Viimeistään toisen treffien jälkeen tulee tunne etten halua nähdä enää koskaan
Joka kerta näin. Ekat treffit saattaa olla ihan tosi hyvätkin, vaikka yleensä eivät ole. Mutta toiset treffit eivät koskaan onnistu ja menetän kiinnostukseni mieheen niiden myötä. En tiedä, onko miehet vääriä vai minussako vika, kun en kenenkään kanssa halua kolmansille treffeille.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rankka lapsuus ja kiintymystyyli rikkinäinen
Lapsuuteni ei ollut rankka, mutta aloitin päiväkodissa alle 1-vuotiaana. Minut vietiin aamulla ekojen joukossa ja haettiin viimeisenä. Voikohan se vaikuttaa?
Hylkäämiskokemus. Käsitelty oppimalla pärjäämään yksin. Eli tiedät ettet voi luottaa kehenkää koska jäät yksin
Puristat mailaa ts. yrität liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuteni ei ollut rankka, mutta aloitin päiväkodissa alle 1-vuotiaana. Minut vietiin aamulla ekojen joukossa ja haettiin viimeisenä. Voikohan se vaikuttaa?
Hylkäämiskokemus. Käsitelty oppimalla pärjäämään yksin. Eli tiedät ettet voi luottaa kehenkää koska jäät yksin
Mutta kyllähän suuri osa päiväkodin käyneistä pystyy myöhemmin parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllähän suuri osa päiväkodin käyneistä pystyy myöhemmin parisuhteisiin.
Korjaavia lapsuuskokemuksia. Käsittelevät traumansa jne
Vierailija kirjoitti:
Puristat mailaa ts. yrität liikaa?
En mä tiedä, mutta en usko. En koe tarvitsevani suhdetta.
Mulla sama. Luovutin sitten, nyt mennyt jo useampi vuosi viimeisistä treffeistä ja olen täydellisen onnellinen itsekseni. Parisuhteet ei vaan taida olla mun juttu. En juokse karkuun jos jossain joku vastaan tulee, mutta kyllä se epätodennäköiseltä tuntuu.
Möläyttävätkö ne jotain mänttiä, mikä on omiaan tappamaan kiinnostuksen? Yleensä miehistä on vaikeaa pitää, jos heitä oppii tuntemaan. Harva on luonteeltaan mikään löytö.
Tämähän on hyvä asia. Itse miehenä toimin niin että heti sänkyyn ja edes sitä toista tapaamista ei tule. Yksi kerta riittää
Noinkin isolla otannalla näillä epäonnistuneilla treffeillä on yksi yhteinen nimittäjä, nimittäin sinä.
Jos menee ekoilla treffeillä sänkyyn syntyy luontainen hormonaalinen side hetkeksi. Se voi olla hyvä juttu, jos suhteessa on aineksia, jos ei, sitten voi jäädä jompaa kumpaa harmittamaan. Mutta luulen jotenkin, että tuo ap:n maltillinen tapa on eettisesti kestävämpi kuin tämä nollariversio deittailusta.
Vierailija kirjoitti:
Möläyttävätkö ne jotain mänttiä, mikä on omiaan tappamaan kiinnostuksen? Yleensä miehistä on vaikeaa pitää, jos heitä oppii tuntemaan. Harva on luonteeltaan mikään löytö.
Ei välttämättä mitään mänttiä, mutta silti toisaalta tartun pieniin juttuihin, joista kaverini sanovat, että eivät itse ärsyyntyisi niistä (osa heistä kaltaisiani ikisinkkuja ja osa ei).
Oletko ollut fyysisesti viehättynyt heistä? Itselläni oli samaa, kun kävin sellaisten ihan ok miesten kanssa treffeillä. Loppui kun aloin käydä ulkonäöllisesti mielestäni ns. täydellisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Luovutin sitten, nyt mennyt jo useampi vuosi viimeisistä treffeistä ja olen täydellisen onnellinen itsekseni. Parisuhteet ei vaan taida olla mun juttu. En juokse karkuun jos jossain joku vastaan tulee, mutta kyllä se epätodennäköiseltä tuntuu.
Kuulostaa fiksulta päätelmältä. "Parisuhteet ei vaan taida olla mun juttu".
Toinen vaihtoehto olisi vihata ja syyttää koko vastakkaista sukupuolta, kuten joku vähälahjaisempi palstamamma tekee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut fyysisesti viehättynyt heistä? Itselläni oli samaa, kun kävin sellaisten ihan ok miesten kanssa treffeillä. Loppui kun aloin käydä ulkonäöllisesti mielestäni ns. täydellisten kanssa.
Ulkonäössä saattaa just alkaa tökkimään väärän väriset silmät yms. Mut ei pelkästään ulkonäkö töki.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäössä saattaa just alkaa tökkimään väärän väriset silmät yms. Mut ei pelkästään ulkonäkö töki.
-Ap
Miksi olet sitten edes mennyt treffeille jos ulkonäkö ei kiinnosta?