Mistä tietää onko toinen varattu?
Ollaan harrastettu paljon seksiä. Kuitenkin vähentynyt. Tapaamiset lähinnä epämääräisiä ja omituisissa paikoissa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä
Sanoi olleensa pitkään suhteessa, mutta tuntuu että jotain salailee.
Eli on sanonut suoraan olevansa suhteessa mutta sinä et tajua vieläkään?
Puhuu ikään kuin olisi eronnut.
Puhunhan minäkin me muodossa vaikka olen sinkku. Opin sen tapailumieheltä joka väitti olevansa sinkku. Ei ollut, selvisi myöhemmin.
Eli puhui yksikössä vaikka teki asioita monikossa puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä
Sanoi olleensa pitkään suhteessa, mutta tuntuu että jotain salailee.
Eli on sanonut suoraan olevansa suhteessa mutta sinä et tajua vieläkään?
Puhuu ikään kuin olisi eronnut.
Ja sinä olet liian kaino kysyäksesi suoraan. Voi veikkosta.
Miten joku ajattelee 2025 että toisen voisi omistaa.
Korkeintaan sen hetken, kun olette yhdessä, muulla ei pitäisi olla väliä.
Mitä väliä edes? Jos suhde on noin laaduton niin mitä sitten onko mies varattu vai hullu, suhde on paska joko tai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormus yleensä kertoo. Jos sitä ei oo niin joko piilottaa tai ei oo vakavassa suhteessa. Sun tapauksessa taitaa olla niin että oot pelkkä seksi objekti ja miehellä perhe muualla. Parempi kysyä.
Voi myös työnsä puolesta olla sormukseton.
Striptease-tanssija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaamiset lähinnä epämääräisiä ja omituisissa paikoissa.
Mietipä nyt pari sekuntia itse asiaa.
Olen ollut myös hänen kotonaan.
No jaa'a, varmaan olisi ollut melko helppo tuolta saada vihiä, asuuko jonkun kanssa vai yksin? :D
Kun kävin tapailemani naisen asunnolla, se oli vuorattu lattiasta kattoon miesten kukkapuskilla - jokainen oli eri mieheltä. Mitä siitä pitäisi päätellä - jakorasia?
Vierailija kirjoitti:
Sormus yleensä kertoo. Jos sitä ei oo niin joko piilottaa tai ei oo vakavassa suhteessa. Sun tapauksessa taitaa olla niin että oot pelkkä seksi objekti ja miehellä perhe muualla. Parempi kysyä.
Jos on sormus, on yleensä varattu. Se, että ei ole sormusta, ei kerro mitään. Itse olen pitkässä parisuhteessa, avioliitossa. Pari vuotta sitten jouduin jättämään työpäivinä sormukset pois. Nivelet turposivat niin, että sormukset eivät enää mahdu sormeen. Nyt on kihlasormus kateissa. Puolisonikaan ei käytä sormusta, koska se ei enää mahdu hänelle. Olemme puhuneet siitä, että pitäisi käydä suurentamassa sormuksia.
Huomasin, että kun jätin sormukset pois, olen saanut olla rauhassa vastakkaisen sukupuolen huomiolta. Aikaisemmin minulle kyllä flirttailtiin ja tehtiin jos minkälaisia ehdotuksia. Ilmeisesti en ole "parisuhdeainesta", mutta satunnaiseen syrjähyppyyn kelpaisin.
Lahdin karran jatkoille "sinkun" kampille punavuoreen. Oli sellainen homomiehen unelma ja kirjahyllyt ei miehekkaita korjoja tayna. Yritti selittaa jotakin tykkaavansa kirjoista ja mita lie. Mulla meni halut. No lisasi mut kuitenkin facebookkiin ja poseerasi iloisesti vaimonsa kanssa ja myohemmin myos poikansa kanssa.
Kylla usko miehiin on mennyt. Sormuksia piilotellaan, vaitetaan etta ollaan vaimon kanssa erossa eika seksiakaan ole, mutta yritetaan tunkea vaimon dil dot vieraaseen naiseen. Sairasta? Kylla, miehet on sikoja kaikki.
Puhunhan minäkin me muodossa vaikka olen sinkku. Opin sen tapailumieheltä joka väitti olevansa sinkku. Ei ollut, selvisi myöhemmin.