HS: Puola kertoo pudottaneensa venäläisiä lennokkeja ilmatilassaan, Varsovan lentokenttä suljettu
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Venäjän puolustusministeriö kertoo olevansa valmis neuvotteluihin Puolan puolustusministeriön kanssa.
Niin , että nyt neuvotellaan...
Ja mistä?
Tuo operaatio kesti niin kauan , etten usko, että lennokit tuli vahingossa Puolaan
menikö omiinkin 'vahingossa' vai mikä kiva juttu tää on,
https://x.com/visionergeo/status/1965717536206647565?ref_src=twsrc%5Etf…
Vierailija kirjoitti: "Lähetän suomalaisille viestin: olen muutamia kertoja lähettänyt asiallisia viestejä liittyen itärajan turvallisuuteen. Asun rajanpinnassa ja olen ilmaissut huoleni." Hyvä että olet ilmaissut huolesi ja lähettänyt viestejä. Tuntuu että meitä kaikkia haukutaan täällä satunnaisesti igoreiksi, se voi olla ihan myös venäläisten tai venäläismielisten tapana keskusteluja sotkeakseen ja riitoja lietsoekseen.
Kyllä kruunu rajastaan huolehtii. Ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän puolustusministeriö kertoo olevansa valmis neuvotteluihin Puolan puolustusministeriön kanssa.
Ja mistä?
Niin mistä he edes puhuisivat? Nyt ovat jo sanoneet, että vahinko, piti osua Länsi-Ukrainaan. Sitten kannattaisi lopettaa se sotiminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä?
siitä, että millaisen selityksen Puola hyväksyy rysssssiltä, miten saisi mahdollisimman siistin paketin
Vierailija kirjoitti: "Lähetän suomalaisille viestin: olen muutamia kertoja lähettänyt asiallisia viestejä liittyen itärajan turvallisuuteen. Asun rajanpinnassa ja olen ilmaissut huoleni." Hyvä että olet ilmaissut huolesi ja lähettänyt viestejä. Tuntuu että meitä kaikkia haukutaan täällä satunnaisesti igoreiksi, se voi olla ihan myös venäläisten tai venäläismielisten tapana keskusteluja sotkeakseen ja riitoja lietsoekseen.
Ok Iigor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä?
Tuosta Venäjän sodanjulistuksesta. Jo laaserin lukitus, on "sodanjulistus".
Koska se artikla otetaan käyttöön ? Vai eikö se onnistu? Kohtako sanotaan, että olikin vahinko Venäjän puolelta , hups.
Vierailija kirjoitti:
Koska se artikla otetaan käyttöön ? Vai eikö se onnistu? Kohtako sanotaan, että olikin vahinko Venäjän puolelta , hups.
Todennäköisesti. Veljeen voi aina luottaa
Tämä kertoo vain ja ainoastaan natsivenäjän epätoivosta. Talous menee täysin perseelleen, polttoaineet loppuneet osin jo Moskovastakin, Kiinan kokouksesta ei tullut mitään konkreettisia apuja vaan joku periaatejulistus että rakennetaan kaasuputki joskus ehkä Siperiaan. Mitään toivoa voitosta ei ole, joten Putler koettaa provosoida raivon vallassa Natoa.
Joko ilta uutisissa olisi sitten jotain lisätietoja
Vierailija kirjoitti:
https://www.verkkouutiset.fi/a/puolan-media-nato-aktivoi-neljannen-arti…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas hieman erikoista: mitä järkeä Venäjän olisi nyt alkaa ampumaan Puolaa kun se on muniaan myöten kiinni Ukrainassa ja tuskin haluaa Natoa vastaansa? Onhan se mahdollista, mutta erikoista.
No aika näyttää. Ehkä.
Venäjä on outo. En ymmärrä miksi ne ei halua elää rauhassa.
niimmutta ku länsimaissa on vessanpönttöjä ja kaikkia hienoja laukkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä?
Niin, olisi hauska kuulla mistä venäjä aikoo Puolan kanssa "neuvotella" Vaatiiko turvatakuita (tarkoittaa aina venäjän kohdalla päinvastaista)
Ryssiä on omassa maassaan 150 miljoonaa, mutta heidän sukuiset ovat itseasiassa levinneet paljon laajemmalle kuin juutalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"winner" nauttii ajatuksesta, että pääsisi stalinin puhdistuskohteeksi.
Ei rycqät ole ihmisiä. 🤣🤣🤣
Eihän tuo ole oikea winner.
Joku esittää sitä, kun on politiikasta eri mieltä sen kanssa.
mä oon pariikin ketjuun laittanutkin notta onko se jakomielitautinen, kun ihan fiksuja kommentteja on ajoittain ja sitten näitä rysssäntrollin hommia. Elikkäs joku käyttää samaa winner-nimeä
Vierailija kirjoitti: Kiina pystyy jo tuottamaan melkoisia määriä droneja kuukaudessa ja kykenee kasvattamaan dronejen tuotantoa melko valtaviin määriin. Venäjä pystyisi Kiinan avustamana pääsemään vaikka tuhansien tai kymmenien tuhansien dronejen kuukausi tuotantoon. Eurooppa ei kykene vielä samaan. Venäjä voi tulevaisuudessa lähettää Kiovaa vastaan vaikka 2 - 5 tuhatta dronea kerralla.
oujee, mihin sä unohdit ne 6000 ydinasetta joilla aiemmin uhosit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"winner" nauttii ajatuksesta, että pääsisi stalinin puhdistuskohteeksi.
Ei rycqät ole ihmisiä. 🤣🤣🤣
Eihän tuo ole oikea winner.
Joku esittää sitä, kun on politiikasta eri mieltä sen kanssa.
mä oon pariikin ketjuun laittanutkin notta onko se jakomielitautinen, kun ihan fiksuja kommentteja on ajoittain ja sitten näitä rysssäntrollin hommia. Elikkäs joku käyttää samaa winner-nimeä
Se on iigor- persu- jankkis kolmannesta persoonassa. Kiovan vlody lokki Juri. Ulostamassa ukrainan puolustusministeriön sotapropagandaa.
Puola pudotti venäläisiä lennokkeja
HS seuraa
Ukraina-seuranta|Puolan puolelle lentäneiden droonien piti osua sotilaskohteisiin Länsi-Ukrainassa, sanoo Venäjä
No silti ne osui Puolaan. . . Typerää huutelua ... Sama kun heidän maaperällä vaikka pääkaupungissa jysähtäisi ja sanottaisiin oho ei se sinne pitänyt tulla