Mulla on todella vähän vaatteita
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Eihän paljon tarvitakaan. Laatu ja yhdisteltävyys.
Ei eikä muutenkaan, kun yleensä olen kotona.ap
Ei oikein löydy yhtä köyhästi elävää, oman ikäistä tubettajaa. Oman ikäisiä tubettajia löytyy, mutta elävät ihan erilaista elämää.ap
Mieheni osti Lidlistä minulle spontaanisti tarjouksesta ihanat legginsit(senttiä vaille kymppi, kuten aina). Käytän virkavaatteitani edelleen, kun pitää mennä " ihmisten ilmoille". Jäin sairaseläkkeelle 2010. Syynä nivelreuma, diabetes, astma ja sydämen vajaatoiminta. Työterveyslääkäri sanoi, että nyt tämä on loppu ja hän kirjoittaa B-lausunnon. Viikon päästä tuli päätös, että olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Järkytyin ja itkin.
Papereista näin, että lääkäri oli lähettänyt maanantaina paperit Kevaan. Ne oli käsitelty keskiviikkona ja päätös tuli perjantaina. Voiko nykyisin Postin toimintaa ajatella tällaiseksi? Tai Kevan?
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein löydy yhtä köyhästi elävää, oman ikäistä tubettajaa. Oman ikäisiä tubettajia löytyy, mutta elävät ihan erilaista elämää.ap
Sä et ole tubettaja🤦
Joo-o, mitäs vaatteita sulla sitten on ja minkälaisia haluaisit lisää ?
Kannattaako vaatteita ostaa, jos ei tarvitse? Hyvin pärjää vähemmälläkin.
Eli saadaan vaate-esittely kunhan aloitat sadunhohtoisen tubetus urasi!
Vierailija kirjoitti:
Eihän paljon tarvitakaan. Laatu ja yhdisteltävyys.
Kyllä niitä välillä pitää pestäkin. Itse en halua joutua pärjäämään liian vähillä, ettei raskaan työpäivän jälkeen tarvitse alkaa miettiä vaatteiden pesua, jotta olisi puhdasta päälle seuraavana päivänä. En myöskään koe ekologiseksi pyörittää yhtä vaatekappaletta kerrallaan koneessa tai halua pestä vaatteita matkoilla, siksi minulla on niitä reilusti.
Sähän vinguit täällä, ettei (taaskaan?) ole varaa ostaa kesävaatteita. Eikä kelvannut kirpputorit, kun niitä ehdotettiin.
Sitten toisaalta rahaa on taksilla suhailuun, sen verran kuulemma aina löytyy...
Sähän maksoit lapselle ajokortin eli pystyt säästämään pienistäkin tuloistasi. Olisiko viimeinkin aika panostaa itseen? Säästät ja ostat sit ensi kesäksi kivoja, laadukkaita vaatteita itsellesi.
Taatusti on muitakin, sä nyt vaan haluat että sua säälitellään tästäkin.
Eli kuvittelet, että IHAN kaikki ovat kuin jotkut tubettajat tai muut, joilla riittää rahaa ja ilmaiseksikin saatuja vaatteita yms.?
Ei hyvää päivää🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti ajelet taksilla. Wau!
En ole nyt viikkokausiin käynyt missään.ap
Vierailija kirjoitti:
Sähän maksoit lapselle ajokortin eli pystyt säästämään pienistäkin tuloistasi. Olisiko viimeinkin aika panostaa itseen? Säästät ja ostat sit ensi kesäksi kivoja, laadukkaita vaatteita itsellesi.
Mä maksoin sen ajokortin veronpalautusrahoilla. Ja kuluttaahan teini jatkossakin rahaa. Joten kyllä tässä vielä useamman vuoden saa tiukasti elää.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole tubettaja🤦
Ja ne saa ilmaiseksi tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei.
Tuosta
Ok.