Täytän tänään 54 v enkä ole saavuttanut elämässäni mitään! tv mies 54 v
tai olen, 9 vuotta yhteensä yliopistolla haahuilua ensin 21-28 v, fil maist humpouukista eli historiasta kaiken muun humpuuukin lisäksi, oli kiva hengailla ja opiskella ihan turhaan turha tutkinto
työttömyyttä, + 2 vuotta ala-asteen opettajana
2 vuotta teologiaa, siitä 2014-2017 paperit, työttömyys jatkuu
jippii, ruokajonoon tänään juhlistamaan synttäriä, ei perhettä ei kavereita, jotka olivat kaikki looseripaskoja ja selkäänpuukottajia srk-piireissä aikoinaan.
eipä se mittään, meen kevääksi sossukelan rahoilla varmaan Thaimaahan, mitään päämäärää ei ole enää. Asunkin syrjäisessä kaupungissa Suomessa, jossa ei tapahdu mitään ja talvi on paskaa. mutta niin on kaikki muukin.
onneksi pian Jeesus saapuu ja vie omansa pilviin ja alkaa Pedon aika ja kaikkien elämä tuhoutuu!
tv mies 54 v
Kommentit (73)
Etsipä nyt se selkäranka sieltä housuistasi. Sen jälkeen teet töitä unelmasi eteen ja lopetat tuon akkamaisen ulinan. Olet hyvässä iässä tekemään vielä paljon asioita.Itsesäälissä kieriskely ei paljon kaunista.
Tee joku suunnitelma mistä lähdet liikkeelle.Ehdotan asennemuutosta.Pystyt kyllä, et ole ainoa joka aloittaa alusta keski-iässä.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mitä olisi pitänyt saavuttaa?
Ap:n ongelmana on se, ettei halua tehdä töitä, joita historian tai teologin koulutuksella voi tehdä tai ei halua muuttaa töiden perässä. Voi olla, ettei ap. ole erikoistunut esim opettajaksi tai papiksi. Se helpottaisi kummasti. Sanotaan, että historian opettajille on töitä heikosti, mutta jokainen tietämäni opettaja on töissä. Tiedän heitä ikäluokissa 30-65. Papeista on paikoitellen pulaa. Itsellä on on yhdistelmä historia ja uskonto ja töitä on ollut enkä ole saanut niitä puolison siivellä. Itsekin valmistuin työttömäksi maisteriksi vuonna 1993, mutta järkisyistä suoritin opetusharjoittelun vuonna 1996, vaikken mitään palavaa halua opettamiseen tuntenutkaan.
on mulla papin paperit, mutta en ole halunnut hakea tuohon homo-naispappikirkkoon virkamieheksi, koska se on perseestä ja harhaoppia. jossain ulkomailla
lähetysjärjestössä voisin toimia.
kaikki on Suomen kirkossa perseestä, tuomasmessutkin on lässyä ja naisten pierua.
Opettajan papereita ei ole, ja palkka epäpätevänä on n 2000 e/kk, siis koulunkläynninopettajakin saa 2300 e kk! hain pätevyyttä opeksi nyt mutten päässyt-. Ja koska aikoinaan luin kulttuurihistoriaa silloin ainakaan ei voinut pätevöityä opettajaksi vaikka luettiin ihan samat aineet kuin yleisen historian opiskelijat. piti olla juuri samat aineet "papereissa". hirveetä byrokratiapaskaa, no silloin ajattelin jääväni yliopistolle tutkijaksi, mutta kyllästyin kirjojen lukemiseen. Päteviä historian opettajia on koulutettu hirvee määrä liikaa ja suuri
osa on ala-asteella opettajina sitten.
Suomen koulutusjärjestelmä on pilalla ja kirkko on pilalla, nythän ne piispat ovat vielä kaikki propalestiinalaisia ja lisäksi pro-pride!
jos jonnekin haen tässä töihin niin lumikonekuljettajaksi ajamaan talveksi lunta!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei mitään, Jumalan läsnäolo toki, joak katosi 20 vuotta sitten. ja ehkä vaimo ja lapsia ja joku järjestys arkeen, missio, intohimo kuolla jonkun asian tai maan tai heimon puolesta, muttei suomalaisten loosereiden takia
ap
Ai tämä onkin jokin putinisti.
Ei kannata tuhlata aikaa tämän juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka katsotte elämänne vierestä kuin elokuvaa; mitä haluaisitte? Osaatteko nimetä? Tässäkin ketjussa joku töissä, ja silti kirjoittaa näin. Minä olen keskellä tyhjyyttä, enkä toden totta tunne katsovani sitä vierestä, vaan olen itse tyhjyyden syvin olemus. En keksi mitä jaksaisin/haluaisin/pystyisin tekemään elämässäni tämän tyhjyyden emännöinnin sijaan, joten on turha olla katkera/surullinen/epätoivoinen.
Minä keksin. Mene lääkäriin ja hae lääkitys ja hoitoa.
Etkä oppinut edes kirjoittamaan kunnolla, ei ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ongelmana on se, ettei halua tehdä töitä, joita historian tai teologin koulutuksella voi tehdä tai ei halua muuttaa töiden perässä. Voi olla, ettei ap. ole erikoistunut esim opettajaksi tai papiksi. Se helpottaisi kummasti. Sanotaan, että historian opettajille on töitä heikosti, mutta jokainen tietämäni opettaja on töissä. Tiedän heitä ikäluokissa 30-65. Papeista on paikoitellen pulaa. Itsellä on on yhdistelmä historia ja uskonto ja töitä on ollut enkä ole saanut niitä puolison siivellä. Itsekin valmistuin työttömäksi maisteriksi vuonna 1993, mutta järkisyistä suoritin opetusharjoittelun vuonna 1996, vaikken mitään palavaa halua opettamiseen tuntenutkaan.on mulla papin paperit, mutta en ole halunnut hakea tuohon homo-naispappikirkkoon virkam
Näyttää olevan pilalla myös moni nuoremman polven edustajakin.
Vierailija kirjoitti:
Olet selvinyt elossa ja terveenä tuonikäiseksi. Esim. Jeesus, Sylvia Plath ja James Dean eivät.
Lopeta märehtiminen ja ryhdistäydy.
N58
Mutta Elvispä elää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomalaiset ovat paskaa
ap
Sinun mielestä varmaan onneksi olemme häviämässä heikkolahjaisille kymmenien sukupolvien serkusavioliittojen heikkolahjaisille tuotoksille.
Tarkoitatko musua??
Mä oon 60 ja saanut aikaan paljon hyvää. Enkä ryve itsesäälissä tai kuvittele maailman pyörivän ympärilläni.
Oletan, että se on aikuisuutta ja suhteellisuudentajua, jotka ap:ltä puuttuvat.
Mä esim jaan sitä ruokaa siellä ruokajonossa, jossa ap on käsi ojossa ottamassa.
N60
Nyt lopeta se itsesäälissä rypeminen ja tee asialle jotain, koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä asioita ja unelmia täytyy olla elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ongelmana on se, ettei halua tehdä töitä, joita historian tai teologin koulutuksella voi tehdä tai ei halua muuttaa töiden perässä. Voi olla, ettei ap. ole erikoistunut esim opettajaksi tai papiksi. Se helpottaisi kummasti. Sanotaan, että historian opettajille on töitä heikosti, mutta jokainen tietämäni opettaja on töissä. Tiedän heitä ikäluokissa 30-65. Papeista on paikoitellen pulaa. Itsellä on on yhdistelmä historia ja uskonto ja töitä on ollut enkä ole saanut niitä puolison siivellä. Itsekin valmistuin työttömäksi maisteriksi vuonna 1993, mutta järkisyistä suoritin opetusharjoittelun vuonna 1996, vaikken mitään palavaa halua opettamiseen tuntenutkaan.on mulla papin paperit, mutta en ole halunnut hakea tuohon homo-naispappikirkkoon virkam
Sähän näyt olevan hoitamaton hullu. Sulle mitään puolen miljoonan konetta anneta.
Pikku ryssykällä on ahdistus. Miksei pikku ryssy kipitä Venäjälle, jossa kaikki on hienosti 😂
En saavuttanut minäkään, vaikka olen paljon vanhempi. Mitä se haittaa? Mulle ainakaan ole ongelma. En edes käy missään. Ei ole rahaa mihinkään. Silti En koe ongelmaksi. 600e kk riittää vähään tottuneelle, vaikka sillä saa kuin ruuat ja lääkkeitä. Onneksi talo lämpiää puilla. Jalat toimii ja Suomen Luonto on kaunis ja näin syksyisin antelias monella tapaa. Pitää nauttia siitä mitä on. Eikä olla materialisti! Ennenkään eletty kuin kädestä suuhun ja tyytyväisiä oltiin, jos saatiin edes kertaan vuotta kaupasta ostettu makkarapala kouraan.
Putkimiehenä sulla olis € 4000 liksa, vaimo, pari mukulaa ja Volvo pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Putkimiehenä sulla olis € 4000 liksa, vaimo, pari mukulaa ja Volvo pihassa.
Meinaat, että joku olisi tämän kirjoitustaidottoman alkoholistin halunnut, jos olisi putkimies?
Taisin tunnistaa sinut. Hieman muuttelit totuutta. Ensimmäinen neuvoni on, että lopeta juominen. Hyväksy se, että olet vain tavallinen pieni ihminen ja se, ettei elämä lupaa kenellekään mitään. Voisit itse olla se Suomeen pyrkivä jota vieroksutaan. Sen sijaan olet jo täällä! Voit alkaa nauttia siitä, että täällä on rauha (kyllä, täällä on rauha!) sinulla on koti ja ruokaa, olet saanut elää 54-vuotiaaksi (vaikka syntymäpäiväsi oikeasti menikin jo eikä ole tänään) ja jos alat pitää itsestäsi parempaa huolta elät hyvinkin vielä 20 vuotta. Elämäsi tulee mielekkääksi, kun lakkaat miettimästä mitä SINÄ olisit voinut SAAVUTTAA ja alat miettimään miten voisit tehdä tästä maailmasta edes vähän paremman paikan jollekin toiselle joka on saanut huonommat lähtökohdat elämään. Kuten tämän ketjun N60, jonka elämä vaikuttaa mielekkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Asiat voisi olla huonomminkin. Olet sentään mies!
Ja jos olet vielä valkoihoinen,niin olet väittämän mukaan etuoikeutettu.
Voit olla tyytyväinen siihen, että ylipäänsä olet hengissä. Kohtuullisen moni mies on jo menehtynyt ennen 54 vuoden ikää. Huumeet, viina ja itsemurhat tappavat miehiä ennenaikaisesti.
Sinun mielestä varmaan onneksi olemme häviämässä heikkolahjaisille kymmenien sukupolvien serkusavioliittojen heikkolahjaisille tuotoksille.