Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun puhut puhelimessa niin pysytkö yleensä paikoillasi vai vaelteletko päämäärättömästi ympäriinsä?

Vierailija
09.04.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla saatan pestä vessat, tyhjentää koneen tai yleensäki siivota. Tai sitte vaan vaellan. =)

Vierailija
2/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhelin soi kaupassa ja vastaan, niin puhelun loputtua on täysi yllätys mistä itseni löydän. Yleensä lähden luovimaan heti kohti intiimihygieniatuotehyllyjä, taikka vessapaperiosastolle (niissä ei yleensä lorvi ihmisiä hyllyjä tuijottelemassa, joten häiriö minimissä puolin ja toisin), mutta yleensä silti löydän itseni jostain ihan muualta... :) Miettinyt oon minäkin, mistä ihmeestä johtuu?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan aina teen kotihommia, en voi vain puhua vaan samalla laitan pyykkejä kuivumaan, tyhjään tiskikoneen, pyyhin pölyt, siivoan lastenhuonetta, laitan tavaroita paikoilleen... Sinänsä ihan tehokas pikasiivous tulee tehtyä, kun joku soittaa :)



Mutta se huono puoli tuossa on, että välillä " järjestän" tavaroita niin tehokkaasti että en muista puhelun jälkeen, että mitä oon järjestäny ja minne... Eli tavarat voi löytyä ihan jostain muualta kuin pitäis.

Vierailija
4/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenen kanssa puhuu. Istun tai vaellan sinne tänne.

Vierailija
5/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siis heittäydyn selälleni sänkyyn ja ainoastaan puhelen.

Vierailija
6/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä paskalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut askelmittarin hankkimista, sillä pelkän työpäivän aikana tulee puhelimessa käveltyä varmaan pari kilometriä

Vierailija
8/8 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöstä eteisen kautta olohuoneeseen ja takaisin, koko ajan! Jossain kohtaa vasta taas edes huomaan käveleväni, aika jännä juttu. Muistan kun teininä käytettiin vielä lankaliittymää niin silloin joko kävelin sitä samaa metriä ees taas tai piirsin jotain kiekuroita johonkin tai pyöritin johtoa =)