Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Puola kertoo pudottaneensa venäläisiä lennokkeja ilmatilassaan, Varsovan lentokenttä suljettu

Kommentit (492)

Vierailija
361/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän ei nykytilanteessa kannata alkaa Puolan kanssa leikkiä hippaa. Siellä ei muutenkaan tykätä venäläisistä yhtään. 

Vierailija
362/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää provosoituko r y s s ä n trolleista ja provokaatioista, vaan ilmiantakaa ylläpidolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo artikla pitäisi ottaa käyttöön jo pian? Melkoista hyssyttelyä

Vierailija
364/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aVierailija kirjoitti: Pitäisikö Suomalaiset pikaisesti evakoida Puolasta?

Höpö höpö taas.

Vierailija
365/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorut on eri asia kuin tiedottaminen.  Ilmeisesti ne oli vakooja drooneja missä kamera. Vähän kuin meillä medioissa käytetään kuvaamisessa ilmasta ja kiinteistö välittäjät käyttää kuvaamaan myynti kohteita. Niin sanotusti ilma kuvaa. Et älkää nyt kaikkia ampuko. 

Vierailija
366/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juorut on eri asia kuin tiedottaminen.  Ilmeisesti ne oli vakooja drooneja missä kamera. Vähän kuin meillä medioissa käytetään kuvaamisessa ilmasta ja kiinteistö välittäjät käyttää kuvaamaan myynti kohteita. Niin sanotusti ilma kuvaa. Et älkää nyt kaikkia ampuko. 

Yksi niistä räjäytti talon katon säpäleiksi.

Vierailija
367/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas sattui. Itse lähden ylihuomenna Krakovaan. Tuskinpa sinne lennokkeja lähetetään.

Vierailija
368/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä nyt odottaa, että kuinka toimitaan. Missä kaikki uutiset 

Vierailija
369/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko iigor poistattamaan itselleen epämieluisia viestejä?

Vierailija
370/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltain Nato-suurlähettiläs: "Puolustamme Naton alueen jokaista tuumaa"

Yhdysvaltain Nato-suurlähettiläs Matthew Whitaker on kommentoinut X:ssä Puolan tilannetta.

- Seisomme Nato-liittolaistemme tukena näiden ilmatilaloukkausten edessä ja puolustamme Naton alueen jokaista tuumaa.

Vierailija
371/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas sattui. Itse lähden ylihuomenna Krakovaan. Tuskinpa sinne lennokkeja lähetetään.

Hauskaa matkaa!

Vierailija
372/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Saksasta tullut kommenttia, että näitä lennokkeja ei olisi tarvinut lennättää Puolan kautta , kurssi oli tahallinen 

Vierailija
373/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä ei tule mitään toimia niin seuraava kokeilu on jo jotain muuta 

Vierailija
374/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän suomalaisille viestin: olen muutamia kertoja lähettänyt asiallisia viestejä liittyen itärajan turvallisuuteen. Asun rajanpinnassa ja olen ilmaissut huoleni.

Olen saanut siitä hyvästä p a s k a m y r s k y n niskaani jota on todella vaikeaa antaa anteeksi.

Minua on solvattu ja haukuttu iiigoriksi. En unohda tuota koskaan. En ikinä.

Jos teillä on tuollainen k u s i p ä i n e n asenne itärajalla asuvia kohtaan, ei teitä voi kuin halveksia, jos olette suomalaisia.

Itselläni on ollut jo vuosia sellainen fiilis, että itärajalla olevista ei välitetä pskan vertaa.

Juuri nyt lensi lentokone talon yllä. Tässä kohtaa on harvinaista, että täällä ylipäätään lentää mitään koneita.

Jos nyt viimeinkin pitäisitte sen päänne kiinni.

Kiitos.

Kyllä siitä itärajasta huolta pidetään ja turvallisuudesta myös. Sinne on satsattu paljon enemmän kuin tuo raja-aita, kaikesta ei kerrota julki ja mediat ei niistä huutele. Tietoa siitä kyllä löytyy kun osaa etsiä, linkkiä en tietenkään laita, kuten ei kukaan mukaan jolla se on tallessa.

Itä-Suomea mollaavia ketjuja on ollut ainakin pari viimeisen parinvuoden aikana, ne siivosin ja toinen niistä poistui. On käsittämätöntä miten ''muu Suomi' tai oikeammin vain yksi tai pari trollia nekin ketjut teki.Itse asun Kotkan alueella ja ajattelen tämän itä/kaakkoisSuomeksi.

Lentokoneet on OMIA, ollos huoleti, täällä paripäivää sitten oli jokin muutaman tunnin lentosessio, ääni kuului mitään ei näkynyt. Lentelivät varmaan tsekkaamassa jotakin mereltä.

Se, missä asut ei tee sinua miksikään iii-koriksi

Vierailija
375/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R y s s i ä on 150 miljoonaa ja EU:n jäsenvaltioiden asukasluku on 450 miljoonaa. Euroopan Nato-mailla on paljon suurempi asearsenaali ja sotakalusto kuin r y s s i l l ä.  

R y s s ä t testaa ja aiheuttaa hybridivaikuttamisella kiusaa, kuten kaapelirikkoja, ilmatilaloukkauksia jne. mutta sotaa ne ei uskalla aloittaa. 

💯

Vierailija
376/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Kreml on kommentoinut.

Ks. Iltalehti ym.jne.

Vierailija
377/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas hieman erikoista: mitä järkeä Venäjän olisi nyt alkaa ampumaan Puolaa kun se on muniaan myöten kiinni Ukrainassa ja tuskin haluaa Natoa vastaansa? Onhan se mahdollista, mutta erikoista. 

No aika näyttää. Ehkä. 

Venäjä on outo. En ymmärrä miksi ne ei halua elää rauhassa.

Ei se voissapaisto sanonta ole tyhjästä syntynyt.

Vierailija
378/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö lomalle vai onko oikein asiaakin....

Vierailija
379/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jo tässä vaiheessa olisi tarpeellista lisätä joukkoja itärajan tuntumaan ja lisätä myös valvontaa.

Kaikki todella suuret joukkojen siirrot pystymme ilmavalvonnan kautta havaitsemaan.

Vierailija
380/492 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Venäläiset jo todella tyhmiä ettei sitten yhtään ihmettele jos Putin aikoo jo täyttä maailmansotaa jo aivan tyhjästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi