Poika 14v juoksi koulun cooperissa 3200m,onko hyvä?
Harrastaa koripalloa ja menee pyörällä kouluun 3km suunta.
Kommentit (40)
Ei kouluissa juosta enää cooperia vaan piip testi joten AP valehtelee.
On hyvä. Mulla oli samanikäisenä vain hieman parempi (50m) tulos, ja kävin jopa välillä huvikseni yleisurheilukisoissa pärjäämässä (oma laji oli eri).
Oikein lahjakkaalla juoksijalla voi olla tuossa iässä 3200-3800, tuolla yläpäässä ollaan siis olympiaurheilijalevelillä. Olikohan aikuisilla kestävyysurheilijoilla siellä neljän tonnin pintaan. Se on jo ulkoa päin ihmeteltynä yli-inhimillistä.
Joukkuepeleihin, jos intoa on, tuolla pääsee halutessaan pitkälle. Elämässä siitä voi muuten olla iloa. Tsemppiä kaverille!
Ihan ok, juoksin itse 110kg painavana 2400m.
Koko elinikäni paras Cooper oli 3390m, 32v, ja olen absolutisti läpi koko elämän.
Nyt paras tulokseni on 22 nuottia sekunnissa kitaralla, plektralla. Tämä polvi ei suuremmin anna miellyttävää palautetta juoksemisesta.
28 leuanvetoa.
M
Minun poikani juoksi 6000m. Millaista esimerkkiä oikein näytät lapsillesi? Kaikkien ei pitäisi antaa lisääntyä.
Erittäin hyvä tulos. Kaikki yli 3000 on hyviä matkoja.
Menettelee, oma poika 12 v juoksi juuri cooperissa 3400. Harrastaa koripalloa ja jalkapalloa, pyöräilee 6 km suuntaansa kouluun.
Minä juoksin 13 -vuotiaana tyttönä 3600. Pojat nyt eivät vaan pärjää.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä. Mulla oli samanikäisenä vain hieman parempi (50m) tulos, ja kävin jopa välillä huvikseni yleisurheilukisoissa pärjäämässä (oma laji oli eri).
Oikein lahjakkaalla juoksijalla voi olla tuossa iässä 3200-3800, tuolla yläpäässä ollaan siis olympiaurheilijalevelillä. Olikohan aikuisilla kestävyysurheilijoilla siellä neljän tonnin pintaan. Se on jo ulkoa päin ihmeteltynä yli-inhimillistä.
Joukkuepeleihin, jos intoa on, tuolla pääsee halutessaan pitkälle. Elämässä siitä voi muuten olla iloa. Tsemppiä kaverille!
Meillä oli yläkoulussa useita, jotka juoksivat luokkaa 3200-3300 eikä kukaan heistä näin aikuisena elätä itseään urheilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvä, mutta cooperissa tuloksella ei ole väliä ellei se ala nelosella.
Vitosella sen pitää alkaa. Naisethan kävelee 3000 alle 12min
Vierailija kirjoitti:
Ei erityisen. Jos olisi tyttö niin olisi eri asia. Tytöt ei oikein pärjää missään.
Kuulostat isältäni. Hän muisti aina kertoa minulle, että en jaksa mitään, en osaa mitään, en pärjää missään. No, olen hiihtänyt mm. Lapponia-hiihdon pitkät matkat/osallistunut 10 kertaa ko hiihtoviikolle, useita maratoneja ja ultrakisoja on takana, vaelluksia Käsivarressa, Sarekissa, itäkairassa jne. Suuren suuri, mahtava, osaava ja etenkin pärjäävä isäni sen sijaan jaksaa mennä lähimpään alkoon ja sinnekin autolla. Matkaa Alkoon on 300 m.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli yläkoulussa useita, jotka juoksivat luokkaa 3200-3300 eikä kukaan heistä näin aikuisena elätä itseään urheilemalla.
Ok. Ehkä vastasit nyt johonkin omaan ajatukseesi enemmän kuin tuohon lainaamaasi viestiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juoksin jo 10-vuotiaana coopperin 12 minuuttiin.
Höh, minähän kävelenkin sen samaan aikaan.
Niin, mutta minä juoksin sen umpihangessa takaperin ylämäkeen ja vieläpä raskaana.
Onkos tämä se sama poika, joka viikko sitten juoksi Cooperissa 2000 metriä?
Vierailija kirjoitti:
Itse juoksin tuon ikäisenä vajaa 3000m, mutta parikymppisenä meni jo 3900m kun panostin juoksuun.
Mulla meni armeijassa 3900m reppu selässä ja telamiinat vitukkeista roikkuen.
Höh, minähän kävelenkin sen samaan aikaan.