Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko olla ihmisten kanssa tekemisissä?

Vierailija
09.09.2025 |

En, koska en ole koskaan tykännyt siitä piikikkyydestä, ilkeydestä ja pahantahtoisuudesta. 

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on se seksi. Aseksuaalina inhottaa seksiä harrastavat ihmiset. 

Vierailija
62/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättömät ihmisskontaktit. Muuten omissa oloissaan kotona ja mökillä. Matkustellakin on kiva yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Mun elämään pyrkivät useimmiten sellaiset ihmiset, jotka haluavat vaan hyötyä minusta tavalla tai toisella.

Vierailija
64/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin paljon puuhastelua kotona ja mökillä, että en edes töiden ja kuntoilun lisäksi kerkeä olemaan edes ihmisten kanssa. Viihdyn vallan mainiosti näin. Se vähä vapaa-aika mikä jää, niin haluan käyttää itselleni, lukea ja huilia. 

Vierailija
65/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakkojen: en.

Japanilaisten naisten: kyllä.

Vasemmistolaisten: en.

Oikeistolaisten: kyllä.

Muslimien ja nee... mustien: en.

Riippuu siis ihan siitä, että kenen kanssa. M29

Japanilaiset ovat pintakoreita. Mutta eivä hekään suostu paikallisia miehiään tapailemaan. Eli menet halpaan.

Vierailija
66/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on se seksi. Aseksuaalina inhottaa seksiä harrastavat ihmiset. 

Jep. Harrastaa masturbointia ja vieläpä toisten kehoillaan. Ok set ta vaa. Joku miehen mälli. Hyi helvatti.

Vierailija
67/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa ihmiset. Kaivavat nenää, harovat hiuksiaan, pesevät huonosti hampaitaan, harrastavat seksiä, eivät pese käsiään, kodit ovat epäsiistit, likaisia lapsia, haisevia koteja, elävät epäterveellisesti jne. jne. Hyi, yök!!! 

Vierailija
68/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on positiivinen ja kaikki näyttää mukavalta ja puhtaalta. Iän myötä kaikki näyttää likaiselta ja on negatiivinen. 

Vierailija
69/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa eräs ylilihava suurperhe. Tuntuvat jotenkin likaiselta koko perhe. Kehtasvat minua vielä aina nähdessään piikitellä lapaettomuudestani. En eläissään halua tuollaista sakkia ympärilleni pyörimään kuin heillä on. Nautin vapaaehtoisesta lapsettomuudestani. En halua olla heidän kanssaan tekemisissä. 

Vierailija
70/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa haisevan seksin harrastaminen, likaisten synnytysten kokeminen ja sotkuinen kakaraperhe-elämä. En rupea ukkoa viihdyttää ja pentuja passaamaan ilmaiseksi. Haluan elää itselleni. Käydä töissä, saada rahaa.kuntoilla, pitää kodin siistinä, opiskella, harrastaa, matkustella jne. 

Vierailija
71/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, sitä niittää mitä kylvää. Ehkä on itsestänne löytyvä syy sille, miksi te saatte negatiivista vastakaikua. Mä olen pidetty ja arvostettu ja viihdyn ihmisten seurassa. Jostain syystä asiakaspalvelutilanteetkin on hauskoja.

-----> katsokaa peiliin. Mitä näkyy? Harmaa, myrkyllinen möykky?

Koskaan ei voi tietää onko todellakin arvostettu vai ei. Sellaista ihmistä ei olekaan, joka olisi monien suosiossa. Aina on joku, joka näkee sen esityksen läpi.  

Vierailija
72/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN!Vihaan ihmisiä!

Voisit sopia kokeelliselle Mars-lennolle.

Vierailija
73/85 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kaivannut, että olisin ihmisten suosiossa. Olisi ahdistavaa. Tiedän kyllä yhden työkaverin, josta kaikki pitää. On harvinaisen ihana ihminen. Omistaa myös lehmänhermot. Turvallinen ja luotettava. 

Vierailija
74/85 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta totta. Mitä kiltimpi ja ihanampi ihminen on, niin sitä härskimmin kohdellaan. En juurikaan halua olla ihmisten kanssa tekemisissä. Sivusta seuranneena olen nähnyt kaikenlaista häijyyttä. 

Vierailija
75/85 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole velvollisuus.

Vierailija
76/85 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ilkeitä ja pahansuopaisia.  Työpaikallakin pelkkää

kiusaamista ja jatkuvaa nälvimistä.

Vierailija
77/85 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuin on itse ystävällinen ja mukava, niin päinvastaista saa vain osakseen. 

Sama juttu. Nälvimistä, pahantahtoista ja ymmärtämätöntä arvostelua sekä nokittelua niin sukulaisilta kuin naapureilta. Hyvä pitää välimatkaa tuollaisiin, jotka painavat alas. 

Vierailija
78/85 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin yltiö sosiaalinen, nyt olen vainoharhaisen varovainen. Pettymykset ja elämä opettanut. 

Vierailija
79/85 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisilleen tuntemattomat ovat ilkeitä ja piikikkäitä ja että tämä on vielä toistuvaa, kuulostaa sinä -ongelmalta. 

Vierailija
80/85 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää pitkään aikaan, onneksi ei tartte kuin äärimmäisen vähän olla kenenkään kanssa tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme