Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tunne samoin kuin ennen riitaa

Vierailija
10.09.2025 |

Rakastan miestäni valtavasti ja hän on elämäni rakkaus. Kuitenkin, meillä oli paha riita, jossa mies uhkasi ettei tule heti takaisin kotiin. Ja sen jälkeen minusta ei ole tuntunut samalta. Tuntuu jotenkin tyhjältä, vaikka sovimme riidan jo.

Onko normaalia? Riidasta on viikko.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No olipa hän aikuinen jo 20 ja 30 vuotta sittenkin. Ei vaikuttanut hänen riitelyynsä."

Ei kenenkään käytöstä voi puolustella lapsuudella. Kun ihminen on aikuinen, hän valitsee itse sen miten toimii ja vastuussa valinnoistaan.

Mutta sepä ei käy kuin naps vaan omasta päätöksestä, kun traumat ja koko lapsuuden ja nuoruuden ajan iskeytyneet käytösmallit on syvällä. Pahimmillaan vaatii terapiaa ja silloin pitää itsellä olla vankka päätös haluta muutosta ja uskoa siihen.

Tiedän kyllä ja aikuinen on ihan itse vastuussa siitä muutoksesta.

Ja mitä nyt ajat takaa näillä vastuu-jankutuksilla? Että sä et ole vastuussa?? 😂 Ei vaikuta nyt mihinkään nuo jankutukset.

En minä mitään jankuta. Silloin jos nainen on jo niin pohjalla, että puolustelee väkivaltaista miestään, ollaan tosiaan tilanteessa johon ei mikään vaikuta.

Okei. Ja jos sulle kerrotaan että väkivaltaisuus loppui poliisin puhutteluun, niin se on mielestäsi puolustelua? Ei se kuule ole. Se on vaan fakta.

Vierailija
82/83 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ pääasia että loppui

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi oman elämänsä lumihiutale. Lopeta ap se omissa tunteissasi vellominen ja mene elämässä eteenpäin.