Paras pakastepizza? Pitäisi maksaa alle viisi euroa.
Kommentit (15)
Ei ole ihan halpa mutta parasta.
https://www.oetker.fi/tuotteet/s/pakastepizzat/suprema
Margheritaa olen tuunannut lempi täytteillä.
Eihän tässä aloituksessa ole mitään järkeä.
Puhut 5 eurosta mutta et mainitse sanallakaan miten monta grammaa pizzassa tulisi olla.
Lidlistä saa joskus kolme pitsaa kuudella eurolla. Syötäviä nekin on. Maistuu itseasiassa paremmalta kun kaupan kalliit pitsat.
Vierailija kirjoitti:
Tee itse, saat viidellä eurolla tuoreen pohjan ja enemmän täytteitä :)
Voi nyt helevetti, ja heti ekana 🤦
Mikä se Prisman halpa merkki olikaan? Rainbow?
Joskus ne oli 1,40 ja tosiaan hintansa arvoisia. Varmaan nykyään saa kaks vitosella, menisin niillä. Riittää varmaan seuraavallekin päivälle.
Saarioisten jauheliharoiskeläppä pakkaseen ja sulla on DIY-pakastepitsa.
Ne Lidl 4-formaggi ja prosciutto tuorepizzat on parempia kuin yksikään pakastepizza. Maksaa joku 3,80
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä kinkku ja juusto maksaa enemmän kuin tuon 5€
Onko tällaisia ihmisiä oikeasti olemassa, että mietitte vain jotain tiettyä euromäärää, mutta ette ollenkaan kilohintaa?
5 euroa 170g pizzasta on eri asia kuin 5 euroa 580g pizzasta.
Tässä mun suosikit:
- lidlin pitsat, usein 2 kpl paketissa joskus 3. Salami ja se joku monitäyte parhaita
- normi roiskeläppäpitsa (saarioinen), maksaa jotain 1,4e kpl. Osta monta ja lyö pakkaseen. Sulatuksessa ja lämmityksessä muutama siivu juustoa vielä päälle.
Dr. Oetker Ristorante Mozzarella, 3,99 per kappale.
(Onhan ne kalliimmat kuten kotimainen Pizza Backen ihan eri luokkaa, mutta varsin syötävää tuo Dr. Oetker on)
Itse tykkään niistä Ristorante-pitsoista. Parhaita makuja kana, mozzarella ja kinkku-ananas, mutta myös kasvis-, pinaatti- ja salamipitsat ovat hyviä.