Mitä teette miestenne pieniksi jääneille peniksille?
Kommentit (21)
mukaan leikkii, vaikka mulla onkin iso penis, vai hei, mikä tää leikki on.
kuinka joku viitsii edes keksiä uusiokäyttöä pissanpolttamille liian pienille peniksille?
meillä ne lentää aina roskikseen kaaressa (kuten myös se peniksenkantoteline)
Hyi teitä! Pieneksi jääneet penikset voi aina laittaa kiertoon ja jos ne on hyvän merkkisiä, niin niistä saa melkein omansa takaisin. Ette usko kuinka paljon ihmiset on valmiita maksamaan kirpparilla lähes loppuunajetusta peniksestä, jos merkki on oikea. Sen takia itse hankinkin vain merkkipeniksiä.
En tiedä onko koneen ohjelma ollut väärä. Ennen sopiva on menettänyt kuosinsa vallan, lörppö on, eikä ollenkaan hyvän näköinen. Olen jokseenkin saamaton, joten kaapiin tämmöset käyttämättömät tahtoo sit jäädä. Sit aina siivotessa tavara sielt röpsähtää esiin ja aiheuttaa lisätöit vaa :-)
Oikeesti olen sitä mieltä, että pitää vaan sit heittää pois, ettei muiden vaivoiks joudu. Kierrättämistä suosittelen vaan kestävil kuoseil ja ajattomil malleil. Eks tiä.
eiköhän sen joku hätää ja puutetta kärsivä saa....;)
Ei toimi enää täydellisesti (jos ollenkaan), mutta eipä hintakaan päätä huimaa.
Annan pois tietysti ja muistan aina pestessä naureskella omankin poikani pienelle.
Itse olen käyttänyt keittokauhana. Antaa samalla pikantin suolan maun keittoon.
Vieraat aina kyselevät, että miten saan keitoistani niin maistuvia.
Just löysin kirpparilta hyviä mustia.
Kiva nude henkinen maljakko. Luulisi että suurin osa sisustus suunnittelijoista pitäisi.
käy sellaisenaa myös esim. pikkurilliksi.
joten olen mieluummin antanut hänelle kuin myynyt ihan vieraalle.
Kätevä esim. festareilla. Ja voi käyttää monta kertaa toisin kuin niitä kartonkisia.
Laiton keittiöön ja pidän siinä patalappuja.
vuosien aikaan niin huonoon kuntoon; pesty liian paljon - kutistunut ja kulahtanut muutenkin. En kehtaa laittaa edes ilmaiseksi kiertoon. Pihakirppisellä tietysti ens kesänä voi yrittää tarjota vaikka naapurin rouvalle. Sille kelpaa ihan mikä vain.
samalla tyydytän itseni omalla sormella.