suuseksi
Kuinka usein miehenne nuolee sinua? alkulämmittelyksi vai nuoleeko loppuun asti? Ja millaista se on, nopeaa lirputusta vai hitampaa ja nautinnollisempaa? Mistä eniten ite pidätte?
Kommentit (9)
Itse tykkään hitaasta, eikä saa painaa kielellä. Oikeastaan haluan vain tietyn kohdan nuolemista pyörivin liikkein. En pidä nopeasta nuolemisesta enkä siitä, että työnnetään kieltä vaginaan.
Jo ajatuskin saa olon epämukavaksi, yäks !
rakastan kaikenmuotoista suuseksiä, hidasta, kevyttä, kovaa ja pehmeätä sekaisin ja joka paikassa..
mutta siippa ei siitä pidä, enkä koko aikanamme ole kertaakaan saanut loppuun asti antaa suuseksiä. hirvittää
kiihottava ajatus... eipä ole tullut kokeiltua.. pitäisi ehdottaa miehelle.
miesystävää mutta odotan kyllä että mies nuolee, jos ei niin bye bye. Itsekkin pidän suuseksin antamisesta ja olen tässä todennut että ulkomaalaiset naiset eivät vissiin sitä anna miehelle, koska olen saanut pari ihan sekaisin onnesta. Itse pidän monipuolisesta nuolennasta.
No, onneksi edes sitten jotenkin. Onhan suuseksikin ihanaa...
aina, kun sextaillaan ja vähän fiilisten mukaan... useimmiten pidän hitaasta ja hellästä käsittelystä (en lainkaan kovasta imusta), mutta en aina halua laueta vaan saada sitten kunnolla kalua ja räjähtää. meillä suuseksi kuuluu lähes poikkeuksetta sexielämään, puolin ja toisin.
miehenä suorastaan rakastan nuolla naistani. Voiko olla parempaa, kuin ainakin yrittää antaa rakkaalleen parastaan.
Useimmiten ensin loppuun asti nuollen ja toisen kerran naiseni saa kalullani.
Sitä en tiedä, että miten se pitäisi oikein tehdä, hitaasti, hellästi vai miten. Lähden kiusoitellen, suutelemalla reisien sisäpintoja, edeten varovasti lähemmäs. Hellästi yritän, mutta jossain vaiheessa naiseni painautuu itsestään suutani vasten, teenkö liian hellästi, koska näin tapahtuu lähes aina vai onko näin (itse niin olen päätellyt), että naiseni nauttii todella.
monesti lipaisee muutaman kerran lämmittelyksi ja yleensä viikonloppuisin nuolee loppuun asti ja sen jälkeen sekstaillaan. Saattaa myös siinä välissä nuolla. Joskus hitaasti, joskus nopeasti, joskus pyörittelee kieltä, joskus imee. Nuoleskelee monella eri tavalla.