Miehen salainen mielihyvä arkisissa tilanteissa
Onkohan hyvässä suhteessa seksuaalisesti parasta itse seksi vai tunne siitä, että on seksuaalisesti samalla aaltopituudella toisen kanssa ja on mahdollisuus jakaa oma keho ja ajatuksia toisen kanssa. Aika pieni osa ajasta kuitenkin ollaan ihokosketuksessa?
Olin vasta sähköpostilla jutuissa erään mukavan ja söpön naisen kanssa, ja sain siitä toivoa ja virtaa. Nyt hänestä ei ole enää hetkeen kuulunut, mutta se muistutti minua siitä, miten vähäkin myönteinen nähdyksi tuleminen, jopa ilman lupausta kiinnostuksesta voi piristää. Pienen viestittelyn jälkeen peniksessä ja lantiossa vallitsi miellyttävä lämmin tunne, mikä on erilaista kuin perinteinen kiihottuminen. Penikseni ei siis laajene eikä kasva, kuten seksiä varten valmistautuessa, vaan saan sellaisen sisältä hierovan tunteen, mikä kestää pitkään.
Kerran muistan myös kaupungilla kiinnostavan naisen kanssa kävellessä naisen sanoneen jotain, mikä oli mieleeni, ja tunsin tuolloin terskan menevän kosteaksi ja jännitteiseksi (alushousuihin varmaan tuli pieni tahra), vaikka en siis taaskaan saanut mitään erektiota. Yleensähän kostuminen varmaan yhdistetään naiseen, mutta myös miehelle voi tulla tuollainen reaktio.