Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän tänään 54 v enkä ole saavuttanut elämässäni mitään! tv mies 54 v

Vierailija
10.09.2025 |

tai olen, 9 vuotta yhteensä yliopistolla haahuilua ensin 21-28 v, fil maist humpouukista eli historiasta kaiken muun humpuuukin lisäksi, oli kiva hengailla ja opiskella ihan turhaan turha tutkinto

työttömyyttä, + 2 vuotta ala-asteen opettajana

2 vuotta teologiaa, siitä 2014-2017 paperit, työttömyys jatkuu

jippii, ruokajonoon tänään juhlistamaan synttäriä, ei perhettä ei kavereita, jotka olivat kaikki looseripaskoja ja selkäänpuukottajia srk-piireissä aikoinaan.

eipä se mittään, meen kevääksi sossukelan rahoilla varmaan Thaimaahan, mitään päämäärää ei ole enää. Asunkin syrjäisessä kaupungissa Suomessa, jossa ei tapahdu mitään ja talvi on paskaa. mutta niin on kaikki muukin. 

onneksi pian Jeesus saapuu ja vie omansa pilviin ja alkaa Pedon aika ja kaikkien elämä tuhoutuu!

tv mies 54 v

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä tullaan samalla radalla.

Hyvää syntymäpäivää!

N48

Vierailija
62/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos yhden oluen sitten korkkaisin ja ruokajonoon ja sitten pari kpl olutta

tv ap

Eli olet juoppo ja syytät siitäkin yhteiskuntaa.

Ja juopot syyttää tilanteestaan aina muita. Se että he ovat juoppoja johtuu kai siitä, että he eivät jostain syystä kykene itse ottamaan vastuuta omasta elämästään, tekemisistään ja päätöksistään. Tällaisia juoppoja on ollut omassakin tuttavapiirissä. Osa on kuollut juomiseen noin viisikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saavuttanut minäkään, vaikka olen paljon vanhempi. Mitä se haittaa? Mulle ainakaan ole ongelma. En edes käy missään. Ei ole rahaa mihinkään. Silti En koe ongelmaksi. 600e kk riittää vähään tottuneelle, vaikka sillä saa kuin ruuat ja lääkkeitä. Onneksi talo lämpiää puilla. Jalat toimii ja Suomen Luonto on kaunis ja näin syksyisin antelias monella tapaa. Pitää nauttia siitä mitä on. Eikä olla materialisti! Ennenkään eletty kuin kädestä suuhun ja tyytyväisiä oltiin, jos saatiin edes kertaan vuotta kaupasta ostettu makkarapala kouraan.

Hyvä asenne! Kaiken tämän yltäkylläisyyden keskellä unohtuu ne perusasiat. Itse olen tyytyväinen, että saan asua (toistaiseksi) turvallisessa Suomessa. Kun katselee uutiskuvia romahtelevista kerrostaloista ja ihmisistä siellä raunioiden päällä, olen oikein tyytyväinen omaan tilanteeseeni. Vaikka itsekin olen tavallaan epäonnistunut enkä saavuttanut mitään järkevää.

Vierailija
64/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap:lla ei ole perhettä? Useinhan nimenomaan tärkeät ihmiset tuo elämään sisältöä ja mielekkyyttä. Työ on vaan työtä, vaikka olisikin ihan ok työpaikka. Tietty työstä saa rahaa ja raha lisämukavuuksia elämään. Mutta ilman toisia ihmisiä ei elämässä oikeasti ole kovin paljoa järkeä. Satsatkaa läheisiin, etenkin omaan kumppaniin, joka on se tärkein henkilö elämässä. Lapset on tietysti tärkeitä, mutta he kasvavat ja hankkivat oman elämän. Ei lapsissa voi roikkua ikuisesti.

N48

Vierailija
65/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin männynnä naimisiin viimeistään 30 -vuotiaana kun oli kauniita ja fiksuja yliopistonaisia vielä ympärillä, mulla vois olla  nyt 24 vuotias lapsikin ja ehkä olisin jo ISOISÄ!

hyvänen aika että aika menee nopeasti ja viimeiset 25 vuotta ihan hukkaan yksinään, netti ja juopottelu ja yksinolo tyhjänä ruokajonoissa.

Vierailija
66/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saavuttanut minäkään, vaikka olen paljon vanhempi. Mitä se haittaa? Mulle ainakaan ole ongelma. En edes käy missään. Ei ole rahaa mihinkään. Silti En koe ongelmaksi. 600e kk riittää vähään tottuneelle, vaikka sillä saa kuin ruuat ja lääkkeitä. Onneksi talo lämpiää puilla. Jalat toimii ja Suomen Luonto on kaunis ja näin syksyisin antelias monella tapaa. Pitää nauttia siitä mitä on. Eikä olla materialisti! Ennenkään eletty kuin kädestä suuhun ja tyytyväisiä oltiin, jos saatiin edes kertaan vuotta kaupasta ostettu makkarapala kouraan.

Hyvä asenne! Kaiken tämän yltäkylläisyyden keskellä unohtuu ne perusasiat. Itse olen tyytyväinen, että saan asua (toistaiseksi) turvallisessa Suomessa. Kun katselee uutiskuvia romahtelevista kerrostaloista ja ihmisistä siellä raunioiden päällä, olen oikein tyytyväinen omaan tilanteeseeni. Vaikka itsekin olen tavallaan epäonnistun

Kaikki eivät ole tyyppiä, jolle perusasiat riittää ja niistä jaksaa olla kiitollinen. Minä olen niistä kiitollinen vain siksi, että ajatuskin oravanpyörässä saa voimaan pahoin, ja ajattelen tinkiväni siitä hyvästä (poissaolosta) elintasollani. Ei minulla siltikään elämässä ole merkitystä tai tarkoitusta, saatika onnentunnetta. Tähän saakka olen huterasti jaksanut pysyä hengissä, mutta mitään järkeähän tässä ei ole. Vanhuuden kärsimyksiä en missään tapauksessa jää kokemaan.

Vierailija
67/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan sä elänyt! Onko elämän tarkoitus saavuttaa jotain? Mitäköhän haluat elämältä, onko se selvinnyt?

Vierailija
68/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan sä elänyt! Onko elämän tarkoitus saavuttaa jotain? Mitäköhän haluat elämältä, onko se selvinnyt?

Tämä. Toki ns elämätön ja kokematon elämä tuntuu subjektiivisesti tragedialta, koska vertailemme itseämme muihin, sekä yhteiskunnan odotuksiin. Oikeasti sillä kuitenkaan ei ole mitään merkitystä. Ei vähäisintäkään.

Vierailija
69/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maapallon ihmisistä elää täysin mitättömän ja merkityksettömän elämän. Harva saa oikeasti aikaan mitään sellaista, mistä olisi hyötyä myös seuraaville sukupolville. Päinvastoin. 

Vierailija
70/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluan päästä taivaaseem eli raptureen ja aloittaa uuden maailmankaikkeuden mission JEESUKSEN kanssa. eli pelastua. ei tässä oikeasti muuta päämäärä ole.

AP 

Vierailija
71/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelle juoppo.. :-D

Vierailija
72/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa maapallon ihmisistä elää täysin mitättömän ja merkityksettömän elämän. Harva saa oikeasti aikaan mitään sellaista, mistä olisi hyötyä myös seuraaville sukupolville. Päinvastoin. 

Tämä. Suuri osa elää myös nälänhädässä, sodan keskellä, täysin katastrofaalisen pätkän jonkinlaista kärsimystä - ja kuolee pois. Entä heidän merkityksellinen elämänsä, valintansa? 

Vierailija
73/73 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelle juoppo.. :-D

juoppo se oli Jimi Hendrixkin, ja Jim Morrison, ja Alexi Laiho ja Roope Latvala

Tom Petty oli heroinisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi