-kasvissyöjä, en syö lihaa. Mulla ei ole ollut hormonikorvaushoitoa, pelkästään Vagifemit.
Äidillä taas oli paljonkin oireita, hänellä oli hormonikorvaushoito (estrogeenilaastarit).
Tuskin se siitä on kiinni, onko lapseton. Muutenkin keho nollaa synnyttämisen vaikutukset 12 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se siitä on kiinni, onko lapseton. Muutenkin keho nollaa synnyttämisen vaikutukset 12 vuodessa.
Ei pidä paikkaansa, juurihan tutkimusten mukaan naiset voivat kärsiä synnytyksen seurauksista jopa koko loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nollaa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, juurihan tutkimusten mukaan naiset voivat kärsiä synnytyksen seurauksista jopa koko loppuelämänsä.
Voihan jotkut ihmiset kärsiä long covidistakin, mutta on huomattavasti yleisempää, että ihmiset paranevat koronasta kokonaan. Ihmiskeho on yksilöllinen, ja ei keho myöskään mene pilalle synnyttäessä pääsääntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan jotkut ihmiset kärsiä long covidistakin, mutta on huomattavasti yleisempää, että ihmiset paranevat koronasta kokonaan. Ihmiskeho on yksilöllinen, ja ei keho myöskään mene pilalle synnyttäessä pääsääntöisesti.
No osa selvisi koronasta, osa kuoli, osalle jäi pysyvät keuhkovammat, osalle long covid.
Aika sama varmaan synnytyksessä.
Kovat oli oireet. Lääkityksen jouduin ottaa jo kuumien aaltojen vuoksi jotta kykeni töissäkäyntiin .
Mitä ajattelit lastenteolla olevan tekemistä asian kanssa?
Minulla ei ollut minkäänlaisia oireita. Olen lapseton.