Ai nyt ei Iltalehteä voi sitten enää lukea ilman tunnuksia?
No hyvä niin. Jääpähän yksi ikävä asia elämästä pois.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuota lukee? Sivuston ulkoasukin on kuin 90-luvun opinnäytetyöstä.
Laadipa sitten parempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä klikkiotsikkopaskaahan se onkin.
Iltapaskat tulevat menemään nurin. Kukaan ei enää jaksa sitä niiden tyhjää ja turhaa klikkipaskaa. Seiska sentään tekee vielä oikeaa tutkivaa journalismia, toisin kuin iltapaskat.
Tuota klikkiotsikkopaskaa saatte lisää, mikäli ajatte kokonaan YLEn alas. Seiskan "tutkivasta journalismista" voi olla montaa mieltä...
Sebastian Allan rakkaansa kanssa lemmenlomalla.Aaaaaahhhh.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuota lukee? Sivuston ulkoasukin on kuin 90-luvun opinnäytetyöstä.
Melkein kolme miljoonaa suomalaista viikoittain.
Ilmaskos suomalaiset on niin aivopestyjä nykyään.
Tänään ilmaantui ärsyttävä Kirjaudu-palkki alalaitaan tietokoneella, eikä se poistunut, vaikka en halunnut tunnuksia ja kirjautua!
Palkki on niin leveä ja häritsevä, että eipä ole Iltalehden sivuille enää asiaa.
Ennen kävin monta kertaa päivässä.
Jep, huomasin ja siirryin Ilta-Sanomien lukijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mulla toimii ihan normaalisti. Aamulla ekan kerran avatessa ehdotti kirjautumista mutta ei enää sen jälkeen.
Siellä se on koko ajan näkyvissä, vaikka ei halua kirjautua. Ja joka kerta sama kysely uudelleen, kun sivuille menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavat tännekin tulee sama käytäntö, loppuisi riidankylväminen ja toisten haukkuminen.
Jos persut häipyisi palstalta, se toisi saman tuloksen. Loppuisi riidankylväminen ja toisten haukkuminen.
Itsehän sitä persuvihaasi lietsot jatkuvasti, oli aihe mikä vaan, vihervassarit tunnetusti suvaitsemattomia ahdasmielisiä, hyväksytään vaan omat mielipiteet, haukkuvat muita siitä mitä itse tekevät.
Se on iltalehden loppu jos tällainen tulee. En minäkään sitä mainosta siksi, että se on sisällöltään laadukkain, vaan koska se on luotettavin media, jonka sivulle pääsee ilmaiseksi ja rekisteröitymättä. Kuulostaa siltä että jollain on noussut kikkara hattuun.
Sen verran huonoa juttua siellä että hyvä vaan, turha noista maksaa kun ilmaista hömppää netti täynnä, mutta jos rahaa on laittaa turhuuksiin niin mikä minä olen tuomitsemaan, nää ihmiset oikeesti elää näin. Wou!
Akin Lindan ja Joannan Kikan RINNAKKAISKESKUSTELU meni kuten arvattu 🤭
Vierailija kirjoitti:
Toivottavat tännekin tulee sama käytäntö, loppuisi riidankylväminen ja toisten haukkuminen.
Kirjautumispakko aiheuttaa sen ettei tänne jää kuin kourallinen kirjoittelemaan. Sen näki kun sitä kokeiltiin. Käytännössä kirjautumispakko on palstan kuolema.
Lopetan Iltalehden lukemisen kirjautumispakon takia. Toivottavasti mahdollisimman moni muu tekee samoin, niin ovat pakotettuja poistamaan kirjautumispakon. Älkää antako periksi tällaisille.
Taas turhaa hälinää tyhjästä. Aivan hyvin voi lukea.
En kirjaudu sisään mihinkään tämäntyyppiseen palveluun. Kirjautumisten funktio on pääasiassa kohdennetun markkinoinnin ja muun seurannan ja profiloinnin mahdollistaminen.
Markkinoinnissa tätä tehdään nimenomaan kohdentamissyistä. Sama periaatteessa mahdollistaa esim. poliittisen/yhteiskunnallisen profiloinnin luettujen uutisten perusteella. Näin ei välttämättä vielä yleisesti tehdä, mutta vanha kokemus sanoo, että kun joku on mahdollista, ennen pitlää joku sen myös tekee. Kansalaisvalvonta ei maailmaalla ainakaan vähemmäksi ole viime vuosina muuttunut.
Jos ei mitään asiallista sisältöä ilman kirjautumisa tulevaisuudessa näe, sitten täytynee suuren osan porukkaa perustaa maailmankatsomuksensa esim. vauva.fi ja Ylilaudan tyyppiseen tarjontaan.
Tätäkään tuskin kaikki, tai edes useammat haluavat, mutta siihen se johtaa, yhtä kaikki.
Toki ymmärrän, lehtiä ei osteta ja mainostajilla rahat vähissä.
IL:n uutisointi on pelkkää kopiointia, alle Seiskan luokkaa, sama jo HS:n sinuilla.
Minulle on parempi etten näitä enää lueskele, vakavista asiosta pikkasen avataan asiaa ja loput saamme miettiä itse.
Aikanaan sodista ei totuutta uutisoitu, eikä nytkään miksi seuraisin.
Ihminen katoaa, ihminen kuolee avataan varovasti ettei vaan loukata muita elollisia.