Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on lähteä kuskaan montaa lasta aamulla hoitoon kun minä

Vierailija
09.04.2007 |

jo yhden kanssa en tahdo päästä ollenkaa liikkeelle ja itse haluan lähteä huoliteltuna töihin? Vaatetukset ja muut, huh mikä työsarka.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta helpottaakseni lähtöjä, herään itse puolituntia aikasemmin, kun lapset pitää herättää.

Laitan itseni melkein valmiiksi. Lapsille olen edellisenä iltana laittanut vaatepinot valmiiksi ja hoitoreput ja kuravaatteet yms tykötarpeet lähtövalmiiksi.

Vierailija
2/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa meille ja ekaluokkalaiselle sillä aikaa aamupalan. Lapset herää noin seitsemältä, pienemmät (4 ja 5v)katsoo yleensä nelosen lastenohjelmia ja pukevat siinä samalla ja me esikoisen kanssa syödään. Helpottaa kun lasten vaatteet valitsee illalla (ja omat ;)). Liikkeelle päästään koko poppoo puoli kahdeksan maissa, hoidossa siis vasta syö nuo pienemmät. Meillä menee aikaa kun pienempien hoitopaikka vielä eri suunnalla kuin koulu, joten aikataulusta ei paljon passaa poiketa. Yhdellä autolla kuitenkin liikutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoinen lähtee kouluun klo 07:30, kuopus menee pph:lle ja keskari tarhaan.

Herään itse klo 06, käyn suihkussa ja laitan itseni edes siedettävän näköseksi. Otan lapsille vaatteet valmiiksi ja sitten herättelen kaikki (pienet joskus herää ite jo ennen). Esikoinen laittaa itse itsensä, minä autan pienet. Keskari pukee itse mutta tarvii apua, kuopus pukee osan itse, osan minä. Olen varannut tähän päivävaatteiden pukemiseen 20 minuuttia niin ei tarvi hoputella.

Klo 06:45 lasten pitää olla aamiaspöydässä, sitten seitsemän jälkeen ruvetaan laittamaan pienille ulkovaatteet. Kuopusta pitää lähteä viemään klo 07:15 viimeistään ja suunnilleen samoihin aikoihin keskaria.

Eli minun neuvoni: sen verran aikaa, ettei tarvitse hoputtaa ja ehtii vaihtaa housut joihin on tippunut kaakaota tai kääntämään väärin päin menneet pikkarit... Ajoissa nukkumaan niin ettei lapset ole aamulla liian väsyneitä.

Vierailija
4/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juuri meikkaa joten laittautumiseen ei kulu paljoa aikaa, pikaisesti vilkaisen lehden ja syön aamupalan samalla - lapset syö pk:ssa joten heidät herätän, puetaan ja aika pian lähdetään, yleensä kaikki sujuu hyvin ja ollaan ihan aikataulussa.

Vierailija
5/5 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitan vaatteet valmiiksi. Ei siinä sen kummempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän