Jethro selittelee velkojaan!!!
Myöntää että on sählännyt, mutta lupaa maksaa trattat pois!
Uskotko, että Jeti selviää, vai heilahtaako ainakin ehdollinen häkki?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se näyttääkin ihan paholaiselta? Äänikin on muuttunut ihan demoniseksi. Ei hyvää päivää.
Ei näytä eikä ääni ole muuttunut. Ei hyvää iltaa.
Olen eri, mutta onhan sillä pilke kadonnut silmistä ja puuttuu jotenkin katseesta kaikki viattomuus. Puhetyyli korostaa vaikutelmaa. Ei ollut miellyttävä/mukava video.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se näyttääkin ihan paholaiselta? Äänikin on muuttunut ihan demoniseksi. Ei hyvää päivää.
Olen eri, mutta onhan sillä pilke kadonnut silmistä ja puuttuu jotenkin katseesta kaikki viattomuus. Puhetyyli korostaa vaikutelmaa. Ei ollut miellyttävä/mukava video.
Olen muuten nähnyt saman monissa suomalaisissa duunareissa, jotka on koko ikänsä antaneet työelämälle ja tehneet elämässä optimistisela silmällä parhaansa ja voitavansa. Sitten ei vaan saa saatavia, niin kyllähän se miestä ja naista muuttaa. Se syö ja syövyttää sun sisältä jotain ja tappaa sen pienen olennon tai sisäisen lapsen.
Se kiva pieni hassuttelija, kun on poissa, niin jäljelle jää vain kuoret. Oma faija oli pelottavin esimerkki.
Aamusta iltaan teki kovaa duunia ja kyllähän minä illalla syliin pääsin, mutta kun kuoli pois, niin faija aina lupas että sitten eläkkeellä ja tienaan sua varten.
Mitään eläkeitä ei koskaan kerennyt nauttimaan ja valtio sai kaiken sen, mikä oli mulle tai äidilel tarkoitettu.
Kyllä se läheisistäkin syövyttää ja tukahduttaa sen lapsen sisältä. Jäljelle jää vain suru ja mustuus. Isää kun muistelee ja totisesti toivon että Jetrolle ei ole käynyt kuten mun faijalle kävi.
Niin isää ajatellessa meinaan itsekin tukehtua, ei saa henkeä. Työelämä vei hänet ja kaiken työn hedelmät valtio putsas pois.
Täällä vain korporaatiot rikastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jetro nousee vielä. Nuori mies kuitekin! Ei ole kadonnu mitään! Ei noita videoita muuten käytäisi katsomassa.
Ja kaduilla juoksee hulluja puukottamassa sivullisia ihmisiä. Kuten se mummojen hakkaaja. Vähän suhteellisuuden tajua. Ollaan valmiita lynkkaamaan Jeti, mutta raiskarit ja pedarit saa pään silityksiä? Ja hullut.
Kukaan ei ole kuitenkaan kuollut. Suomi on täynnä rötösherroja ja kuten sanottu, enemmän ihmettelen m u r h a miesten ja r a i s k r e i d e n tuomioita.